Achizitie publica - ?Modernizare drumuri comunale DC 78 MANASTIRE si DC 58 SACELU-BLAHNITA DE SUS? in comuna SACELU, judet GORJ.
Detaliu pentru invitatia numarul 354545
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354545/08.10.2013
Denumire contract: ?Modernizare drumuri comunale DC 78 MANASTIRE si DC 58 SACELU-BLAHNITA DE SUS? in comuna SACELU, judet GORJ.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria SaceluCod fiscal: 4898916, Adresa: Loc. Sacelu, Jud. Gorj, Sacelu, Telefon: +40 0253275502, Fax: +40 0253275502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Sacelu, Jud. Gorj, Sacelu, Romania, cod postal: 217410, telefon: +40 0253275502, fax: +40 0253275502, persoana de contact: Laviniu Gabriel Buculea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri comunale DC 78 MANASTIRE si DC 58 SACELU-BLAHNITA DE SUS? in comuna SACELU, judet GORJ.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia ?Modernizare drumuri comunale DC 78 MANASTIRE si DC 58 SACELU-BLAHNITA DE SUS? in comuna SACELU, judet GORJ, includ : a) Lucrari de constructie si servicii de proiectare :3.411.270, 00 lei (capitolul proiectare :52.765, 00 lei fara TVA, capitolul lucrari :3.078.460, 00 lei fara TVA, capitolul ?diverse si neprevazute? 280.045, 00 lei fara T.V.A ? 8, 00%) Anul I :745.872, 00 lei; Anul II :2.665.398, 00 lei.b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de24 - 60 luniDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 131, 225 - 3, 411, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 62.600, 00 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si se poate constitui si prin virament bancar in contul auroritatii contractante, nr. RO61TREZ3395006XXX000640, deschis la Trezoreria Novaci.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90, 00 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (model Formular nr.1)In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, conform art 278^1 alin.1 si alin.2 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participaresuma de 6.911, 22 lei.Garantia de participare se incarca in SEAP la sectiunea "documente de calificare" iar originalul se depune la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor, conf.art.18 din HG 1660/2006, sub sanctiunea respingerii ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model Formular nr2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Florin Dorin Jurebie ? Primar;Vasile Talau? Viceprimar;Mariana Beregan - Secretar;Laviniu Gabriel Buculea ? Contabi-sef;Olivia Danciu ? Pers.cu atrib.achizitii publice;Vasile Gridan ? consilier local;Alexandru Sabin Popescu ? consilier local;Stefan Draniceanu ? consilier local;Darie Dorel Aringhe ? consilier local;Mihaela Fratila ? consilier local;Gheorghe Danasel ? consilier local;Ionut Razvan Serbanete ? consilier local;Ion Voica ? consilier local. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 6.260.000, 00 lei.Documente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.7B.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularele nr.4 si nr.6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract sau max. doua contracte similare de lucrari a carui/caror valoare cumulata a fost de min. 3.100.000, 00 lei fara TVA, insotita de certificate sau documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea ceirntei.Prezentarea a cel putin un document sau a mai multor documente (contract(e)sau proces-verbal(e) de receptie, etc.) prin care sa se confirme executarea lucrarilor: a)Contract de executie a lucrarilor;b)Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie partiala sau receptie finala a lucrarilor;c) Certificari de buna executie sau recomandari din partea beneficiarilor;d)Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: ? statie de mixturi asfaltice;? statie de preparat beton;? laborator de incercari (de minim gradul II), cu profile corespunzatoare, pentru mixturi asfaltice si betoane, pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier ;? statie sortare agregate;? escavator, autobasculante, autogudronator, buldoexcavator, autogreder, cilindru compactor, repartizator pentru asternerea asfaltului, perie mecanica, autobetoniera.Prezentare documente care probeaza sau confirma dreptul de proprietate sau de folosinta sau angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a) Coordonator(manager) de proiectb) Responsabil calitatec) Inginer de drumurid) Sef santiere) RTE constructii de drumurif) Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)g) Responsabil (manager) protectia mediuluiCertificate sau documente edificatoare care probeaza sau confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, mai putin pentru cei care-si desfasoara activitatea in baza unei atestari sau autorizari in conditiile legii, ofertantul vaprezenta un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor, ale atestatelor si autorizarilor necesare fiecarei pozitii?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.8B.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr.4 si 6., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 10:11