Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE
Detaliu pentru invitatia numarul 325769
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325769/08.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLOGANUCod fiscal: 16373340, Adresa: COMUNA GOLOGANU, JUDETUL VRANCEA, Gologanu, Telefon: 0237/244624, Fax: 0237/244624
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GOLOGANU, JUDETUL VRANCEA, Gologanu, Romania, cod postal: 627206, telefon: +04 237244624, fax: +40 237244624, persoana de contact: RODICA IORDACHESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA GOLOGANU, COMUNA GOLOGANU, JUDETUL VRANCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ASFALTAREA STRAZI DIN INTERIORUL LOCALITATII GOLOGANU
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 931 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de9.000 lei, 4.500 pentru IMM.Perioada de valabilitate a garantiei :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul de garantii de participare este RO39TREZ6915006XXX003656 , deschis la Trezoreria Focsani.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1 din HG925/2006.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC , autoritatea va retine suma de 4.251, 93 conform art 278-1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% (5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA. Constituirea gar de buna ex se va face prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va restitui conform HG 925/2006-art 92 alin 4. Durata garantiei de buna executie nu va fi mai mica de 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal al ofertantului si stampilata completata in conformitate cu Formularul A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B.Certificat de participare la achizitie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Formular C.Declaratie privind privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 0 Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Robu Dumitru-primar, Iordachescu Rodica-secretar, Tibrea Corina-contabil.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau in copie legalizata;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau in copie legalizata; Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Persoanejuridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri de minim: 900.000 RON;Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate la autoritatea fiscala competent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa fi executat in prealabil cel putin un contract de executie lucrari similare receptionata, cu o valoare minima de470.000 lei fara TVA., Declaratie referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru executia si proiectare lucrarilor, care sa cuprinda obligatoriu minim urmatorul personal de specialitate: Coordonator lucrare, inginer cu experienta in domeniu;
-Responsabil tehnic cu executia RTE atestat in domeniile drumuri si poduri;
-Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile drumuri si poduri;Personal calificat in domeniul (asfaltatori, mecanici utilaje, etc.)Pt CQ se accepta si decizie de numire.Ofertantul care nu poate face dovadacapacitatii profesionale minimeva fi exclus din procedura., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice.Cerinta minima: : Statie preparare mixturi asfaltice, Statie sortare ? concasare, Balastiera, Compactoare Buldoexcavator, Repartizator mixturi, Autogreder, Incarcator frontal, Autobasculante, laborator de gradul II., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari ce face obiectul achizitiei urmeaza se fie indeplinit de catresubcontractanti (daca este cazul). Intre ofertant (antreprenor general sau asociati) si subcontractanti se va incheia in mod obligatoriu contract de subcontractareincheiat in conditiile contractului dintre ofertant si autoritatea contractanta si va fi parte din oferta tehnica a ofertantului (antreprenorului general, asociat)si va cuprinde in mod obligatoriu: a)obiectul contractului de subcontractare, trebuie sa faca referinta la parte din lucrarile ce vor fi executate desubcontractantul respectiv;b) valoarea contractului de subcontractare; c)durata contractului de subcontractare; d) drepturi si obligatii ale partilor, conditii de reziliere a contractului de subcontractare., Mai multi op ec au dreptul de a se asocia cu scopul dep ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz ac de asoc, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Ac de as va fi insotit de o decl pe proprie rasp prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte ac de asociere in forma autentica (de catre un notar public, in conf cu prev art.8, lit. b) a legii 36/1995 actualizata) inainte de semnarea contr. Cand un grup de op ec depun oferta comuna, cerintele privind sit pers si cap de ex a act prof trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind sit ec si fin, precum si cap tehn si prof se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.In cazul unei as, cerintele sol pentru indepl crit privind stand de asa calit, nu se pot demonstra prin luarea in consid a tuturor membrilor din asociere, trebuiesc indepl in mod oblig cel putin de liderul asocierii. Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de mediu - certificat ISO 14001 - privind sistemul de management de mediu pentru lucrari de drumuri si poduri (sauechivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderulasocierii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de management al calitatii - certificat ISO 9001 ?privind sistemul de management al calitatii pentru lucrari de drumuri si poduri ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 11:48