Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC.70 SI DC 71A, IN COMUNA TRAIAN , JUD.OLT


Detaliu pentru invitatia numarul 348461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI TRAIAN
Numar invitatie: 348461/13.06.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC.70 SI DC 71A, IN COMUNA TRAIAN , JUD.OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI TRAIANCod fiscal: 4394986, Adresa: COMUNA TRAIAN JUDETUL OLT, Traian, Telefon: 0249543301, Fax: 0249543624
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: , Traian, Romania, cod postal: 237490, telefon: +40 249543301, fax: +40 249543624, persoana de contact: MARIAN NEGRILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul PRIMARIA TRAIAN, COMUNA TRAIAN, JUDETUL OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC.70 SI DC 71A, IN COMUNA TRAIAN , JUD.OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii "Modernizare drumuri comunale DC 70 si DC 71A , in Comuna Traian , Judetul Olt"Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 4.033.573, 00Moneda: RONDin care: Executie lucrari ? 3.666.885 lei fara TVADiverse si neprevazute - 366.688 lei fara TVA aferent procentului de diverse si neprevazute.*Nota: Valoarea totala a contractului este compusa din valoarea care rezulta din devizul general, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute (10 %),
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 033, 573 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumde 73.000 lei. Garantia departicipare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare.Contul bancar al Autoritatii contractant RO06TREZ50724510220XXXXX deschis la Trezoreria Caraca cod fiscal 4394986. Perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituitain nurncle asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia trebuie saprevada obligatoriu cain cazulrespingerii unei eventuale contestatii de catrc CNSC.autoritatca contractanta va retinc suma de 7.446, 88 lei potrivit dispozitiilor art. 2781 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerca autorizata in limba romana.Echivalenta leu/alte valute se va realiza pe baza cursului afisat de BNR in data publicarii invitatiei pentru participare. (Model orientativ Formular1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, prin retneri successive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executioe potrivit prevederilor art. 91-92 alin.(4) din HG 925/2006In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditii de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitarea de indeplinire: Declaratie pe propie raspundere (completare Formular nr.4)Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie legalizata conform cu originalul.Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie legalizata conform cu originalul.Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibilacertificata ?conform cu originalul? din care sa reiasa caadministratorul si sau asociatul/asociatii , astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost codamnat/i , in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : a) Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Negrila Marian- primar, Pirlogea Constantin ? viceprimar, Balutescu Constanta- contabil, Bejan Mariana - secretar, , consilieri locali: Almajanu Jane, Badescu Teodor, Chivu Marian, Cita Lina, Crimu Mimu, Crimu Ilie, Dindiri Monel, Neacsu Ioana, Patru Nicolae, Pirlogea Marin, Stanescu Ana, Tataru Florea. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin 7.300.000 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali ? 2010, 2011, 2012., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 611.147, 5 leiModalitatea de indeplinireAsigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatiibancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca: a) ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii decredit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putinegala cu suma de: 611.147, 5 leib) posibilitatea disponibilizarii sumei respective in cazul atribuirii contractului, pentru o perioada de 2 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizareacontractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de altefacilitati sau disponibilitati existenteIn cazul unei asocieri, cerinta de calificare poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., In cazulin care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art.186 din OUG34/2006), atunciacestaare obligatia de a dovedisustinerea de carebeneficiaza, prin prezentareaunuiangajamentfermalpersoaneirespective, completatconformFormularnr.7A, incheiatinforma autentica, prin care aceasta confirma faptulca va punela dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoanace asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181lit. a), c"1) si d) si art .69"1din OUG34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare, prezentand in acestsensFormularul nr. 7B si Formu/ar 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare privind lucrari de constructie sau modernizare drumuri, a caror valoare cumulata sa fie minim 3.600.000, 00 lei, iNSOTITA DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit-Docemiseinaltalimbasevorprezentainsotitede traducerea autorizatain limbaromana.- Dacaexistaincertitudini sauneclaritati in ceeacepriveste expersimilara aunuioperator economic, ACpoatesolicita detalii, precizarisau confirmari suplimatat de la ofertantul in cauzacat si dela autoritcarepot furniza informatii in acest sens., Ofertantul trebuiesa facadovada ca dispune de cel putin urmatorulpersonalpentruindeplinirea corespunzatoare a contractu lui: - Coordonator de proiect(Reprezentantul Antreprenorului) -studii superioare ; CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile saucertificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedireacerintelor minime;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie-Responsabiltehniccuexecutiacuatestatdespecialitate pentru domeniulII -Constructii rutieredrumuri si poduri;Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport: a) autorizatie RTE conform legii 10/1995 in domeniul Constructii rutieredrumuri si poduri insotita de ligitimatia vizata la zi;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertuluicheie- Sefsantier-Inginer (specializ. drumuri si poduri) cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrareaindeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile saucertificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedireacerintelor minime;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertuluicheie cu decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii;CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrareaindeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile saucertificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedireacerintelor minime/decizia de numire dupa caz;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertuluicheie- Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri;
- un responsabil SSM - ? responsabil cu sanatate si securitatea in munca cuatestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrareaindeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa atestepregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a atestatului profesional emis de institutiile abilitate in domeniul sanatatii si securitatii in munca;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, Ofertantultrebuiesafacadovada cadispune decelputin urmatorea dotaretehnica: -autobasculante-autogreder-incarcator frontal/buldoexcavator-compactor autopropulsat cu rulouri(valturi)-compactor autopropulsat cu pneuri-instalatiepreparatmixturiasfaltice la cald-repartizator finisor mixturiasfaltice-autogudronator-laborator autorizat gr. IISe vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Cerinte obligatorii-Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atestaproprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere.Completare formular nr.16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic., Informatiiprivindparteadincontractpecareoperatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia dea preciza, dupacaz, partea/partile din contractpe careurmeaza sa le subcontracteze ?i datelede recunoa?tere ale subcontractantilor propu?i. (Formular 13) Subcontractantul nu trebuiesa se afle in situatia prevazuta de art. 691dinOUGnr. 34/2006, subsanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Capacitatea tehnica si/sauprofesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. ( 1 ), (2) si (3) dinO.U.G nr. 34/2007 aprobata cumodificari sicompletari prinLegeanr. 337/2006, cumodificari si completari ulterioare.
In cazulin care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catreo altapersoana (conform art.190din OUG34/2006), atunciacestaare obligatia de a dovedisustinerea de carebeneficiaza, prinprezentarea unuiangajament fermconformFormular nr.8Ain formaautentica alpersoaneirespective, princare aceastaconfirma faptulcava puneIa dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor dincontract.Persoanaceasigura sustinerea tehnica siprofesionala nutrebuie saseafleinsituatiacare determina excluderea dinprocedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181lit. a), c/\ 1) si d) si art .69/\ Idin OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare, prezentand in acestsensFormular nr. 8B si Formular nr. 6. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitatecuSRENISO9001.0peratoruleconomic trebuiesaprezintecertificat pentrusistemul calitatiiaplicat pe baza standardelor SRENISO9001sauechivalent pentru activitatile lucraride constructii a drumurilor.In cazulasocierii cerinta va fiindeplinita inmodindividual pentrupartedecontractpecareorealizeazapotrivit Acordului de asociere., Cerintanr. 2lmplementarea Standardului de Management de Mediuin conformitatecuSRENISO14001.Operatoruleconomic trebuiesa prezinteCertificarea sistemului demanagemental mediului, respectivISO1400 Isauechivalentpentru activitatile lucraride constructii a drumurilor.In cazulasocierii cerinta va fiindeplinita in modindividual pentrupartedecontractpecareorealizeazapotrivit Acorduluide asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajulpentru factorul de evaluare , pret' se acorda astfel: Pentrucel mai scazutdintre preturijustificat) se acordapunctajul maximalocatfactorului de evaluare respectiv;Pentrucelelalte preturipunctajul se acorda astfel: P(n)= Pret minim x nr. puncte alocate/Pret (o(Rezultatul inmultirii dintre Pret minimsi nr. Puncte alocate se imparte Ia )Pretul ofertat.)unde: P(n)- punctajul ofertantului; Pret minim- pretuleel mai micofertat;Pret (o)- pretul aferentofertantului pentrucare se calculeazapunctajul.
Perioada garantiei oferita lucrarii
25
Descriere: Punctajul pentrufactorul de evaluare , Perioada garantiei oferita lucrarii" se acorda astfel: -pentruperioada de garantie cea mai mare dar nu mai putin de 24 luni, se acorda punctajul maximalocat factorului de evaluare;pentrualta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioadan/perioada max ) x punctajul maximalocat. -pentruo perioada de garantie sub 24 luni ofertava fi declarata neconforma;pentruo perioada de garantie mai mare de 36 de luni nu se acorda un punctajsuplimentar, punctajul fiind similarperioadei de garantie de36 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer