Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri agricole in comuna Salciua


Detaliu pentru invitatia numarul 342309
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Salciua (Consiliul Local al Comunei Salciua)
Numar invitatie: 342309/04.02.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri agricole in comuna Salciua
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Salciua (Consiliul Local al Comunei Salciua)Cod fiscal: 4613300, Adresa: sat Salciua de Jos, nr.62, Salciua, Telefon: 0258-788740, Fax: 0258-788600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Salciua de Jos, nr.62, Salciua, Romania, cod postal: 517648, telefon: +40 258788740, fax: +40 258788600, persoana de contact: VASILE LOMBREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Salciua , comuna Salciua , judetul Alba , nr.62 , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri agricole in comuna Salciua
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri agricole in comuna Salciua: Drumul de exploatatie agricola Valea Larga, Drumul de exploatatie agricola Roine, Drumul de exploatatie agricola Gliganesti.Valoarea estimata fara TVA 2939116 lei din care diverse si neprevazute 257728 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 939, 116 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 53.000 leiModuldeconstituireagarantieideparticipare: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurariin favoarea autoritatii contractante prezentata in original (conform Formular 26 din SECTIUNEA III - FORMULARE)- Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor: cod fiscal 4613300 cont RO16TREZ0065006XXX001047, deschis la Trezoreria orasului Cimpeni.- in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante.Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare este de 3 luni respectiv 90 zile de la data limita de depunere oferte.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe propria raspundere conform Legii nr. 346 /2004 .Suma ce va fi retinuta de aut.contr in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de 6461, 38 lei. GP se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art.88. . GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care GP este depusa in alta moneda decat lei, se va face echivalenta leu/valuta la o data cu cel mult 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. Op. Ec va face conversia leu/valuta astfel incat suma in lei rezultata sa fie cel putin egala cu 53000 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri successive din facturi se va retine la fiecare factura .In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Leg nr. 346/2004 (facand dovada in acestsens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin.3, lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea .Se va completa Formularul 1 din SECTIUNEA III - FORMULARE, (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Se va completa Formularul 2 din SECTIUNEA III ? FORMULARECerinta 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Se va completa Formularul 3 din SECTIUNEA III ? FORMULARECerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice ? se va completa formularul 4 din Sectiunea III FORMULARECerinta nr. 5Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta 7Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 5 dinSECTIUNEA III ? FORMULAREPersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este primarul comunei Lombrea Vasile, viceprimarul Carja Gheorghe, precum si comisia de evaluare compusa din : Bunea Angela Aurica , Carja Delia, , Baciu Norica Elena, Vlas Maria , Bolog Ileana , consilieri locali : Bora Dorel, Campean Vasile, Gog Vasile, Bolog Ionel, Bolog Vasile, Bora Vasile, Bunea Banica Aurel, Frasila Radu Ionel, Gherman Teodor Adrian, Plesa Ioan Cristian . Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat si constituie conditie de calificare.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic saumembrii asocierii impreuna) in ultimii trei ani trebuie sa fie cel putinegala cu 5.000.000 lei. (minim 2.500.000 lei in cazul IMM) .Prezentare documente din care sa reiasa informatii cu privire la cifra deafaceri. Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul.NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Convertirea in lei, pt ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pt anul prestarii contractului, astfel: ANUL/curs leu/Euro: 2010/4, 2122; 2011/4, 2391;2012/4, 4560. Pt anul in curs: transformarea in Euro se va face la cursul mediu stabilit de BCE pt luna anterioara depunerii ofertei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BCE(www.ecb.eu).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.11.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii., 2.Experienta similara: Ofertantul, operator economic a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de lucrari de modernizare de drumuri, in valoare de minim 2.681.388 lei fara TVA.Pentru conversia in lei, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu stab. de Banca Centrala Europeana pt anul executarii contractului, astfel: ANUL/CURS leu/Euro: 2008/3, 6839, 2009/4, 2399; 2010/4, 2122; 2011/4, 2391, 2012/4, 4560. Pt anul in curs: transformarea in Euro se va face la cursul mediu stabilit de BCE pt luna anterioara depunerii ofertei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de BCE (www.ecb.eu).Ofertantul va prezenta doc. doveditoare din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit., continuare2-Doc. vor fi prezentate in copie lizibila certificata "Conform cu originalul", purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se va prezentaacordul de asociere, contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia., 3.Informatii privind dotarile specifice.Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje si instalatii: - statie de preparat mixturi asfaltice;
-repartizator de mixturi asfaltice;
-cilindru compactor;
-autogreder;
-excavator;
-incarcator;autobasculante;
-laborator de gradul II. In cazul in care nu detine in proprietate o statie de preparat mixturi asfaltice, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile demixturi asfaltice necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare. Asigurarea cantitatilor de mixturi asfaltice va fi demonstrata prin: acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de mixturi asfaltice; prin contract de inchiriere sau concesiune a unei statii se va accepta orice forma de detinere; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de preparare mixturi asfaltice., continuare 3 -Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens.Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privinddispunerea, respectiv: angajament de punere la dispozitie/contracte de vanzare cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa seprezinte contractele ferme de inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor., 4.Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect: - 1 coordonator proiect- specialist cu studii superioare care a coordonat cel putin 1 lucrare in activitatile de lucrari de constructii;
- 1 Sef santier executier specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri care a avut functia de sef de santier pentru cel putin 1 lucrare de modernizari de drumuri;
-1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste Sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii (SSM);
-1 Responsabil cu calitatea in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri de interes judetean sau local, Continuare 5- Precizari privind subcontractarea: In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatiade a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica., 5.Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii.Precizari privind asocierea: -in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
-unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
- in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata lucrarilor se va face catre liderul asociatiei., continuare 4-Pentru persoanele propuse ofertantul va prezenta CV-uri, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor, legitimatiilor si autorizarilor mentionate in CV, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In ceea ce priveste CQ este suficienta pentru indeplinirea cerinteiprezentarea deciziei de numire. Documentele vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul". "Curriculum Vitae" este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata. continuare cerinta 1- Note: 1.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3.Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).4.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor de asigurare a calitatii asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.5.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii bazat pe seria SR EN 9001 sau echivalent confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: -Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul constructii drumuri, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent in copie cf cu originalul, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al mediului in domeniul corespunzator obiectului contractului, bazat pe seria SR EN 14001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: -Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului in domeniul constructii drumuri, respectiv ISO 14001 sau echivalent in copie conform cu originalul, continuare cerinta 2- Note: 1.Daca un grup de op ec depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3.Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).4.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.5.Nu se admit ofertanti in curs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer