Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC57, DC58, DC98 SI STRAZI ADIACENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 338474
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SUTESTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 338474/30.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC57, DC58, DC98 SI STRAZI ADIACENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUTESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 2573985, Adresa: Str. Principala F.N., Sutesti, Telefon: 0250-831020, Fax: 0250-831202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 2, Sutesti, Romania, cod postal: 247670, telefon: +40 0250831020, fax: +40 0250831202/ +40 0250831023, persoana de contact: DANA MARIA ILIESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SUTESTI (SEDIUL PRIMARIEI), JUD. VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC57, DC58, DC98 SI STRAZI ADIACENTE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: santuri dalate DC98, sat Verdea, comuna Sutestireabilitare si santuri dalate strazi adiacente DC 98, sat Verdea, comuna SutestiReabilitare si santuri dalate DC 57 - DC 58 sat Borosesti, comuna Sutesti
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 274, 429 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
52 000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, 90 zile
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului care se va incheia. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 90, alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0.5 % din valoarea contractului fara T.V.A..Acesta operatiune se va realiza in termen de 7 zile lucratoare de la data incheierii contractului de lucrari, depasirea acestui termen conducand la rezilierea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, completarea Formularului 12) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181, completarea Formularului 23) Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P., din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.;4) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are la bugetul local datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.;5) In cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin(2) si art. 190 alin (2) din oug 34/2006, persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Completarea Formularului 10 cu Anexele 1 si 2 ale acestui formular de catre tertul sustinator.6) Prezentarea cazierului fiscal in original.7) Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform OAP 314/2010; completarea Formularului 58) cazier judiciar in original din care sa reiasa ca administratorul/asociatul/asociatii nu a/ au fost condamnat(i), in ultimii trei ani, prin hotarirea definitiva a unei instante judecatoresti9) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completarea Formularului 310) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006, completarea Formularului 4.Formularul 4 "Declaratie privind evitarea conflictului de interese", va fi prezentata si de tertul sustinator si/sau subcontractanti (dupa caz). Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Stanescu Ion ? primar, Stoica Ion - viceprimar, Predescu Irene ? secretar, Iliescu Dana ? contabil, Valcea Ion - consilier local, Dobre Mihaela- consilier local, Serbanescu Ion - consilier local, Predescu Ana - consilier local, Tufurin Ilie - consilier local, Dumbrava Alin - consilier local, Diaconu Elena - consilier local, Gherghinescu Valeriu- consilier local, Popescu Sorin - consilier local, Mitrut Dumitru - consilier local, 11) In caz de neprezentare, Autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului. 1) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, nu mai vechi de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - ultimul bilantul contabil/extras de bilant- media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului, pe ultimii 2 ani (2010, 2011), sa fie minim 5.000.000lei.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin(2) sau in cazul asocierii, se ia in calcul cumulul sumelor.- Scrisoare de garantie bancara; este recomandabil sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.- In caz de neprezentare, Autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - capacitatea profesionala a personalului incadrat- capacitatea tehnica a operatorului economic- lista de experienta similara- recomandari de la beneficiari- declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - standarde de asigurare a calitatii- standarde de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer