Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri agricole de exploatatie in comunele Margineni si Zanesti, jud Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 347566
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA BAHNITA-BANDESTI
Numar invitatie: 347566/30.05.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri agricole de exploatatie in comunele Margineni si Zanesti, jud Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA BAHNITA-BANDESTICod fiscal: 28561240, Adresa: Sat Zanesti, Comuna Zanesti, Zanesti, Telefon: +40 233283470, Fax: +40 233283470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, IASI, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminal Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, IASI, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminal Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri agricole de exploatatie in comunele Margineni si Zanesti, jud Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de drumuri aferente proiectului : Modernizare drumuri agricole de exploatatie in comunele Margineni si Zanesti, jud NeamtValoarea totala a contractului este :3.968.117 lei fara TVAExecutie 3.866.959 lei fara TVADiverse: 101.158lei fara TVASuma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de101.158lei fara TVA, suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 968, 117 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 77.000lei. Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul: RO84TREZ491509802X009858 deschis la TREZORERIA Piatra Neamt. CUI 28561240. Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz (formular 13 fara a se limita la acesta).Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val contractului fara TVA. Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 si 90 din HG925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM. (formular 18 fara a se limita la acesta)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita de depunere a ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare.Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Reprezentant legal al Asociatiei de dezvoltare intercomunitara: Filip Ioan, Membrii Asociatiei de dezvoltare intercomunitara: Andrei Gheorghe, Cioineag Emilian, Surdu Ion, Dragan Ion, Nohai Vasilem Ciocoiu Gheorghe, Astancai Diana Elena, Caliman Maria.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor. Se va prezenta Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor . Activitatile desfasurate in afara sediului social si al sediilor secundare si care fac obiectul prezentei achizitii trebuie sa fie autorizate conform art. 15 din Legea 359/2004. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea financiara cash-flow pentru executie in valoare de 966.739lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 2 luni. Formula de calcul conf. Ordin 925/2011 : (valoare estimata contract/ perioada derulare contract) X perioada solicitata de aut.contr.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare., Medie cifrei de afaceri globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 7.700.000 lei.Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: - utilaje terasiere (autogreder, buldozer, buldoexcavator, compactor);
- autobetoniere;
- statie de preparare mixturi asfaltice- statie de betoane.- longrina betonDocumente care sa demonstreze faptul ca operatorul dispune de mijloacele si echipamentele enuntate anteriorDeclaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, laboratoarelor etc. de care dispun operatorul economic pentru indeplinirea contractului - formularul 16Numarul de mijloace auto, echipamente si utilaje si capacitatea lor va fi stabilita de ofertant si va asigura executia lucrarilor in functie de graficul ofertat., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru executia lucrarii.Cerinte minime personal de specialitate executie- 1 inginer specialitatea CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia domeniul II;
- 1 responsabil control calitate;
- 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestat de MMFPS si MECTS sau echivalent;Se vor atasa copii dupa cv si diplome pentru fiecare responsabil nominalizat.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 10 si anexa 1 la Formularul 10-LISTA PERSONALULUI DE SPECIALITATE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA, Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - formularul 15 cu anexa nr 1, Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 (un) contract care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a carui valoare sa fie de minim 3.800.000, 00 lei fara TVA.Formular cu privire la experienta similara formularul nr 14; Pentru contractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata din partea unui tert in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 190 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (formularul 23 A, 24 si 25), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta va completa- Formular 4 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d)si Formular nr. 7 DECLARATIE Privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Propunerea financiara- la calcularea punctajului aferent pretului ofertei se va tine cont de valoarea ofertata fara diverse si neprevazute
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Ofertarea unui termen de executie mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (8 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma.Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de executie mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 3 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia procedurii se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, fiind atasat prezentei invitatii de participare la procedura.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer