Achizitie publica - ?Modernizare drumuri comunale comuna Vadastra, judetul Olt?
Detaliu pentru invitatia numarul 343473
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343473/05.03.2013
Denumire contract: ?Modernizare drumuri comunale comuna Vadastra, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VADASTRACod fiscal: 5139841, Adresa: comuna Vadastra, jud.Olt, Vadastra, Telefon: +40 0249539016, Fax: +40 0249539016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Vadastra, jud.Olt, Vadastra, Romania, cod postal: 237510, telefon: +40 0249539016, fax: +40 0249539016, persoana de contact: Marin Batrinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria)Vadastra, jud. olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri comunale comuna Vadastra, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: Actiunea 1 - Servicii de proiectare, asistenta proiectantului pentru obiectivul ?Modernizare drumuri comunale comuna Vadastra, judetul Olt?: Ofertantul este raspunzator pentru urmatoarele activitati: - elaborare proiect tehnic ? PT;
- elaborare detalii de executie - DDE;
- verificarea tehnica a proiectarii prin verificatori de proiect atestati;
- elaborare documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii faza PT+PAC- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;Actiunea 2 ? Executie lucrari pentru obiectivul ?Modernizare drumuri comunale comuna Vadastra, judetul Olt?Proiectul presupune : Modernizarea drumurilor de interes local precum si a strazilor satesti in lungime de 5975 m ; Prin asfaltarea drumurilor din comuna Vadastra se asigura o mai buna desfasurare a traficului rutier in zona, atat in ceea ce priveste accesul populatiei cat si al echipajelor in caz de forta majora ? ambulanta, pompieri, politie.Sistemul rutier propus este dimensionat pentru trafic mediu-usor. Principala problema a drumurilor proiectate o constituie imbunatatirea elementelor geometrice in plan, in prafil longitudinal si transversal precum si evacuarea si scurgerea apelor de pe platforma drumului si din sistemul rutier.In profil transversal drumul a fost amenajat corespunzator clasei tehnice V in care se incadreaza, dupa cum urmeaza : pentru drumurile unde latimea amprizei permite realizarea a doua benzi de circulatie- latime platforma 7, 00 m, latime parte carosabila 5, 50-5, 00m, latime acostamente 2x0, 75m, panta trasversala parte carosabila 2, 50%, panta transversala acostamente 4, 00%.Structura rutiera : strat uzura din BA16 grosime 4 cm, strat de legatura din BAD25 cu grosimea de 5 cm, piatra sparta cu grosimea de 12 cm, strat de fundatie din balast cu grosime cumulata de 25 cm, acostamente 15 cm balast, asigurare scurgere ape ? rigole, santuri trapezoidale ;Valoarea estimata a contractului, fara TVA, 4869683 lei, din care: proiectare= 83547 lei, executie=4289479 lei, Organizare de santier=37801 lei, Cheltuieli diverse si neprevazute=458856 lei.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 869, 683 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 88.000, 00 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania;b)ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO84TREZ5095006XXX000841 deschis la Trezoreria Corabia, cod fiscal 5139841 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 8.001, 08 lei potrivit dispozitiilor art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 5-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: RADULESCUSORIN ? primar, FLORESCUMARIN ? viceprimar, MIRCEA SIMONA-VERGICA ? contabil, ROSIORUDAN ? secretar, Consilieri locali: BATRINCA FLOREA, BATRINCA MARIN, BATRINCA PAUL, CIU MARIAN, ILIESCU VALENTIN, ONCICA MARIN, RUSCU ION, RUSCU PAULA, SIRBU GEORGE-HARITON, VOICU VICTOR-EUGEN. Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor respectiv domeniul specific activitatilor de proiectare conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare art. 15 15 Legea 359/2004;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2-Persoane juridice / fizice straine - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilori) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani 2010, 2011 respectiv 2012 ? minim 8.800.000, 00 leiPersoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali, sau orice alte documente legale prin care operatorul economic isi poate demonstra nivelul cifrei medii de afaceri. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.- Document eliberat de o banca sau sucursala a acesteia, tradusa si autentificata in limba romana prin care operatorul economic sa demonstreze faptul ca in cazul atribuirii contractului are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 3 luni in suma minima de 1017883 lei pentru obiectivul de investitii Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Modernizare drumuri comunale comuna Vadastra, judetul Olt?;Scrisoarea de bonitate bancara va fi prezentata in original si va preciza clar ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare si disponibilitatea de sustinere a lucrarii pentru cuantumul si perioada precizata.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata- Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei., Angajament pentru sustinere economico-financiara (daca este cazul)incheiata in forma autentica legalizata.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).- Declaratie privind eligibilitatea ? din Sectiunea Formulare (completat)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? din Sectiunea Formulare (completat);Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1) si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: -cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind constructia/modernizarea de drumuri, a caror valoare cumulata sa fie minim 4.300.000, 00 leiOfertantul trebuie sa fi prestat: - cel putin un contract de prestari servicii proiectare similar sau cel mult doua contracte similare cu cel supus procedurii de achizitie publica- servicii proiectare tehnica pentru infrastructura de transport cu o valoare cumulata de minim 83.000, 00 lei.Cerinta poate fi indeplinita si printr-un numar de maxim doua contracte care indeplinesc cumulativ cerintele de mai sus.Prezentare Formularul nr.7 si respectiv Formularul 7a; Aceasta lista poate fi insotita de orice alt document pe care operatorul economic il considera edificator] prin care sa se confirme exec lucrarilor de valoarea precizata., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente considerate minim necesare pentru indeplinirea contractului: Pentru executie: - Buldoexcavator- Autogreder- Autobasculante- Instalatie de preparat mixturi asfaltice- Repartizator-finisor mixturi asfaltice- Autogudronator- compactor autopropulsat cu rulouri(valturi);
- compactor static autopropulsat pe pneuri- Masina pentru marcaje rutiere- Laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfalticePentru proiectare: - statie topografica si softul aferent;
- programe necesare pentruelaborarea documentatiei tehnice;
- calculatoare- imprimante format A3- plotter format minim A1Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Cerinte obligatorii-Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: -Coordonator proiect- absolvent de studii superioare cu diploma de licentacu experienta profesionala dovedita prin participarea incalitate de manager de proiect/coordonator lucrari/reprezentantul antreprenorului la cel putin un proiect.-Un Sef santier ? absolvent de studii superioare cu diploma de licenta in domeniu cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea incalitate de sef santier la cel putin un proiect;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu decizie interna sau atestatul CQ in domeniul infrastructurii de transport rutier cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 319/2006, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect;Proiectantul trebuie sa dispuna de- 1 sef proiect ? Inginer constructii drumuri cu experienta profesionala in realizarea de proiectede cel putin 3 ani;
- 1 topometrist ? inginer/subinginer topografie/cadastru cu experienta profesionala de minim 3 ani in realizarea de proiecte similare;
- 1 verificator de proiect atestat Cf. HG 731/1991 actualizata, pentru domeniul ce face obiectul contractului.Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatiiPentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora- Formular12Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului Formular 13 si imputernicirea liderului asocierii Formular 14;, Angajament pentru sustinere tehnica(daca este cazul)Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta: - Declaratia angajament de sustinere , incheiata in forma autentica legalizata.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).- Declaratie privind eligibilitatea ? din Sectiunea Formulare (completat)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? din Sectiunea Formulare (completat); Cerinta nr.1Pentru executieStandard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri, Pentru proiectareCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Pentru executieStandarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuriPentru proiectareCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;
Perioada garantiei oferita lucrarii
30
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 36 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (30 puncte );b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 36 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordata fiind similar perioadei de garantie de 36 luni;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 17:55