Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 72 in Comuna Matasaru, Judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 328000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MATASARU
Numar invitatie: 328000/28.05.2012
Denumire contract: ?Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 72 in Comuna Matasaru, Judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MATASARUCod fiscal: 4449437, Adresa: Com Matasaru, Matasaru, Telefon: 0372789465; 0728006040, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com Matasaru, Matasaru, Romania, cod postal: 137295, telefon: +40 728006040, fax: +40 372789465, persoana de contact: Radu Naie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com Matasaru, Matasaru, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 72 in Comuna Matasaru, Judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri comunale DC 70 cu lungimea de 1.329 km si DC 72 cu lungimea de 4.0 km, in comuna Matasaru, satele Tetcoiu si Poroinica ? judetul Dambovita
II.1.6) CPV: 45233100-0 - Lucrari de constructii de autostrazi si de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 439, 334 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 28.786, 68lei. Din aceasta se retine suma de 5.219, 00 lei in cazul aplicarii prevederilor art.278^1 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin depunere la casierie, virament bancar sau instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Asigurarea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire, in situatia in care garantia se face prin virament bancar, acesta se va face in contul RO09 TREZ 2732 4700 271XXXXX Trez Gaesti
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE) este de 5% din valoare contractului fara TVA.Pentru IMM se reduce la jumatate.Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contr. Daca partile convin astfel, GBE se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obl. de a deschide la unit.Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (AC). Suma initiala care se depune de catre contractantin contul astfel deschis trebuie sa fie 0.5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in doc. de atribuire. Restituirea GBE se face conform art.92 din HG 925/200
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 1Op economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata prin legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura (inclusiv tertul sustinator) Formular nr.1 completat insotit de cazier judiciar societate.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 2Op economici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf.Ord presedintelui ANRMAP 314/2010 cu privire la punerea in aplicare a certificatului de participare cu oferta independenta. Se va atasa Formularul 2 completatDeclaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006 ? Formular 3Op economicinu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute 181 din OUG 34/2006, aprobata prin legea 337/2006. Se va atasa de catre toti operatorii Formular 3 completat insotit de documente eliberate de autoritati legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiilede plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit, in copie conf.cu originalul, pentru persoanele juridice romane respectiv traducere autorizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine, (tertul sustinator va prezenta aceasta declaratie pentru literele a, c1 si d)Declaratie privin Calitatea de participant la procedura ? Formular 14Operatorii economici trebuie sa indeplineasc conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va atasa Formular 14 completatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, asociat cat si de catre tertul sustinator ? Formular APersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Petre Mariana (referent achizitii publice), Chivu Maria (contabil), Ion Marius Valentin (referent) Persoanele fizice/juridice romaneA1. operatorii economici trebuie sa fie legal inregistratiPersoanele fizice/juridice straineA2. operatorii economici trebuie sa fie legal inregistratiSe va prezenta Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie conf.cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei , de RegistrulOficiul Comertului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridiceIn cazul in care certificatul se depune in copie semnata conf cu originalul, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca in etapa evaluarii sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestuia in original sau copie legalizata pentru conformitate.Persoanele juridice straine vor atasa documente relevante in copie insotite de traducere certificata in limba romana, emise de autoritati competente din tara in care isi are sediul op economic din care sa rezulte minim cerintele solicitate pentru op economici romani
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008.2009.2010)sa fie minim 2.878.668 lei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , situatia economica si financiara se demontreaza prin luare in cosiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care op economic isi demonstreaza situatiaeconomico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre un tert, atunci acesta are obligatia de a o dovedi prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru cursul mediu de referinta aferent fiecarui an se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, lucrari avand ca obiect punerea in opera de drumuri (reabilitari drumuri, modernizari drumuri, consolidari / supralargiri drumuri, constructie drumuri acces), cu o valoare de minim 1.439.334, 00 lei, fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa indeplineasca cerinta de calificare.Contract executat si finalizat = contract pentru care a fost incheiat procesul verbal de receptie, lucrari duse la bun sfarsit (art. 13 Ordin ANRMAP 509/2011, UtilajeOfertantul va face dovada ca dispune de utilaje, instalatii, echipamente pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiAutobasculanta > 16 to 1buc.Autogreder 1 buc.Autospeciala pentru transport materiale1 buc.Autocisterna apa 1 bucBuldoexcavator 1 buc.Cilindru compactor terasamente1 buc.Cilindru compactor asfalt 1buc.Echipamente pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa 1 buc.Excavator pe pneuri 1 buc.;Instalatie de preparat mixturi asfaltice 1buc;Statie de beton1 buc.Incarcator frontal 1 buc.Perie mecanica1 buc.Repartizator finisor pentru mixturi asfaltice 1 buc.Masina pentru marcaje rutiere 1 buc.Masini specializate pentru transportul betonului 2 buc.Motocompresor4.0-5.9 mc/min, PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar indeplinirii contractului: 1 RTE- cu autorizatia valabila in domeniul ce face obiectul contractului.2 Responsabil tehnic cu calitatea ?desemnat prin decizie de numire.3 Sef santier-cu studii inginerie drumuri/poduri, 4.manager de proiect care a finalizat un curs de project management recunoscut cel putin la nivel national.5.topograf cu experienta relevanta.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus, sub sanctinea respingerii ofertelor, In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica Ofertantul trebuie sa detina cetrificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce faceobiectul contractului.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina aceste certificate sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilorsau contractelor prezentate odata cu oferta. Nu se accepta certificat in curs de atestare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara-pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare.Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional. Nota: Pentru ofertele clasate pe locul 1 cu preturi egale departajarea se va face folosind factorul de evaluare "proiectul de management al traficului"
termen de executie
30
Descriere: componenta tehnica-nu se accepta termene de executie mai mari de 5 luni calendaristice. Pentru oferta care prevede cel mai scurt termen de executie realist se acorda punctaj maxim, iar celelalte oferte primesc punctaj proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer