Achizitie publica - Modernizare drumuri Comuna Brazi-Centura Ocolitoare- sat Negoiesti,judetul Prahova.
Detaliu pentru invitatia numarul 330528
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330528/27.06.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri Comuna Brazi-Centura Ocolitoare- sat Negoiesti, judetul Prahova.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRAZICod fiscal: 2845290, Adresa: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Brazi, Telefon: 0244 480 607, Fax: 0244 480 631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Brazi, Romania, cod postal: 107083, telefon: +40 244480607, fax: +40 244480631, persoana de contact: Ilie Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Brazi, comuna Brazi sat Brazii de Jos, strada Teilor nr. 45, judet Prahova, sala de sedinte de la etajul I.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri Comuna Brazi-Centura Ocolitoare- sat Negoiesti, judetul Prahova.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Centura Ocolitoare sat Negoiesti, Comuna Brazi, judetul Prahova.
II.1.6) CPV: 45233122-0 - Lucrari de constructii de drumuri de centura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 820, 896 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o socetate bancara ori de o socetate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se poateconstitui sicu ordin de plata (a se vedea art 86 alin.(5), art. 86 din HG.925/2006.Cuantumul garantiei de participare este de: 36417 lei valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu preved. Legii 346/2003, ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM, vor depune 50% din valoarea garantiei de participare. In acest sens vor completa si depune Anexa 1 a Legii 346/2004 privind IMM ? DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.NOTA: Autoritatea contractantapoate retine contestatorului o suma din garantia de participare in cf cu art 278^1), alin (1), lit b) din OUG 34/2006 adica :5600.89 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului si va fi constituita prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie in original sau polita de asigurare ? Formular 13. In conformitate cu preved. Legii 346/2003, ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM, vor depune 50% din valoarea garantiei de buna executie. In acest sens vor completa si depune Anexa 1 a Legii 346/2004 privind IMM ? DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii? PrezentareFormular 1? Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj. Prezentati situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte, referitor la cele expuse mai sus. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in original , copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf Ordin 509/2011);Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileart 691 din O.U.G. 34 /2006 (evitarea conflictului de interese)Ofertantul va prezenta , ,Declaratie privind conflictul de interese" conform model formular DVor fi exclusi din procedura ofertantii care incalca prevederile art. 691 din ordonantaFactorii de decizie sunt: Primar Radu Ilie, viceprimar Radu Leonas , inspector birou Achizitii Publice Dafinescu Gheorghe, Sef serviciu Financiar -contabil : Rada Elena si consilierii locali: Dan IoanaMaria; Dinca Gheorghe; Draghici Aurel; Fulgeanu Dumitru; Gheorghe Ion; Ionescu Ion; Ivan Nicolae; Maracineanu Dumitru; Mare Ion; Nistor Florea Alexandru; Pena Mihalache; Sima Valeriu; Stan Georgel si Stoicescu Mihaela.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare Formular 8Cerinta nr. 5Calitatea de participant la proceduraCompletare Formular 7 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. (copie semnata, stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)Se va cere ofertantului castigator prezentarea Certificatul Constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, inainte de incheierea raportului procedurii; in cazul cand acesta a fost depus incopie lizibila certificata conform cu originalul.Cerinta nr. 2. Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta balanta contabila la 31.12.2011, Cerinta nr. 2Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 3Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe o perioada de ?cel mult trei ani?, ce se vor raporta la data limita pentru depunerea ofertelor, solicitat: 3641792lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara-formular, Cerinta 2Dovada existentei experientei ofertantuluiCerinta obligatorie: se va permite prezentarea unuinumar de maximum ?2? contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.820.896 lei fara TVA, Cerinta nr. 3. Lista principalelor lucrari din ultimi 5 ani, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la efectivelepersonalului utilizat pentru indeplinirea contractului.-se va preciza responsabilul tehnic cu executia lucrarilor, seful punctului de lucru si managerul de proiect(cel care coordoneaza logistic intreaga activitate), Cerinta nr.6Declaratie referitoare la utilajele, instalatiilor, echipamentele tehnice folosite pentru indeplinirea contractului Cerinta nr. 1Certificate ISO 9001 si ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau daca nu se poate prelua , se va lua legatura cu biroul investitii din cadrul Primariei Comunei Brazi, sat Brazii de Jos, str. Teilor, nr.45, judet Prahova.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 10:56