Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum vicinal la DGRS in comuna Daesti , judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 341585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Daesti (Primaria Comunei Daesti)
Numar invitatie: 341585/07.01.2013
Denumire contract: Modernizare drum vicinal la DGRS in comuna Daesti , judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Daesti (Primaria Comunei Daesti)Cod fiscal: 2540651, Adresa: Comuna Daesti, Sat Daesti, Daesti, Telefon: 0250753428, Fax: 0250753428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Daesti, Sat Daesti, Daesti, Romania, cod postal: 247125, telefon: +40 350425873, fax: +40 350425873, persoana de contact: Ionut-Daniel Mincu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Daesti , sat Sinbotin , comuna Daesti , jud Valcea , tel / fax 0350425873
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum vicinal la DGRS in comuna Daesti , judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de proiectare si lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitii "Modernizare drum vicinal la DGRS in comuna Daesti , judetul Valcea"
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 678, 049 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se constituie prin oricare din modurile prevazute la art86 din HG925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar garantia se depune in contul RO80TREZ67124840271XXXXX deschis la Trezoreria Valcea.In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG925/2006 si art 278 ind 1 din OUG 34/2006 Echivalenta leu/valuta se va face tinind cont de cursul comunicat de BNR pentru data de 03.12.2012 .
Garantie de buna executie
Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conf art.90 din HG925/2006 prin retineri suucesive sau instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau societate de asigurare valabila in perioada de executie a lucrarilor , cu respectarea prevederilor art 88 alin 2-3 din HG 925/2006 .In cazul constituirii prin retineri suucesive ofertantul castigator va avea in vedere prevederile Hg 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ; Certificat de participare cu oferta independenta - Situatii scadente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat si bugetul local- Certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
- Pentru persoane juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana, in copie conform cu originalul;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 ;
-In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popolan Gheorghe Valerian ?Primar, Calin Stefan ?Viceprimar, Carceag Ana ?Secretar, Cornel Dumitru ?Contabil, Ionescu Emilia ?Referent contabilitate, Barbu Nicolae ?Consilier local , Jibleanu Aurel - Consilier local, Tololoanca Ion - Consilier local, Pacaleanu Ilie - Consilier local, Olteanu Marius - Consilier local, Turca Adrian - Consilier local, Olaru Ciprian - Consilier local, Costoiu Ioan - Consilier local, Dobre Ion -Consilier local, Ionescu Petre - Consilier local, Voicila Adrian - Consilier local, Valcu Constantin - Consilier local Documentele solicitate vor fi prezentate in original/copielegalizata / copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" -Documente care dovedesc forma de inregistrare : Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului si Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic iar informatiile din certificat sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Operatorii economici nerezidenti (straini): Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilorfinanciare (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente, conform Art. 185, lit. b) din O.U.G. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare din care sareiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca a executat minim o lucrare similara , proces verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului, Declaratie privind utilajele , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 ), separat pe fiecare an in parte.2. Se va nominaliza personalul ?cheie? de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pentru personalul ?cheie?, se vor prezenta: CV-uri , declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract , diplome care atestaspecializarea , autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii . Ofertantul trebuie sa aiba cel putin un inginerspecializarea drmuri . Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalentSe va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare ci numai raportul din care sa rezulte ca s-a incheiat procedura si operatorul economic urmeaza sa primeasca certificarea ., Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent , valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare ci numai raportul din care sa rezulte ca s-a incheiat procedura si operatorul economic urmeaza sa primeasca certificarea .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la sediul autoritatii contractante sau din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer