Achizitie publica - Modernizare drumuri agricole de exploatare in comuna Movilita, judetul Ialomita
Detaliu pentru invitatia numarul 354066
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354066/25.09.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri agricole de exploatare in comuna Movilita, judetul Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOVILITA JUD. IALOMITACod fiscal: 4364810, Adresa: CALEA BUCURESTI, NR.1, MOVILITA, JUD. IALOMITA, Movilita, Telefon: 0243/319.162, Fax: 0243/319.212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA BUCURESTI, NR.1, MOVILITA, JUD. IALOMITA, Movilita, Romania, cod postal: 927180, telefon: +40 243319162, fax: +40 243319212, persoana de contact: Primaria Movilita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Com. Movilita, jud. Ialomita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri agricole de exploatare in comuna Movilita, judetul Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata fara TVA: 3.956.040 lei, fara TVA, dupa cum urmeaza: - 3.532.271 lei (fara TVA) valoare eligibila contract lucrari drumuri agricole de exploatare;
-196.672 lei (fara TVA) valoare neeligibila contract lucrari(259 ml drum 1 nord din cei 1889 ml) drumuri de exploatare agricola;
- 30.609 lei organizare de santier;
- 196.488 ? cheltuieli diverse si neprevazute;Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Memorii tehnice si Caiete de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 956, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 75191 lei. GP va fi emisa de catre o societate bancara/ societate de asigurari; documentul va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cont trezorerie: RO75TREZ39324840271XXXXX, Trezoreria URZICENI, judetul Ialomita. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile incepand cu termenul limita pentru primirea ofertelor. In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar comunicat de Banca Central Europeana pentru cea de-a 5-a zi lucratoare inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, de regula, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile de la incheierea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul1 si cazierul fiscal al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul 2; documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Declaratie ?Certificatul de participare cu oferta independenta. Se va prezenta Formularul 3;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru aceasta declaratie, ofertantii vor mentiona persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul art. 691: Primar ? Petre Petre, Viceprimar ? Draghici Marian, Secretar ? Nica Daniela, Expert Contabil ? Nancu Gina Zoe, Contabil sef ? Manea Sica, Consilier achizitii publice ? Chirita Gina Camelia, Referent ? Petrache Iuliu, Consilieri locali: Mihalache Ion, Coman Constantin, Roman Marin, Petre Vasile, Ilie Elena, Stoica Marian, Costache Eugen, Nita Georgeta , Dedu Gheorghe, Toader Gheorghe.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul 5;Documente solicitate pentru tertul sustinator (daca este cazul ): Formularul 1 (neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006), Formularul 2 (neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) si declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia se afla sediul social al ofertantului; informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor;de asemenea din informatii trebuie sa rezulte informatii structura actionarilor/ asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului, conform art. 15 din Legea nr. 359/2004. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cash flow pentru minim 3 luni de derulare a contractului conform graficului de executie: 939000 lei.Declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul va demonstra ca are acces la linii de credit ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza minimul de cash flow pentru perioada precizata(3 luni) care va fi destinat indeplinirii obligatiilor aferente viitorului contract.- Media cifrei de afaceri in domeniul obiectului contractului, pe ultimii trei ani va fi de minimum: 7500000 lei.- Se vor prezenta bilanturile contabile inregistrate la autoritatile competente pe ultimii trei ani.- Informatiile generale despre ofertant. Se va prezenta Formularul 4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, cu respectarea legislatiei aplicabile in domeniul calitatii lucrarilor de constructii.In acest sens ofertantul va prezenta Formular nr. 7 - o declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor propuse., Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru executia contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere angajament de punere la dispozitie) de utilaje de constructii si mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului. In acest sens ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 - o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte detinerea echipamentelor/ utilajelor declarate., Experienta similara pentru executanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada executiei, in ultimii 5 ani*, la nivelul a maxim doua contracte lucrari de drumuri, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 3750000 lei, fara TVA, cel putin a urmatoarelor: terasamente, substrat de nisip, fundatie de balast, strat de piatra sparta, strat de legatura, strat de uzura, lucrari de arta.* pana la data limita de depunere a ofertelor Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, conform algoritmului.
DURATA DE EXECUTIE
15
Descriere: Durata cea mai mica - max. 15 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 15 pct.; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR
10
Descriere: Perioada cea mai mare - 10 pct; alte perioade ofertate = (G ofertat/ G maxim) x 10 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 24 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 16:55