Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM VICINAL LACENI ? OARJA SAT, L = 4 KM, IN COMUNA OARJA, JUDETUL ARGES


Detaliu pentru invitatia numarul 323073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Oarja
Numar invitatie: 323073/30.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM VICINAL LACENI ? OARJA SAT, L = 4 KM, IN COMUNA OARJA, JUDETUL ARGES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OarjaCod fiscal: 5103449, Adresa: comuna oarja, sat oarja, Oarja, Telefon: 0248.660.341, Fax: 0248.660.341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr. 459, Comuna Oarja, sat Oarja, Cod postal: 117545 , judet Arges, Romania, Oarja, Romania, cod postal: 117545, telefon: +40 248660341, fax: +40 248660341, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI OARJA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei OARJA, str. Primariei nr. 459, Comuna Oarja, sat Oarja, judetul Areges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM VICINAL LACENI ? OARJA SAT, L = 4 KM, IN COMUNA OARJA, JUDETUL ARGES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de MODERNIZARE DRUM VICINAL LACENI ? OARJA SAT, L = 4 KM, IN COMUNA OARJA, JUDETUL ARGES
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 440, 447 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 48 000 LEI; se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:6220 leI; valabilitate: 120 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor; forma de constituire: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau virament bancar in contulbeneficiarului: RO63TREZ0465006XXX006063 deschis la Trezoreria Pitesti, cod fiscal 5103449
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau dupa caz, prin re?ineri succesive. In aceasta din urma situa?ie, contractantul are obliga?ia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozi?ia autorita?ii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz); 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 2; 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr. 3 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c1 si d, dupa caz); 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/ sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formular nr. 4; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele : - Primar ? Costel Bilea;
- Viceprimar ? Ilie Pavel;
- Secretar ? Dan Ton;5. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 5. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente Pentru persoane fizice /juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/ juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/ in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 1220000 lei care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic., Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min. 4000000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/ euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectiv., 3) Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)Prezentarea fiselor de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost executie lucrari de modernizare si/ sau reabilitare drumuri. Se va prezenta un contract similar, executat in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de reabilitare si modernizare a drumurilor, a carui valoare sa fie de minim2400000 lei.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, Personal minim necesar: -manager de proiect, inginer in domeniul drumurilor si podurilor cu experienta de minim 5 aniin inginerie, care a coordonat cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii (natura contractului); -inginer sef specializare cai ferate, drumuri si poduri cu experienta profesionala in aceasta specializare dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; -responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat pentru drumuri si poduri; -inginer/ subinginer CFDP, cu vechime de minim 3 ani in inginerie/ subinginerie domeniul CFDP; -reponsabil cu calitatea (C.Q.) ; -muncitori calificatisi necalificati pentru lucrari de constructii drumuri;, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Utilaje minim necesare: -autogreder ; -buldoexcavator ; -buldozer pe senile ; -autocisterna ; -autobasculante; -motocompresor; -cilindru compactor; -perie mecanica; -statie de betoane.; -statie de mixturi asfaltice; -autogudronator pentru emulsie; -repartizator mixtura asfaltica; -masina marcaj rutier ; -laborator gradul II pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa;, Declaratie privind privind subcontractantii. Nota: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer