Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale DC 75B, DC 75E, comuna Gostavatu, judetul Olt.
Detaliu pentru invitatia numarul 340819
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340819/11.12.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale DC 75B, DC 75E, comuna Gostavatu, judetul Olt.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI GOSTAVATUCod fiscal: 4394560, Adresa: Gostavatu, Str. Principala, Gostavatu, Telefon: 0249/532321, Fax: 0249/532321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gostavatu, Str. Principala, Gostavatu, Romania, cod postal: 237200, telefon: +4 0249532321, fax: +4 0249532321, persoana de contact: Tudorache Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Gostavatu, Str. Principala, Gostavatu, Romania, cod postal: 237200, telefon: +4 0249532321, fax: +4 0249532321, persoana de contact: Tudorache Alina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale DC 75B, DC 75E, comuna Gostavatu, judetul Olt.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si modernizare pentru Modernizare drumuri comunale DC 75B, DC 75E, comuna Gostavatu, judetul Olt se vor executa conform proiectului tehnic (conform caietului de Sarcini si Listei de de cantitati) avand o suprafata carosabila de 3779 m.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 451, 679 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 69000 lei fara TVA.Garantia de participare se va constitui conform art 86 din din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui in alta moneda decat lei, se va lua in calcul cursul leu/alta valuta comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata , garantia de participare se poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, .In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata.I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de lucrari exclusiv TVA. Modul de constituire agarantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 alin 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul) ? Formularul 2;
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)-Formularul 3;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 4;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularu 5;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul) Formularu 6. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: - Popescu Marius Stefan- Primar;
- Vasile Ion? Viceprimar;
- Ene Costinel - Secretar;
- Nine Floarea - Contabil- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Slatina (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente Persoane juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul Constatator trebuie sa reiasa obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatl emis de ONRC; Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Informatii prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor.Confirmarea faptului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de cel putin 1720000 lei, in perioada impusa (maxim 2 luni) de executie a lucrarilor., Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani vizate si inregistrate deorganele competente., Cifra de afaceri globala de pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 6900000 leiFisa de informatii generale (Formular 7 din sectiunea de formulare semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) ., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de experienta similaraOfert participanti la proced vor face dovada ca au exec in ultimii 5 ani un contr sau 3 contr cumulate de lucr similare celor ce fac ob prez proced in val de minim 3000000 fara TVA.Dovada indepl acestor exp sim. se face prin prez unor certific din care sa reiasa benefic, val, perioada, locul exec precum si daca lucr au fost exec in conform cu normele profes in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se vor lua in considacele certific semnate in ultimii 5 ani fata de data limita de depunere a ofertei.In cazul in care benefIC este un client privat si, din motive obiect, op ec nu are posibilit obt unei certific/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind exp similara se realizeaza printr -o declaratie a op ec sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Pt sit finan exprim in alte monede decat euro se va fol pt convers rata med anuala de schimb comunic de catre BCE, pt anul in care contrac a fost semnat(www.ecb.ro), Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii trei ani, Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de executie, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate., minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii Drumuri si Poduri, cu experienta generala de minim 5 ani si, care sa fi condus, in calitate de manager de proiect, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii - care va indeplini functia de Manager Proiect, - Un Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, Minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari de drumuri care va indeplinii functia de Responsabil Tehnic cu Executia Drumuri., Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul calitatii? care va indeplinii functia de manager calitate., Un responsabil cu sanatate si securitatea in munca cu atestat - se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 300/2006, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Utilaje necesare: -min 1 Autogudronator-min 1 Buldoexcavator-min 1 (o) Autobasculanta-min 1 Autobetoniera-min 1 Incarcator-min 1 Repartizator asfalt-min 1 Perie mecanica-min 1 Raspanditor criblura-min 1 Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera-Operatorul economic va depune o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezentaAutorizatia de Mediu pe amplasament(conform Ordinului 1798/2007pentru aprobarea Procedurii Emiterii Autorizatiei de Mediu, pozitia 155 Cod CAEN 2682 ?Fabricarea altor produse din minerale nemetalice, n.c.a., Inclusiv statii de mixturi asfaltice?).- Masina de de marcaje rutiere-Laborator de incercari atestat cel putin gr.II.- Masina de de marcaje rutiere-Laborator de incercari atestat cel putin gr.II., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent., Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare se acorda astfel: Pretul ofertat pentru executia lucrarilor: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 80 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [80].
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica: Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 puncte; b) pentru alta perioada de garantie specificata la punctul a, punctajul se va calcula astfel : P(n)=(perioada de garantie(n)/perioada de garantie maxima)xpunctaj maxim alocat (20). Perioada minima de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 24 luni. Perioada maxima de garantie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 60 luni. Ofertantul va oferta perioada de garantie acordata lucrarilor in luni. (n)=(perioada de garantie(n)/perioada de garantie maxima)xpunctaj maxim alocat (20).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In conformitate cu art.40 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 14:36