Achizitie publica - ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in comuna Lugasu de Jos?
Detaliu pentru invitatia numarul 333558
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333558/13.08.2012
Denumire contract: ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in comuna Lugasu de Jos?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUGASU DE JOSCod fiscal: 4411300, Adresa: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Telefon: 0259346336, Fax: 0259346336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Romania, cod postal: 417315, telefon: +40 259346336, fax: +40 259346336, persoana de contact: GAVRIL BIRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LUGASU DE JOS NR 177, Lugasu de Jos, Romania, cod postal: 417315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in comuna Lugasu de Jos?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 125, intitulat ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in comuna Lugasu de Jos?
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 805, 314 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 76.000 lei.Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO18TREZ0815006XXX000047 deschis la Trezoreria Alesd, CIF AC: 4411300. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului de 3.805.314 lei, fara TVA urmatoarea suma: 7.585, 31 ei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 5 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea ? Conform FormularuluiA1, in original.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Conform Formularului A 2, in original.Se va prezentaCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 ? ConformFormularului A3, in original.Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006 ? Conform Formularului A4, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Sorban Levente ? Primar, 2. Secara Nicoleta ? Viceprimar, 3. Bucsas Iuliu Ioan - Consilier local, 4. Butuc Viorel - Consilier local, 5. Buzle Victor - Consilier local, 6. Fanea Mihai - Consilier local, 7. Graur Adrian - Consilier local, 8. Lucaciu Eugen - Consilier local, 9. Portik Emerik Francisc - Consilier local, 10. Merai Stefan - Consilier local, 11. Tanc Mircea Adrian - Consilier local, 12. Kanya Endre - Consilier local, 13. Luca Gavril - Consilier local, 14. Kolozsvari Iosif - Consilier local.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Conform Formular B.Se va prezentaCertificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/ copie legalizata/copie conform cu originalul.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/ copie legalizata/copie conform cu originalul. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii si lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea Bilanturilor contabile pentru pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs) vizate si inregistrate de organele competente, obligatoriu si anexele, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in copii certificate pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie de cel putin 7.600.000 lei., Se va prezenta o Declaratie bancara prin care candidatii vor trebui sa demostreze ca, la momentul semnarii contractului, vor avea acces la sau au disponibile resurse reale (in valoare de cel putin, 624.000 Lei in contul ofertantului, pentru executia contractului ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie-in comuna Lugasu de Jos?, suma disponibilizata pe o perioada de 4 luni de la data depunerii ofertelor) negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani. Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de servicii similare de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 57.000 lei, fara TVA Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de lucrari similare in domeniul lucrari de drumuri. Experienta similara (unul sau mai multe contracte) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 3.747.500 lei, fara TVA.Cerintele mentionate se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: - lista cuprinzand lucrarile/serviciile similare- copii conform cu originalul ale partilor relevante din contractul/contractele care dovedesc experienta similara- copie conform cu originalul a pv-ului de receptie la terminarea lucrarilor, respectiv pv-ului de predare-primire a proiectului tehnic- recomandari din partea beneficiarilor, Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: Manager de proiect cu studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea drumuri si poduri - 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei la Formularul F3;copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus;copia conform cu originalul a diplomei de studii., CONTINUARE Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: Responsabil tehnic cu executia in domeniul contructii rutiere drumuri si poduri - 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: cv conform anexei la Formularul F3; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus; copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate., CONTINUARE Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: Responsabil cu controlul tehnic de calitate, in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri - 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: cv conform anexei la FormularulF3; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus;, CONTINUARE Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM si PSI - 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: cv conform anexei la Formularul F3; copia conform cu originalul a diplomei de studii sau de calificare; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus;, CONTINUARE Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: Inginer topograf, cu autorizatie OCPI (Oficul de Cadastru si Publicitate Imobiliara) cat B, C - 1 persoana - 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: cv conform anexei la Formularul F3; copia conform cu originalul a diplomei de studii sau de calificare; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus;, CONTINUARE Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru prestarea serviciilor de proiectare: Inginer sef de proiect ? 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat: cv (anexa Formular F2); copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus; copia conform cu originalul a diplomei de studii. Inginer proiectant CFDP cu experienta in domeniul proiectarii de drumuri ? 2 persoane. Se vor prezenta, in mod cumulat: cv (anexa Formular F2);copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus; copia conform cu originalul a diplomei de studii, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Pentru serviciile de proiectare ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor echipamente: ? calculatoare ? min 1 buc ? copiatoare ? min. 1 buc ? statie totala pentru masuratori topografice- min. 2 buc ? licente pentru programe spcializate in realizarea proiectarii asistate de calculator (soft specializat pentru proiectare) ? echipament pentru editare(imprimanta) ? 2 buc ? soft specializat pentru realizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari ? soft specializat pentru prelucrarea datelor in urma masuratorii topografice ? plotter ? 1 buc, CONTINUARE Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente. ? statie de betoane, cu inspectia tehnica efectuata de o organizatie abilitata ICECON sau echivalent valabila la zi, capacitate minim 40 mc/h ? 1 buc. ? statie de preparare mixturi asfaltice cu inspectia tehnica valabila la zi ? compactor vibrator ? 2 buc ? compactor vibrator mixt - 1 buc ? instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase - 1 buc ? incarcator excavator - 2 buc ? autogreder - 1 buc ? masina de taiat beton 1 buc ? laborator pentru testari gradul II, autorizat ISC ? 1 buc. Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, (proiectare si executie) valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, (proiectare si executie) valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
26
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; pentru pret mai mare punctajul se acorda astfel : Pn = ( pret minim / pret n ) xpunctajul maxim alocat.
Termen de garantie acordat lucrarilor
24
Descriere: Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim; pentru o perioada de grantie mai mica punctajul se acorda astfel: Pn = ( perioada n/ perioadacea mai mare ) x punctajul maxim alocat. Ofertantul va prezenta intr-o nota justificativa motivele acordarii perioadei de garantie. Limite: termenul de garantie acordat lucrarilor va fi de maxim 29 de ani (Ofertele care prevad un termen mai mare de 29 de ani nu vor fi punctate suplimentar) si de minim 2 ani (Ofertele care prevad un termen mai mic de 2 de ani vor fi considerate neconforme).
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Pentru cea mai scurta durata (prezentata in zile), se acorda punctajul maxim; pentru o alta durata, punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) xpunctajul maxim alocat.Ofertantul va prezenta intr-o nota justificativa motivele acordarii duratei. Limite: Oferta care prezinta o Durata de executie a lucrarilor peste 720 zile va fi declarata neconforma, iar oferta care prezinta o Durata de executie a lucrarilor mai mica decat 10 zile nu va fi punctata suplimentar.
Termen de predare al proiectului tehnic
25
Descriere: Pentru cel mai mic termen de predare se va acorda punctajul maxim; Pentru termene mai mari punctajul se va acorda astfel: Puncte n = (termenul cel mai mic oferit/termenul ofertei?n?) x punctajul maxim alocat. Limite: Termenul de predare al proiectului nu poate fi mai mic de 3 zile (Ofertele care prevad un termen mai mic de 3 zile nu vor fi punctate suplimentar). Termenul de predare al proiectului nu poate fi mai mare de 35 de zile (Ofertele care prevad un termen mai mare de 35 de zile vor fi decl. neconforme).Termenul de predare al proiectului se oferteaza in multiplu de zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 08:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 08:46