Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM SATESC 61 COMUNA FILIPESTI JUDETUL BACAU
Detaliu pentru invitatia numarul 327861
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327861/25.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM SATESC 61 COMUNA FILIPESTI JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FILIPESTI(PRIMARIA)Cod fiscal: 4455030, Adresa: Sat. Filipesti, com. Filipesti, jud. Bacau, Filipesti, Telefon: 0234/215800; 0234/215951, Fax: 0234/215800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat. Filipesti, com. Filipesti, jud. Bacau, Filipesti, Romania, cod postal: 607185, telefon: +40 234215800/ +40 234215951, fax: +40 234215800, persoana de contact: DORIN TOMESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Comunei Filipesti - sat Filipesti, comuna Filipesti, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM SATESC 61 COMUNA FILIPESTI JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM SATESC 61 COMUNA FILIPESTI JUDETUL BACAU
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 755, 539 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DAOfertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 15110 lei in una din urmatoarele forme: a)prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formularul nr.1);b)prin virament bancar: ordin de plata in contul autoritatii contractante RO19TREZ0615006XXX000202 deschis la Trezoreria Bacau, CF 4455030Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art.278^1 alin.1 lit.b)din OUG 34/2006 actualizata (intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv- 4.200 lei +0, 1 % din ceea ce depaseste 420.001 lei)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractata (fara TVA)Perioada e garantie de buna executie : minim 24 de luniModul de constituire: a) instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante. Instrumentul de garantare va fi emis de o societate care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formular - Formularul nr.3.b)daca partile convin, garantia de buna executiese poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acst caz, contractantul are obligatia de a deschide in maxim 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului, la unitatea Trezoreria Statuluidin organul fiscal competent in administrarea acestuia un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va depune o suma initiala reprezentand 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular12A - Declaratie privind eligibilitateaa) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si /sau tehnico-profesional de catre terti/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Completare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Documente de confirmare: -certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat).-certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa unitatile administrativ teritoriale de pe raza carei societatea are sediul social si punctul de lucrucare va fi implicat in derularea contractului (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masurain care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare in pevederile art. 181 lit.a), c1)si d) din OUG NR. 34/2006.Completare Formular 12C - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociat implicat in ofertaCompletare Formular 12L - Declaratie privind calitatea de participant la procedurasemnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.^Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociat implicat in ofertaCompletare Formular nr.4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.61^1Nota: operatorii economici participanti la procedura Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/terul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizataPersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantesunt: Primar-Dorin TomescuViceprimar - Ionel IoanSecretar - Matei LacramioaraContabil - Radu Corina NicoletaConsilieri locali: Apostol Ioan, Candet Ion, Candet Vasile, Grosu Ionel, Leonte Costica, Moisa Mihaela, Munteanu Claudiu, Murariu Dumitru, Pilat Mihaela, Prisecaru Ion, Popa Bangau Cristian, Samson Constantin. Certificatul constatatoremis de O.R.C. de pe langa Tribunalul Judetului in care este inregistratoperatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privins rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitateCertificatul constatator in original sau copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitateadin cel mult ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrariloe executate in ultimii 5aniLista se va completa si depune in original, insotita de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme executarea lucrarilor similare de construire drumuri si podetecarui valoare sa fie de minim 750.000 lei fara TVAIn situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerarelucrarile executatesi duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere lucrarile executate in aceasta perioada., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare.Ofertantul, sau dupa caz, tertul sustinator, va avea dotare proprie, inchiriate sau o alta forma care da drept folositoare pe perioada de derulare a contractului a urmatoarelor utilaje: -cilindru compactor-repartizator mixturi asfaltice-mijloace de transport materiale-statie autorizata de preparare a mixturilor asfaltice insotita de autorizatie de mediu valabilape toata perioada de valabilitate a ofertei-autoutilaj pentru perierea mecanica a suprafetelor-balastiera cu autorizatie de mediu valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei-pentru statia de asfalt se solicita: ultimul proces-verbal de control efectuat de ISC privind functionarea statiei respective-pentru balastiera se solicita permisul de exploatare in termen de valabilitateOfertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau, ca are asigurat accesul la un laborator de gradul II., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurareacalitatiiDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Asigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct de indeplinirea contractului: -responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri, -sef de santier cu specialitate CFDP, -responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri., Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.Nota: Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sase indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantiinominalizati in oferta. Acordurile de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Subcontractantii de lucrari nu vor depune documente de calificare, toata raspunderea contractuala fata de achizitor revine ofertantului. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului declarat castigator al licitatie legalizarea acordurilor de subcontractare., Informatii privind asociereaOfertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului.Nota: se va preciza cine este lider al asocierii , cerintele minime solicitate de catre asociati. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalent, pentru domeniul lucrari de drumuri si poduri.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitate cu standartul, trebuie sa dovedeasca ca indeplinescnivelurile de performanta stabilite de acesta.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., Prezentarea certificatului ISO 14001:2005 pentru domeniul lucrari de drumuri si poduri.peratorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitate cu standartul, trebuie sa dovedeasca ca indeplinescnivelurile de performanta stabilite de acesta.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 13:09