Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN, ETAPA I
Detaliu pentru invitatia numarul 336170
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336170/26.09.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN, ETAPA I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Constantin Daicoviciu (Consiliul Local Constantin Daicoviciu)Cod fiscal: 3227718, Adresa: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Constantin Daicoviciu, Telefon: 0255510126, Fax: 0255510126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Constantin Daicoviciu, Romania, cod postal: 327090, telefon: +40 255510126, fax: +40 255510126, persoana de contact: ANTONESA ILEANA ANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Data limita de depunere a ofertelor :09.10.2012 ORA: 10, 00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN, ETAPA I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN, ETAPA I
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 031, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 20629 LEI . PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE, CARE SE VA RAPORTA LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSITUIE PRIN VIRAMENT BANCAR SAU PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE SE PREYINT[ ]N ORIGINAL, IN CUANTUMUL SI PENTRU PERIOADA PREVAZUTA IN DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE. CONFORM ART.86 ALIN.(5) DIN OUG NR.34&2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE, GARANTIA DE PARTICIPARE SE POATE CONSTITUI SI PRIN DEPUNEREA LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE: a) A UNUI ORDIN DE PLATA SAU A UNEI FILE CEC, CU CONDITIA CONFIRMARII ACESTORA DE CATRE BANCA PANA LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR; b) A UNEI SUME IN NUMERAR, IN CAZUL IN CARE VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE REDUSA CA VALOARE.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI SI SE CONSTITUIE PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN VALOAREA SITUATIILOR DE LUCRARI PREZENTATE DE EXECUTANT. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.(HG 925/2006 , art.90, alin(1)-(3).Totodata se vor avea in vedere prevederile HG.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDescriere: Declaratie privind eligibiliattea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta care este prevazut de Ordinul nr.314 din 2010 al ANRMAP; Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta; Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria mici si mijlocii; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de stat si Certficat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sa fie in original; Acord de asociere - dupa caz;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: PRIMAR BOAMBES DANIEL (RESPONSABIL PROIECT), ANTONESA ILEANA (RESPONSABIL ACHIZITII PUBLICE), SECRETARPRIMARIE ANA SIBISTEAN, VICEPRIMAR RADUT CRISTINEL DANIELUS, PRESEDINTE COMISIE DE EVALUARE: ANTONESAILEANA, MEMBRU COMISIE MUNTEANU PETRU, MEMBRU COMISIE RADUT CRISTINEL DANIELUS, SECRETAR COMISIE TOFANSAVEL, RESPONSABIL CU APROBAREA BUGETULUI ESTE CONSILIUL LOCAL FORMAT DIN BIRAESCU NICOLAE, BLIDARIUELENA, COJOCARU DORU, CARABAS DORIAN, CALTUN LUCIAN, DAIA MINESCU IOAN LAZAR, HARAMBASA IOAN, JDIOREANTUPETRU DORIN, MUNTEAN PETRU, RADUT CRISTINEL DANIELUS, SIRBU IOAN CIPRIAN, VLAD DOREL, POCREAN DORIN, EXPERT COOPTAT SIMONEA ELENA CARMEN. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are in obiectul de activitate, obiectul contractului care urmeaza a fi atribut.Toate documentele(cu exeptia g.p).sa fie depuse in oferta.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial - in original sau copie legalizata, sau copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (art.185 alin.(1) lit c)din OUG 34/2006) min =1.031.483, 87 lei fara TVA. Se va completa si depune in original, Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente in original sau copie legalizata, sau copie conform cu originalul., Declaratii bancare ? Scrisoare de bonitate emisa de banca curenta a operatorului economic. Aceasta se va prezenta in original in cadrul ofertei, si trebuie sa fie emisa cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se evidentieze lichiditatea si solvabilitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul sa prezinte minim 1 maxim 3 contracte cu obiect similar executate in ultimii 5 ani, iar val. acestora sa nu fie mai mica decat 1.031.483, 87 lei fara TVA., 1.Decl. pe propria raspundere ref. la personalul tehnic de specialitate pentru asig. contr. calitatii(insotite de doc. care sa ateste existenta unui responsabil tehnic cu calitatea, care vizeaza dom. prezentei proceduri); 2.Decl. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers. de conducere, si ale pers. responsabil pt. executia lucrarilor. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca dispun de urmatorul personal calificat: 1 specialist RTE atestat MDRT, 1 inginer si 1 sef santier in dom.vizat de procedura. 3.Decl. ref. la efectivele medii anuale ale pers. angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. 4.Decl. privind masuri de protectie a mediului. 5.Decl. ref. la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.In cazul in care exista, tertul sustinator are obligatia neancadrarii in prev.lit.a, c indice 1 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 18:12