Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN, ETAPA I
Detaliu pentru invitatia numarul 329993
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329993/19.06.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN, ETAPA I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Constantin Daicoviciu (Consiliul Local Constantin Daicoviciu)Cod fiscal: 3227718, Adresa: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Constantin Daicoviciu, Telefon: 0255510126, Fax: 0255510126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Constantin Daicoviciu, Romania, cod postal: 327090, telefon: +40 255510126, fax: +40 255510126, persoana de contact: Ileana Antonesa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Constantin Daicoviciu, Romania, cod postal: 327090, telefon: +40 255510126, fax: +40 255510126, persoana de contact: Ileana Antonesa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN, ETAPA I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIA LUCRARILOR DE ASTERNERE A IMBRACAMINTILOR BITUMINOASE DIN MIXTURA ASFALTICA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 474, 193.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 6800 LEI. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE, CARE SE VA RAPORTA LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSITUIE PRIN VIRAMENT BANCAR SAU PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE SE PREYINT[ ]N ORIGINAL, IN CUANTUMUL SI PENTRU PERIOADA PREVAZUTA IN DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE. CONFORM ART.86 ALIN.(5) DIN OUG NR.34&2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE, GARANTIA DE PARTICIPARE SE POATE CONSTITUI SI PRIN DEPUNEREA LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE: a) A UNUI ORDIN DE PLATA SAU A UNEI FILE CEC, CU CONDITIA CONFIRMARII ACESTORA DE CATRE BANCA PANA LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR; b) A UNEI SUME IN NUMERAR, IN CAZUL IN CARE VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE REDUSA CA VALOARE.PERSOANE RESPONSABILE IN ATRIBUIREA CONTRACTULUI: BOAMBES DANIEL - PRIMARRADUT CRISTINEL - VICEPRIMARANTONESA ILEANA ANA - REFERENT CONTABILITATETOFAN SAVEL - JURISTDRAGOI NICOLAE - REFERENT URBANISM
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI SI SE CONSTITUIE PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN VALOAREA SITUATIILOR DE LUCRARI PREZENTATE DE EXECUTANT.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Declaratie privind eligibiliattea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta care este prevazut de Ordinul nr.314 din 2010 al ANRMAP; Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta; Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria mici si mijlocii; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de stat si Certficat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sa fie in original; Acord de asociere - dupa caz; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial - in original sau copie legalizata, sau copie conforma cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are in obiectul de activitate, obiectul contractului care urmeaza a fi atribut.Toate documentele(cu exeptia g.p).sa fie depuse in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani = min.680.000 lei si profitul pe ultimii 3 ani. Se va completa si depune in original, Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, se varaporta la anii 2009, 2010, 2011., Declaratii bancare ? Scrisoare de bonitate emisa de banca curenta a operatorului economic. Aceasta se va prezenta in original in cadrul ofertei, si trebuie sa fie emisa cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se evidentieze lichiditatea si solvabilitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul sa prezinte minim 1 maxim 3 contracte cu obiect similar executate in ultimii 5 ani, iar val. acestora sa nu fie mai mica decat 474.000 lei fara TVA., 1.Decl. pe propria raspundere ref. la personalul tehnic de specialitate pentru asig. contr. calitatii(insotite de doc. care sa ateste existenta unui responsabil tehnic cu calitatea, care vizeaza dom. prezentei proceduri);2.Decl. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers. de conducere, si ale pers. responsabil pt. executia lucrarilor. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca dispun de urmatorul personal calificat: 1 specialist RTE atestat MDRT, 1 inginer si 1 sef santier in dom.vizat de procedura.3.Decl. ref. la efectivele medii anuale ale pers. angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.4.Decl. privind masuri de protectie a mediului.5.Decl. ref. la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 14:59