Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA (STR, UNIRII SI STR, DACIA)


Detaliu pentru invitatia numarul 353110
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RIMNICELU
Numar invitatie: 353110/27.08.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA (STR, UNIRII SI STR, DACIA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RIMNICELUCod fiscal: 4721255, Adresa: SAT RIMNICELU, COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA, Ramnicelu, Telefon: 0239698173, Fax: 0239698229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT RIMNICELU, COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA, Ramnicelu, Romania, cod postal: 817110, telefon: +40 239698173, fax: +40 239698229, persoana de contact: LUCIAN CHIRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SAT RIMNICELU, COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA, Ramnicelu, Romania, cod postal: 817110, telefon: +40 239698173, fax: +40 239698229
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA (STR, UNIRII SI STR, DACIA)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTARE LUCRARI DE MODERNIZARE A STRAZII DACIA PE O LUNGINE DE 600 M SI STRAZII UNIRII PE O LUNGIME DE 300M DUPA CUM URMEAZA : EXECUTARE SANTURI CU SECTIUNE TRIUNGHIULARA, ACOSTAMENTE DE PAMANT 0, 75 M, FUNDATIE DE PIATRA SPARTA IN GROSIME DE 10 CM, IMBRACAMINTE ASFALTICA DE UZUSA BA 25 CU GROSIMEA DE 6 CM, LATIME CAROSABL 5, 50 M.NU SUNT PREVAZUTE IN DEVIZUL DE LUCRARI CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 052 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantum de 4.430 lei( se exprima in lei echivalent alta valuta la cursul BNR dn ziua publicarii anuntului de participare)pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor (formular A). Garantia de participare poate fi constituita si prin virament in contul Comunei Rimnicelu RO04TREZ1515006XXX000227 deschis la Trezoreria mun. Braila, CF 4721255. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% din acest cuantum.Autoritatea constractanta are dreptul de a retine garantia de participare cand ofertantul se afla in urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate, b) in cazul in ca oferantul depune contestatie la CNSC si contestatia este respinsa ca nefondata sau contestatarul a renuntat la contestiatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine suma de 4.223, 05 lei in conformitate cu prevederile art. 278, ind. 1 din OUG 34/2006 , c) ofertantul decalarat casigator nu constituie garantia de buna executia in perioada de valabilitate a ofertei, d) ofertantul castigator refuze semnarea contractului de achizitie publica in perioada de valabilitare a ofertei.Garantia de participare se restituie ofertantului castigator in termen de 3 zile de la semnarea contractului de achizitie, dar nu mai devreme de data constituirea garantiei de buna executie, iar ofertantilor necasigatori dupa semnare contractului de achizitie publica dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoare fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia va fi constuita printr-un instrument de garantare bancare emis de o societate bancara sau de asigurari. In cazul in care partile convin, constituirea poate fi facuta prin retineri succesive din sumele datorata pentru facturi partiale. Contractantul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Suma intiala care se va depune in cont nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de bunaexecutie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta va returna contractantului garantia de buna executia astfel :70% din valoare in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie al lucrarii, daca pana la acea data nu a ridicat pretentii asupra ei iar riscul pentru vicii ascunse e minim, si restul de 30% din valoare la data expirarii perioadei de garantie acordate lucrarii pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente : declaratie privind eligiblitatea (formular 1); declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006 (formular 2); declaratie privind evitarea conflicului de interese conform prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 (formularul 3) privind urmatoarele persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Chiru Lucian, primar, Gagu Vasile, viceprimar, Dragus Viorel, secretar, Geana Eliza Speranta, contabil, Basno Sandu, consilier, Bumbac Petrea, consilier, Burtea Relu, consilier, Grigoras Gicu, consilier, Florea Lenuta, consilier, Iancu Melu, consilier, Mantaila Iulian, consilier, Martin Marin, consilier, Tureac Gheorghe, consilier, Vasile Ionel, consilier; certificat de participare cu oferta independenta (formular 4); certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre bugetul de stat, eliberat de DGFP si certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este pravazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente : certificat constatator eliberat de ORC in copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului care trebuie sa ateste ca aceste poate desfasura activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani intrebuie sa fie de cel putin 443.052 lei.Conversia lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNRpentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani lucrari similare in cadrul aminim un contract - maxim 2 contracte in valoare cumulata de minim 443.052 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea perioada si locul executarii lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Conversia lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNRpentru fiecare an in parte., Informatii privind utilajele si echipamentele utilizate pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie de dispuna in proprietate/chirie/alte forme de detinere urmatoarele utilaje: -autogreder;
-cilindru compactor vibrator cu tambur de otel;
-repartizor mixturi asfaltice., Informatii privind personalul tehnic de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului.Pentru personal de specialitate se solicita: 1. sef de santier licentiat in constructii drumuri, poduri, cai ferate;2. responsabil tehnic cu executia lucrari drumuri atestat MDRT3. responsabil cu calitatatea;4. muncitori asfaltatori-pavatori. Informatii privind asigurarea calitatii : ISO 9001 sau echivalent, Informatii privind respectarea cerintelor de mmediu : ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer