Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drumuri comunale Bicles-Smadovita, DC116+DC84A, comuna Bicles, judetul Mehedinti?


Detaliu pentru invitatia numarul 341412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BACLES
Numar invitatie: 341412/27.12.2012
Denumire contract: ?Modernizare drumuri comunale Bicles-Smadovita, DC116+DC84A, comuna Bicles, judetul Mehedinti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BACLESCod fiscal: 5819414, Adresa: strada Principala, Bacles, Telefon: 0252/375263, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Bacles, Romania, cod postal: 227045, telefon: +40 252375263, fax: +40 252375263, persoana de contact: Lucian Laurentiu Coanda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Bicles, jud. Mehedinti, Localitatea: Bicles, Strada Principala nr1, Cod postal: 227045
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri comunale Bicles-Smadovita, DC116+DC84A, comuna Bicles, judetul Mehedinti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: ?Modernizare drumuri comunale Bicles-Smadovita, DC116+DC84A, comuna Bicles, judetul Mehedinti?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 107, 075 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 8070, 70lei, echivalent. In cazul in care ofertantul depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data de aparitie a invitatiei de participare, curs BNR (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare ).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006 sau? ordin de plata in contul RO85TREZ46424840271 deschis la Trezoreria Strehaia, judetul MehedintiNota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 8070lei din garantia de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se const., in conf. cu prev. art.90 din HG925/2006, prin deschiderea unui cont la Trezoreria Strehaia, jud Mehedinti in favoarea autoritatii contractante unde se va depune garantia integral sau prin depunerea initiala a unei sume reprezentand 0, 5% din valoarea contractului si retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute de H.G.1045/2011. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu cond. prezentarii doc. just. corespunzatoare). Ofertantul declarat castigator are obligatia de a const. garantia de buna executie a contr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1.In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr.24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2.Formularul nr.1-Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4.Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); 5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6.Formularul nr.2A-Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Lucian Laurentiu Coanda - primar, Doroiman Marian- viceprimar, Epure Anica ? contabil, Andrei Constantina - secretar, Consilieri locali: Brezoi Eugen Jan, Chiliment Antoaneta, Doroiman Constantin, Gioroiescu Liviu, Lohon Gigel Viorel, Rogoveanu Codruta Ileana, Rosca Haralambie, Pandia Marinela, Tudosie Adrian.8.Formularul nr.12-Declaratia privind calitatea de participant la procedura In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Nota: In etapa de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului, inainte de treansmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul/documentele in original sau copie legalizata. Op ec participant la procedura trebuie sa fie legal inreg si aut sa execute lucrari de construire ce fac obiectul contractului de achizitie publica Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copie certif. a certificatului constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in aceste cetficate sunt reale/valavile la data limita de depunere a ofertelor Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis d ONRC.Autoritatea Contractanta poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului proceduriiPersoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Bilant.contab.vizate, inregist.de organele competente, pt anii 20092010, 201. Pt ofertantii nerezidenti, in cazul carora legisl.tarii deorig.nu prevede inregistr. bilant., Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri glob.pe ultimii 3ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 10040476, 00 lei;Pt calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu com. de BNR pt. anii indicate An2009=4, 2373; An2010=4, 2099; An2011=4, 3197;, Cerinta nr.3Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). CompletareFormular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie lizibila ?conform cu originalul?. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 A. Lista serviciilor de proiectare executate in ultimii 3 ani; Completare Formular nr.4B ? Lista principalelor servicii de proiectare, executate in ultimii 3 ani B. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5ani, Cerinta nr. 2 A. Informatii privind experienta similara (proiectare) Se solicita prezentarea certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor similare ? modernizare drumuri, prin care sa se confirme executarea in ultimii 3 ani, in valoare de minim 86837 lei/contract. Completare Formular nr. 4A, Continuare cerinta 2 B.Inf priv exp sim (executie lucr) Cerinta oblig: Se solic prez certificate/documente care sa confirme prestarea executiei lucrari similare, modernizare drumuti, prin care sa se confir exec in ultimii 5 ani, in valoare de min 5020238 lei/contract. In cazul in care docum. prez.nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplim.-Completare Formular nr. 4A Experienta similara. In cazul unei asoc. liderul asoc. va prezenta numai documentele pentru serviciul de proiectare/executia lucrarii, care se va lua in considerare la indeplinirea cerintei obligatorii. Se accepta si contracte proioectare+executie, Cerinta nr. 3 A. Informatii referitoare la personal de proiectare (cerinte minime obligatorii): -Sef proiect, cu studii superioare tehnice de lunga durata, experienta in coordonarea a minim un proiect similar ; -minim 2 ingineri proiectanti, cu studii superioare tehnice de lunga durata, experienta in proiectare a minim un proiect similar; - minim 2; - minim 1 inginer topograf, geodez, cu studii superioare tehnice, atestat ANCPI; Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propus si corelat cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii, Continuare cerinta 3 B.Infor ref la pers de exec(cer min oblig: Manag de Proiect/Reprez Contractor ? exper prof in functia de Manag/Reprez Contractor in contr de exec in cel putin un contr cu obiect sim. St super the de lunga durata; - Responsabil cu controlul calitatii (CQ) numit prin decizie, in domeniul drumurilor, cu exper prof in acesta func prin particip la cel putin un contract cu obiect similar; -1 resp tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE), cu exper prof in acesta func prin particip la cel putin un contract cu obiect similar; -1Sef de santier, experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similarIn cazul unei asoc se va prez si form pe intreaga asoc(cer oblig). Compl Formula 7 ? Declaratie de disponbilitate Pt cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae; diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, Cerinta nr. 4 A. Informatii referitoare pentru serviciile de proiectare: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a serviciilor Cerinta obligatorie: Ploter A0; Xerox A3; ScanerA3; Imprimanta A3; PC; Program informatic elaborare devize; Licenta pt. Program de proiectare drumuri; statie totala;, Continuare cerinta 4 B. Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor. Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate / contract de inchiriere / leasing /angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: - Statie de preparare betoane, autorizata; - Statie de sortare agregate si balastiera, autorizata; - - Laborator de incercari minim de gradul II autorizat, conform Legii 10/1995 (actualizata) privind calitatea in constructii, pentru lucrarile care fac obiectul contractului.Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe totparcursul lucrarii. Pentru utilajele, echipamentele si dotarile mai sus mentionate se vor prezenta rapoartele tehnice de inspectie, Continuare cerinta 4 Fiecare of are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indepl integrala a contr cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu doc prez in of tehn si in of finan(cer oblig).In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5 -?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Doc in copie lizibila ?conf cu orig?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/cont de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, ech teh declarate in Formularul 5;, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? faraobligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedisustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) CompletareFormular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30 (dupa caz);Completare Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privindneincadr.in prev.art. 691 din OUG 34/2006, In cazul asocierii fiecare asociat va prezentapropriile documente de calificare Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare (nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile unde t minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; unde t ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 30 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 5 de zile nu se va puncta suplimentar. Punctaj maxim: 20.00
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Descriere : Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) este de 60 de luni. - pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante.Com. Bicles, jud. Mehedinti, Localitatea: Bicles, Strada Principala nr1, Cod postal: 227045
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer