Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri agricole de exploatare DE 281 DE 282 DE 290 DE 291 in comuna Rauseni jub. Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 347150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Rauseni (Primaria Comunei Rauseni)
Numar invitatie: 347150/21.05.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri agricole de exploatare DE 281 DE 282 DE 290 DE 291 in comuna Rauseni jub. Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Rauseni (Primaria Comunei Rauseni)Cod fiscal: 3373373, Adresa: localitatea Rauseni, comuna Rauseni, judetul Botosani, Rauseni, Telefon: 0231/548137, Fax: 0231/548137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Rauseni, comuna Rauseni, judetul Botosani, Rauseni, Romania, cod postal: 717320, telefon: +40 231/548137, fax: +40 231/548137, persoana de contact: Nicoleta - Felicia TarataAdresa de e-mail functionala in prezent este : [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Rauseni, judetul Botosani.Adresa de e-mail : [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri agricole de exploatare DE 281 DE 282 DE 290 DE 291 in comuna Rauseni jub. Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri agricole de exploatare DE 281 DE 282 DE 290 DE 291 in comuna Rauseni jub. BotosaniValoarea estimata a constructiei total este de 3987919.51 lei fara TVA .Valoarea estimata a contractuluifara cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazuteeste de 3800965 lei fara TVA.Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 186954.51 lei fara TVA, ce va fi decontata doar in cazul aparitiei de cheltuieli care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului, si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 800, 965 - 3, 987, 919.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert. va constitui o garantie pentru part elib. in numele ofert in cuantum de lucrarii 76000.00 leiPer.de valab.a GP=per.de valab. a ofertei, resp.90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valab. ofertei per. de valab.a GP va fi prelung in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezent in original si va fi insotita de trad autoriz in limba romana.GP se const in conf. cu art.86 din HG 925 /2006 prin: -virambancar sau printr-un instr. de garant emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuant si pentru perioada prevaz in doc.de atrib.-a unui ordin de plata in contul achiziti(cont RO09TREZ1165006XXX000270 )-Trezoreria Botosani , CUI- 3373373), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Aut.contr. are dreptul de a retine G.P. in sit. prev. la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , se va retine contestatorului din GP, in conf. cu preved. art.278^1, alin (1), lit b) din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de :7996, 765 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulate impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Restituirea GP se face in conf cu preved.art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizta vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced.de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2 si vorprez. anexat GP o Declaratie pe propria raspund. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Ptr. garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere curs BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie constituite va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50%.Mod de const a Gar de buna exec in conf cu preved. art. 90 din HG 925/2006: Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Stat un cont la dispoz AC conf H.G. nr. 1045/19.10.2011. Suma init care se depune de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr.Eliberarea gar de buna executie: - 70% din val gar in termen de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucr, iar riscul ptr vicii ascunse este min. in baza unei solic scrise din partea Exec;
- 30% din val garantiei, la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV de recep finala, in baza unei solic scrise din partea Exec;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F4 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.nr.34/2006).Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea formularului F5 din Sectiunea formulare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUGnr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar punctul/puncte de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /puncte de lucru implicate in derularea contractului)- Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;Atentie! Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prinprezentarea documentelor doveditoare ian original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F6 din Sectiunea formulare-?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare a fost facuta pentru urmatoarele persoane ;Olaru Florin -Primar, Rosu Neculai - viceprimar, Verestiuc Mihai - Secretar, Bejinariu Elena- contabil sef, Tarata Nicoleta-Felicia - responsabil achizitie, Baciu Ioan-consilier superior, Simion Ilie-Marcel-referent, Bulgaru Mihai, consilier Consiliul local Rauseni, Danila Constantin-Cristian, consilier Consiliul local Rauseni , Gradinaru Ioan, consilier local, Simihai Ioan, consilier local, Spaiuc Petru, consilier local, Sirghie Constantin, consilier local, Balan Stefan, consilier local, Oancea Elena, consilier local, Hrebenciuc D Mihai, consilier local, Marciuc Florin, consilier local, Ghidus Neculai, consilier local, , Sirghi Corneliu-Liviu, consilier local.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Olaru Florin -Primar, Rosu Neculai - viceprimar, Verestiuc Mihai - Secretar, Bejinariu Elena- contabil sef, Tarata Nicoleta-Felicia - responsabil achizitie, Baciu Ioan-consilier superior, Simion Ilie-Marcel-referent, Bulgaru Mihai, consilier Consiliul local Rauseni, Danila Constantin-Cristian, consilier Consiliul local Rauseni , Gradinaru Ioan, consilier local, Simihai Ioan, consilier local, Spaiuc Petru, consilier local, Sirghie Constantin, consilier local, Balan Stefan, consilier local, Oancea Elena, consilier local, Hrebenciuc D Mihai, consilier local, Marciuc Florin, consilier local, Ghidus Neculai, consilier local, , Sirghi Corneliu-Liviu, consilier local.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Atentie- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a)din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respective nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , din care sa rezulte ca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b) -informtiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatul constatator va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineCerinta nr. 1Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma de 7600000 lei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3.Declaratie privind capac.prof.si dispunerea depersonal de specialitate.1.-?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?;2.-Inf.priv.pers.de conducere si personalul desemnat si implicat direct;3.-Dovada asigurarii de catre ofertant a : -min. 1 inginer atestatde catre MDRT ca Responsabil Tehniccu executia (RTE) sau echivalentul acestuia pentru domeniul II -Constructii rutiere drumuri, Ordinul MLPTL 777/2003, publicat in MO 397/09.06.2003 modificat si completat prin Ordinul MDLPL 651/2007, publicat in M Of. 583/24.08.2007.- min. 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate- Sef de santier ? inginer specializarea Cai ferate, drumuri si poduri sau echivalent.diploma de studii superioare in domeniul precizat.Pt personalul solicitat, specialisti si muncitori se vor prezenta de catreofertant: a)- copie dupa atestate - copie semnata si stampilata de catre ofertant cumentiunea ?conform cu originalul?;b)-Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare-in original.c)- diplomele de studii/ autorizari/ certificated)- curiculum vitae EuropassInformatii privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea (sub orice forma, in propr. sau inchiriere, contr. de colaborare/prest.serv, etc) cel putin a urm. utilaje: - Statie de preparat mixturi asfaltice (capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantitatea de asfalt solicitat prin PT-1 buc.In cazul prezentarii de statii mobile se pastreaza solicitarile legatede numar , capacitate.Operatorul economictrebuie sa prezinte acte de proprietate sau contracte/conventii/acorduri de inchiriere/acorduri de angajamente/orice alt documentemis de catre un tert, incheiate peperioada exec. lucr. pentru dovada dispunerii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor ce vor fi angajate in executarealucrarilor , in caz contrar oferta va fi respinsa.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu sau prin contract de prestari servicii sau orice alt document emis de catre un tert, valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate(laborator gr.II)- Repartizor mixturi asfaltice pentru carosabil cu palpator cu deschidere de 2, 55-5 m- min. 1 buc.- Compresor de aer- min.1 buc.- Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede de 8-14 to- min. 1 buc.- Cilindru compactor cu pneuri de min.10 to ? min. 1 buc.- Autobasculante - min. 2 buc.- Autogreder? min.1 buc.- Buldoexcavator (dotat cu cupa de excavare si lama frontala)- min. 1 buc.- Excavator - min. 1 buc.- Mai mecanic - min.1 buc.-Raspanditor emulsie - min.1 buc.- Perie mecanica- min. 1 buc.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Cerinta nr. 5Declaratie privind subcontractareaDeclaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora - Formular 15-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 ? din Sectiunea formulareAceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare-Formularul 17-Acord de subcontractare- din Sectiune formulareNOTA: CARACTERISTICILE SOLICITATE ECHIPAMENTELOR SUNT CARACTERISTICI MINIME IMPUSE., Cerinta nr. 4Declaratie privind asocierea Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora - Formular 15-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 - Lista cuprinzand asociatii/ subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 16 - Acord de asociere-din Sectiune formulareCerinta nr. 1Experienta similara1.- Completarea si prezentarea Formularului 9?Declaratie + Lista principalelor lucrari exec. in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor?.2. Se solicita pentru dovedirea experientei , executarea unorlucrari similare cu cele care fac obiectul achizitiei, in valoare deminim 3800000 lei executate in ultimii 5 ani (calculate pina la data limita de depunere a ofertelor) dovedita prin maxim 2contracte de lucraride executie drumuri.Docum. prezentate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei trebuie sa cuprinda informatiile prevazute la art. 188 alin. 3 lit.a din OUG 34; lista cu lucrari insotite de certificari de buna executie (cuprinzand beneficiari, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit)Se solicita prezentarea de certificari din care sa reiasa beneficiarii , valoarea, perioadasi locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitatecu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsitOper. econ nerezidenti (straini)vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana .Cerintele de calificare referitoare la dotarepentru caracteristicile solicitate echipamentelorsunt caracteristici minime impuse . Prezentarea certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor."Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta".Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor."Operatorii economici care nu detin un astfel de certificatvor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta: .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru punctul cel mai scazut din preturile ofertelor se acorda 70 puncte
Termen de executie al lucrarilor
10
Descriere: Pentru cel mai scazut din termenele de executie se acorda punctaj maxim resp. 10 puncte
Garantia lucrarii
20
Descriere: Garantia minima de buna executie este de 24 luni, iar garantia maxima de executie este de 48 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer