Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale, comuna Tanasoaia, judetul Vrancea
Detaliu pentru invitatia numarul 352370
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352370/09.08.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale, comuna Tanasoaia, judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tanasoaia (Consiliul Local Tanasoia)Cod fiscal: 4297789, Adresa: Tansaoaia, Tanasoaia, Telefon: 0237-270101, Fax: 0237-270101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Tanasoaia, Judetul Vrancea, Tanasoaia, Romania, cod postal: 627335, telefon: +40 0237270101, fax: +40 0237270101, persoana de contact: Romeo Vulpe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tanasoaia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale, comuna Tanasoaia, judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri comunale: L=1, 615km, latime parte carosabila ? 4, 0m, constand in : strat balast 20cm, strat piatra sparta amestec optimal 12cm, strat legatura BADPC 25-5cm, strat de uzura beton asfaltic 4cmValoarea estimata este in cuantum de 793.419lei fara TVA (reprezentand 179.535 euro, 1euro=4, 4193lei/euro din data de 28.03.2013- data la care a fost aprobat Raportul deselectie final in cadrul licitatiei de proiecte pentru M413-322-01/2013.Proiectantul lucrarii nu a prevazut valoare pentru cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 793, 419 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 15.868 lei (sau echivalent euro).Perioada de valabilitate: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data de 28.03.2013 ? data la care a fost aprobat Raportul de selectie final in cadrul licitatiei de proiecte pentru M413-322-01/2013, repectiv 1 euro=4.4193lei/euro.Garantia de participare poate fi constituita (art 86 din HG nr 925/2006): i)fie prin virament bancar; ii)fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevazut la art 86 alin(4) din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 4573, 419lei, calculata cf prevederilorart 278¹, alin (1) din OUG 34/2006, in situatia in care ofertantuldepune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC, suma ce va fi retinuta si in cazul in care ofertantul depune contestatie si o retrage. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMM-urile beneficiaza de reducere 50%, facand dovada in acest sens (Formularul 9).In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% (5% pentru IMM)din pretul contractului fara TVA.Constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata) ?garantia trebuie sa fie irevocabila, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilr partiale. In ultimul caz contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent , conf cu HG 1045/2011. Suma initial depusa nu va fi mai mica de 0.5% din pretul contractului. Restituire garantiei de buna executie in conformitate cu art 92. pct (4) din HG nr 925/2006. Retinerea garantiei de buna executie in conditiileart 91 din HG nr 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitateain conformitate cu art 180 din OUG 34/2006 ( se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei commune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006 (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie : ofertantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, literele a, c indice1)(c) si d .3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69¹ din OUG 34/2006 (se va completa Formularul6). Vor depune aceasta declaratie : ofertantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii)si eventualului subcontractant.Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea prezentei proceduri de atribuire urmatoarele persoane: primar- Vulpe Romeo, viceprimar- Bozianu Petrica, secretar ? Pavel Gheorghe, contabil ? Diaconu Andreea, resp achizitii- Sandu Verginica, consilieri locali: - Frumuz Florin, Chiric Nicolaie, Cheptine Ionel, Haraga Catalin, Maru Costel, Maxim Gheorghe, Darie Violeta, Stamate Liliana, Umbrarescu Liviu. Fratiman Neculai, Duda Octavian4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul7). Vor depune aceasta declaratie : ofertantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinelui presedintelui ANRMAP nr314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul nr 8). Vor depune aceasta declaratie : ofertantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), .6, 7, 8, 9 Certificate de atestare.Persoanele juridice romane vor depune: -Certificat de atestarefiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanle juridice straine vor depune: -Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul general consolidate si la bugetele locale), sau documente echivalente (daca acestea se emit), din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stability.-Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul general consolidate, bugetele locale (sau documente echivalente), urmatoarele persoane: ofertantul(in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).-Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art 5 alin (3) din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.-Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractantanu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme, acestia avand libertate deplina de a opta intre ela.-Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba dacat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.-In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe proprie raspundere , semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acestia isi au sediul.De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respective nu se emit documente echivalente. Documentelecaredovedeasc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stability operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeazastampila , se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba dacat romana va contine anexata o explicatie asupra achivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Cerinta 1, 2Persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical, iar obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, starea societatii, personae imputernicite, administrator, obiectul de activitate al ofertantului, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.- Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea de contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.ONG-urile/Persoanele juridice non-profit, vor depune: - Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in razacareia isi au sediul social, cu anexele sale ( acolo unde sete cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Persoanele juridice/fizice straine vor depune: - Documente din care sa rezulte inregistrarea ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.- Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele personae: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei commune).- Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catreofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractantanu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme, acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.- Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba dacat romana va contine anexata o explicatie asupra achivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.- In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe proprie raspundere , semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acestia isi au sediul.De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respective nu se emit documente echivalente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Informatii privind cifra de afaceri: Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani in valoare de cel putin 1.500.000lei.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare ( de exemplu bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate la organelle competente/rapoartele de audit/rapoartele cenzorilo/ echivalent, documente care vor fi prezentate in sustinerea acestor cerinte).In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul.Pentru IMM-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50%, art 16 alin (2) din Legea 346/2004. In cazul asocierii atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie IMM.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibil resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realize un cash-flow de executie a lucrarii. Suma solicitata este de minim 352.631 lei pentru o perioada de 4 luni de derulare a contractului. ? Orrdin 509 ANRMAP- art 4, alin1, lit a;Ofertantul va prezenta documente doveditoare (scrisoare de bonitate, scrisoare confirmare fonduri, declaratie bancara, etc) pentru indeplinirea cerintei, in original.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba dacat romana va contine anexata o explicatie asupra achivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indifferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederiledin OUG 34/2006, art 186. Ofertantul va respecta prevederile art 186 alin (2) din OUG 34/2006, Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intomite/ emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiate in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, contanand valori, perioada si locul de executie, beneficiar., Cerinta nr 2:
Executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private I valoare de cel putin 750.000 lei fara TVA.
Se va prezenta orice document relevant pentru dovedirea informatiilor, copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiari pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor si vor preciza daca au fost effectuate in conformitate cu normele profasionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Dovada experientei similare se va face prin: :
-lucrari receptionate insotite de process verbal la terminarea lucrarilor; sau
-lucrari receptionate insotite de process verbalde receptie finala
In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 an, autoritatea contractanta va lua in considevare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada/
In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de receptiela terminarea lucrarilor incheiat decatre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinutade la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta).
Pentru contractele in europentru o evaluare unitara a modului de indeplinirea cerintei pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/VALUTA, comunicat de BNR ., Cerinta nr 3:
Informatii despre dotarile specifice
l. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun ( proprietate, leasing, sau prin contracte/conventii de inchiriere) de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice:
-autocisterna cu dispozitiv de stropire; autogudronator, , perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri, autogreder, incarcator frontal pe pneuri, repartizor mixture asfaltica, compactor, masina marcaj, -autobasculante, autobetoniere, statie de preparare mixture asfaltice, Asigurarea cantitatilor de mixturi asfaltice va fi demonstrate prin una din urmatoarele forme:
-faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de preparare mixture asfaltice;
-acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de mixture asfaltice;
- contract de inchiriere sau concesiune a unei statii;
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele tehnice necesare realizarii la timp a lucrarilor conform tehnologiei prezentate in graficul de indeplinire a contractului.
Resursele tehnice declarate trebuie sa asigure prestarea serviciilor la nivelul cerintelor impusede normativele tehnice si legislatia in vigoare precum si de nivelul de calitate solicitat.
Numarul de echipamente-utilaje si capacitatea acestora va fi stabilit de ofertant si va asigura executialucrarilor in functie de graficul intocmit de ofertant.
Referitor la detinerea statiei de betoane, pe langa variantele mentionate, se permite si prezentarea unui angajament al ofertantului privind asigurarea cantitatilor necesare, urmand ca ofertantul declarat castigator sa I se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens., Cerinta 4.1
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune/ al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
a) Declaratie referiroare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
b)Informatii la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum precum si ale peroanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta 4.2Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect
Personalulminim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza:
-Coordonator proiect/Seful de santier angajat propriu/contract de colaborare/pretari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art 188 din OUG 34/2006 inginer/subinginer constructor specialitatea drumuri si poduri;
-sef punct lucru, diploma de inginer constructor specialitatea drumuri si poduri, cu experienta profesionala dovedita prin participarea cel putin la un proiect similar
-Responsabil tehnic cu executia, atestat pentru domeniul drumuri si poduri, conf Legii nr 10/1995 privind calitatea in constructii, angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art 188 din OUG 34/2006;
-Responsabil cu controlul calitatii numit prin decizie, angajament propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajamentde participare conf art 188 din OUG 34/2006;, Cerinta nr 4.3
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
Personal de executie de specialitate
minim 10 persoane avand cel putin urmatoarele calificari necesare lucrarii: asfaltatori, betonisti, dulgheri poduri, muncitori deservire., Cerinta 5Informatii privind subcontractantii/asociatii/Se va prezentaFormularul 11- acordul de subcontractare si un accord de asociere daca este cazulOfertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaitea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige sis a primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului .In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, art 190. in acast caz, ofertantul va respecta prevaderile art 190, alin (2) din OUG34/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocat, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 180 si 181 lit a), c¹), si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documente prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care la va pune la dispozitie conform angajamentului propus. Cerinta nr 1Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de calificare, cid oar daca operatorul economic dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), /liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei commune), pentru partea de contract pe care o realizeaza., Cerinta nr 2Certificat ISO14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de calificare, ci doar daca operatorul economic dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), /liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei commune), pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 10:10