Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 71A , in Comuna Traian , Judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 341036
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341036/14.12.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 71A , in Comuna Traian , Judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI TRAIANCod fiscal: 4394986, Adresa: COMUNA TRAIAN JUDETUL OLT, Traian, Telefon: 0249543301, Fax: 0249543624
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TRAIAN JUDETUL OLT, Traian, Romania, cod postal: 237490, telefon: +40 249543301, fax: +40 249543624, persoana de contact: MARIAN NEGRILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria)com. Traian, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 71A , in Comuna Traian , Judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare, documentatie obtinere autorizatie de construire, PT si DDE, documentatii pentru avize si acorduri, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului si executie lucrari pentru "Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 71A , in Comuna Traian , Judetul Olt"
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 827, 181 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 76543, 62 lei(data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invit. de part., Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip, este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoareaAutorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. org. de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constituigarantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia departicipare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatiicontractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate si neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa caadministratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la proced.;? Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cazier fiscal al companiei -informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Negrila Marian- primar, Pirlogea Constantin ? viceprimar, Bejan Mariana- secretar, Balutescu Constanta- contabil, consilieri locali: Almajanu Jane, Badescu Teodor, Chivu Marian, Cita Lina, Crimu Miniu, Crimu Ilie, Dindere Manel, Neacsu Ioana, Patru Nicolae, Pirlogea Marin. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind ezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 7654362 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1471992 lei pentru lucrarea ?Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 71A , in Comuna Traian , Judetul Olt?.Modalitatea de indeplinire Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1471992 lei pentru o perioada de 5 luni. Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat sifinalizat: minim un contract similar in val. de cel putin 63515lei ptr. proiectare drumuri;minim un contract similar in val.de cel putin 3763666 lei pt.executie drumuri. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitPrin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial insotite de procese verbale de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insosite de p-v la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate cu p-v de recept.finala, Declar. privind efectivele medii anuale ale personalul angajat si al cadrelor de conducere.Executantul trebuie sa dispuna de: 1 Sef santier ? inginer constructii drumuri cu experienta in domeniu; 1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul (drumuri); 1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor(drumuri).Pentru proiectare: 1 sef proiect ? Inginer (specializarea drumuri) cu experienta in proiectare.1 ing./subing. proiectantspecializ.c-tii drumuri. Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor ptr personalului cheie Formular 12. Copii?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime. CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime. Nu se accepta nnominalizarea unui singur specialist pentru mai multepozitii din cele mentionate., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele necesare: Autogreder; Repartizator beton; Vibrofinisor drum de beton; Autobasculante ; Autobetoniere; Incarcator frontal;Masini de taiat rosturi cu disc diamant;Masina de marcaj; Cilindrii compactori; Statie de betoane; -Laborator de incercari atestat cel putin gr.II. -Dovada detinerii deechipament pentru determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrarea datelor si calculul structurii rutiere siechipament pentru determinarea planeitatii si rugozitatii. Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copiedocumente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimalesolicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8 B in formaautentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181 lit. a), c^1)si d) si art .69^1 din OUG 34/2006 Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul constructii de drumuri., Standard de protectie a mediului. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul constructii dedrumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita- in luni calendaristice
15
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte );b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 24 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 15:16