Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARE DRUM VICINAL BORLE?TI ? POIANA MARULUI, KM 0+000 ? 3+133, COMUNA BORLE?TI, JUD. NEAMT?


Detaliu pentru invitatia numarul 335489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BORLESTI
Numar invitatie: 335489/17.09.2012
Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUM VICINAL BORLE?TI ? POIANA MARULUI, KM 0+000 ? 3+133, COMUNA BORLE?TI, JUD. NEAMT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BORLESTICod fiscal: R2612898, Adresa: Comuna Borlesti, Borlesti, Telefon: 0233.297.971, Fax: 0233.297.353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Borlesti, Borlesti, Romania, cod postal: 617085, telefon: +40 0233297971, fax: +40 0233297353, persoana de contact: Vasile Iliuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Borlesti, Borlesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUM VICINAL BORLE?TI ? POIANA MARULUI, KM 0+000 ? 3+133, COMUNA BORLE?TI, JUD. NEAMT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM VICINAL
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 931, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: 20000 lei si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86(4) si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau ordin de plata in contul Autoritatii Contractante .Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse fiind considerate inacceptabile.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie/instrumentul de garantare va fi emis/a in numele liderului de asociere.Incazulofertantilor IMM, garantia de participare va fi 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30zile-perioada de valabilitate a garantiei de participare si cea a ofertei se vor raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada explicit situatiile ce prezinta culpe ale persoanei garantate respectiv atunci cand: a)Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile lucraroare de la semnarea contractului;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)Depune o contestatie care este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor caz in care se va retine suma in conformitate cu art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val.contractului fara TVA .Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executiese face in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Se solicita prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/certificat echivalent pentru persoane juridice straine, valabil in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Cazierul judiciar se depune in original, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Prezentare declaratie privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat, Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile cu 30 de zile anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile cu 30 de zile anterioare celei de depunere a ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: fie o declaratie pe propria raspundere; fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele / documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere , fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus .De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta .Ofertantii cu datorii la bugetul statului sau bugetele locale vor fi exclusi.Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006-Documentul se depune in original. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie sunt Iliuta Vasile-primar, Savin Gheorghe-viceprimar, Irimia Gica-consilier primar, Staicu Cristina-secretar, Florian Lucica-contabil, Popoaia Vasile-refrent, Axinte Ion, Airinei Mihai, Andronache Gheorghe, Trifan Vasile, Babus Vasile, Constantin Cristian, Constantin Viorel, Handaric Ion, Turcanu Florin, Puica Vasile, David Daniela, Patrunjel Mihai, Ciuperca Constantin, Purcaru Vasile-consilieri locali. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii, respectiv "Lucrari de constructii a drumurilor ?i autostrazilor" ? cod CAEN 4211; Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii); Certificatul constatator se va depune in original, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente. Persoane juridice /fizice straine-Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011 trebuie sa fie de minim 3.500.000, 00 lei. Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 1 ? = 4, 2373 RON, Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RON. 2011 1 ? = 4, 2379 RON. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 643832 lei, pe o perioada de minim 6 luni. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de minim 100%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, un contract avand ca obiect executie lucrari modernizare drumuri, in valoare de minim 1.931.496 lei, fara TVA. In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Operatorul economic care nu satisface aceste cerinte va fi descalificat. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.vor fi in conformitate cu extrasele de utilaje si oferta: statie preparare mixturi asfaltice, statie preparare betoane, statie de sortare-concasare agregate naturale, autogredere, buldoexcavatoare, incarcatoare frontale, cilindri vibrocompactori, cilindri pe pneuri, autobasculante, autocisterna apa. Informatii personal de specialitate: sef santier, RTE, responsabil CQ, responsabil SSM. certificat ISO 9001 sau echivalentcertificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer