Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, COMUNA BREBU, JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 321121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BREBU (PRIMARIA BREBU)
Numar invitatie: 321121/01.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, COMUNA BREBU, JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BREBU (PRIMARIA BREBU)Cod fiscal: 2845699, Adresa: BREBU, SAT MANASTIREI, NR. 802, Brebu, Telefon: 0244357521, Fax: 0244358041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BREBU, SAT MANASTIREI, NR. 802, Brebu, Romania, cod postal: 107100, telefon: +4 0244357521, fax: +4 0244358041, persoana de contact: PRIMARIA BREBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BREBU, SAT BREBU MANASTIREI NR.802
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, COMUNA BREBU, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: TURNAREA UNUI SINGUR STRAT DE BITUM PE 6 DRUMURI COMUNALE
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 6800 LEI. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE, CARE SE VA RAPORTA LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSITUIE PRIN VIRAMENT BANCAR SAU PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE SE PREYINT[ ]N ORIGINAL, IN CUANTUMUL SI PENTRU PERIOADA PREVAZUTA IN DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE. CONFORM ART.86 ALIN.(5) DIN OUG NR.34&2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE, GARANTIA DE PARTICIPARE SE POATE CONSTITUI SI PRIN DEPUNEREA LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE: a) A UNUI ORDIN DE PLATA SAU A UNEI FILE CEC, CU CONDITIA CONFIRMARII ACESTORA DE CATRE BANCA PANA LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR;b) A UNEI SUME IN NUMERAR, IN CAZUL IN CARE VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE REDUSA CA VALOARE.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI SI SE CONSTITUIE PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN VALOAREA SITUATIILOR DE LUCRARI PREZENTATE DE EXECUTANT.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibiliatteaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69Certificat de participare la procedura cu oferta independentadeclaratie pe propria raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurentaDeclaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria mici si mijlociiCertificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de statCertficat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria localaAcord de asociere - dupa caz Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii bancare ? Scrisoare de bonitate emisa de banca curenta a operatorului economic. Aceasta se va prezenta in original la sedinta de deschidere a ofertelor, trebuie sa fie emisa cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se evidentieze lichiditatea si solvabilitatea., Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Declaratie privind cifra medie de afaceri si profitul.Se vor completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Formularele 6 si 7 din Sectiunea Formulare. Se solicita realizarea unei cifre medii de afacere pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) de minim 680.000 lei. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE., Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (dupa caz).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 si 691 din OUG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele 1, 2 si 3 completate.Ofertantul va prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor Angajament ferm al tertu
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se vor completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Formularul 8 ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) si Formularul 9 ?Experienta similara? insotit de documente suport (copii dupa contracte, procese verbale, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea contractului care vor contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor/activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului)., Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Declaratia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la sedinta de deschidere a ofertelor si va fi insotita de documente care sa ateste existenta unui responsabil tehnic cu calitatea si care vizeaza domeniul prezentei proceduri., Declaratie pe propria raspundere referitoare la studile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Declaratia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la sedinta de deschidere a ofertelor si va fi insotita de documente care sa ateste existenta unui responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT in domeniul vizat de procedura, a unui inginer, a unui sef de santier., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa si depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Formularul 11din Sectiunea Formulare., Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Aceasta declaratie se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la sedinta de deschidere a ofertelor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractulu de lucrarii.Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de urmatoarele tipuri de echipamente care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului (prezentarea de documente care sa ateste ca echipamentele sunt la dispozitia ofertantului si ca acestea corespund din punct de vedere tehnic si legal): statie de asfalt, excavator, buldozer, autogreder, compactor, incarcator, autogudronator, autobasculanta.Pentru echipamentele mentionate mai sus se face dovada detinerii acestora in proprietate sau leasing sau se pot prezenta contracte de inchiriere sau colaborare sau acord de punere la dispozitie, dupa caz., Declaratie pe propria raspundere privind proportia (partea/partile) in care contractul de lucrari urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa si depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Formularul 14 din Sectiunea Formulare. Se va prezenta un acord cu partile indeplinite de subcontractanti., Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii. Declaratia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la sedinta de deschidere a ofertelor, Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului de operatori economici (dupa caz). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 si 691 din OUG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele 1, 2 si 3completate.Ofertantul va prezenta la s Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001, Standarde de protectie a mediului ? ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU DE LA SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI BREBU
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer