Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CORDARENI, INFIINTAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL CORDARENI, INFIINTAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN SATUL CORDARENI, REABILITARE CAMIN CULTURAL IN SATUL CORDARENI, GRADINITA CU 3 G
Detaliu pentru invitatia numarul 329719
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329719/19.06.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CORDARENI, INFIINTAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL CORDARENI, INFIINTAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN SATUL CORDARENI, REABILITARE CAMIN CULTURAL IN SATUL CORDARENI, GRADINITA CU 3 GRUPE IN SATUL CORDARENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORDARENI (PRIMARIA CORDARENI)Cod fiscal: 8613981, Adresa: COMUNA CORDARENI, JUDETUL BOTOSANI, Cordareni, Telefon: 0231/624120, Fax: 0231/624120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: BRM Terminal Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: BRM Terminal Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CORDARENI, INFIINTAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL CORDARENI, INFIINTAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN SATUL CORDARENI, REABILITARE CAMIN CULTURAL IN SATUL CORDARENI, GRADINITA CU 3 GRUPE IN SATUL CORDARENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executie lucrari pentru proiectul MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA CORDARENI, INFIINTAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL CORDARENI, INFIINTAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN SATUL CORDARENI, REABILITARE CAMIN CULTURAL IN SATUL CORDARENI, GRADINITA CU 3 GRUPE IN SATUL CORDARENI
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 521, 885 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 190.000 lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul: COMUNACORDARENI, CONTIBAN: RO17TREZ11724840271XXXXX, CUI8613981. Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data deschiderii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Primar : Constantin Dumitras; Viceprimar: Muraru Constantin Membrii consiliului local : Dumitras CristianSerafinceanu Catalin, Albota Elena, Cislariu Stefan, Saviuc Vasile, Gologan Constantin, Murariu Maria, Iurea Stela, Covaliu, Munteanu Constantin Secretar: Cristina Lungu Contabil: Mariana Lungu;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).- Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim: LOT I-10.500.000 lei, LOT II-2.400.000 lei, LOT III-3.200 .000 lei, LOT IV 1.000.000 lei, LOT V-1.500.000 leibilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm. bilanturilor catre autoritatile abilitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot I-Lista principalelor lucrari/servicii executate /prestatein ultimii 5/3 ani. Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani cel putin un contract de executie drum a carui valoare sa fie de minim 5.000.000 lei fara TVA iar in ultimii trei ani a prestat cel putin un contract prestari servicii de proiectare drum a carui valoare sa fie de minim 120.000 lei fara TVA. Dovada poate fi facuta si prin prezentarea a cel putin un contract care sa aiba ca obiect proiectare si executie drum, cu precizarea ca serviciile de proiectare sa fie de minim 120.000 lei fara TVA , iar executia de minim 5.000.000 lei fara TVA. Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucrari/proiectare, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte documente relevante care sa dovedeasca valoare lucrarilor declarate ca fiind executate (total sau partial), Lot II-Lista principalelor lucrari/servicii executate /prestatein ultimii 5/3 ani. Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani cel putin un contract de executie "sistem alimentare cu apa" a carui valoare sa fie de minim 1.170.000 lei fara TVA iar in ultimii trei ani a prestat cel putin un contract servicii de proiectare "sistem de alimentare cu apa" a carui valoare sa fie de minim 27.000 de lei fara TVA . Dovada poate fi facuta si prin prezentarea a cel putin un contract care sa aiba ca obiect proiectare si executie "sistem de alimentare cu apa", cu precizarea ca serviciile de proiectare sa fie de minim 27.000 lei fara TVA , iar executia de minim 1.170.000 lei fara TVA. Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucrari/proiectare, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte documente relevante care sa dov. val. lucr. declarate ca fiind executate (total sau partial), Lot III-Lista principalelor lucrari/servicii executate /prestate in ultimii 5/3 ani. Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a exec. in ultimii cinci ani cel putin un contr. de executie "sistem de canalizare cu statie de epurare" a carui val. sa fie de minim 1.570.000 lei fara TVA, iar in ultimii trei ani a prestat cel putin un contr. serv. de proiectare "sistem de canalizare cu statie de epurare" a carui val. sa fie de min 62.000 de lei fara TVA. Dovada poate fi facuta si prin prezentarea a cel putin un contr. care sa aiba ca obiect proiectare si exec. "sistem de canalizare cu statie de epurare", cu precizarea ca serviciile de proiectare sa fie de minim 62.000 lei fara TVA , iar exec. de minim 1.570.000 lei fara TVA. Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucr./proiect., recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte doc. relevante care sa dov. val.lucr. decl. ca fiind exec.(total sau partial), Lot IV-Lista principalelor lucrari/servicii executate /prestate in ultimii 5/3 ani. Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a exec. in ultimii cinci ani cel putin un contr. de executie "reabilitare cladiri" a carui val. sa fie de minim 480.000 lei fara TVA, iar in ultimii trei ani a prestat cel putin un contr. serv. de proiectare "reabilitare cladiri" a carui val. sa fie de min 17.000 de lei fara TVA. Dovada poate fi facuta si prin prezentarea a cel putin un contr. care sa aiba ca obiect proiectare si exec. "reabilitare cladiri", cu precizarea ca serviciile de proiectare sa fie de minim 17.000 lei fara TVA , iar exec. de minim 480.000 lei fara TVA. Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucr./proiect., recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte doc. relevante care sa dov. val.lucr. decl. ca fiind exec.(total sau partial), Lot V-Lista principalelor lucrari/servicii executate /prestate in ultimii 5/3 ani. Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a exec. in ultimii cinci ani cel putin un contr. de executie constructii civile a carui val. sa fie de minim 770.000 lei fara TVA, iar in ultimii trei ani a prestat cel putin un contr. serv. de proiectare constructii civile a carui val. sa fie de min 23.000 de lei fara TVA. Dovada poate fi facuta si prin prezentarea a cel putin un contr. care sa aiba ca obiect proiectare si exec. "constructii civile", cu precizarea ca serviciile de proiectare sa fie de minim 23.000 lei fara TVA , iar exec. de minim 770.000 lei fara TVA. Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucr./proiect., recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte doc. relevante care sa dov. val.lucr. decl. ca fiind exec.(total sau partial), Proiectare-Pentru toate loturile: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de servicii de proiectare : - calculator ? minim 1 buc; - imprimanta A3 ? minim 1 buc; - minim o licenta pentru program proiectare drumuri; - minim o licenta pentru program de devize., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de mijloacele si echipamentele necesare executarii fiecarei categorii de lucrari, presupuse de prezentul contract, corelat cutermenul de executie ofertat.Cerinte minime: LOT I- utilaje terasiere (autogreder, buldozer, buldoexcavator);
- rulou compactor-vibrator;
- statie de preparare mixturi asfalticelaboratoare de analizaLOT II si III- utilaje terasiere (autogreder, buldozer, buldoexcavator);
-laborator analizaLOT IV si V- laboratoare de analiza- statie de betoane, Pentru serviciile de proiectare ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea serviciilor impuse de prezentul contract, pentru fiecare lot in parte astfel: LOT I- 1 inginer specialitatea CFDPLOT II si LOT III1 inginer specialitatea instalatii sanitareLOT IV si LOT V- 1 inginer specialitate CIAPentru fiecare persoana nominalizata, indiferent de lot se vor atasa copii dupa cv si diplomecare sa ateste specializarea., Pentru exec. luc., ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate executie, pentru fiecare lot in parte astfel: LOT I: 1 inginer specialitatea CFDP ;1 responsabil tehnic cu executia ptr.constr. drum;1 resp. control calitate pentru domeniul constructiilor drum;1 resp. cu protectia muncii si PSI, autorizat/acreditat de institutii abilitateLOT II si LOT III :1 inginer specialitatea instalatii sanitare, 1 resp. tehnic cu executia tehnico-edilitare; 1 resp. controlul calitatii pentru lucrarile tehnico-edilitare, 1 resp. cu protectia muncii si PSI, autorizat/acreditat de institutii abilitateLOT IV si LOT V :1 inginer specialitatea CIA;1 responsabil tehnic cu exec. pt. constructii civile, 1 resp.cu controlul calitatii cu constructii civile, 1 resp. cu protectia muncii si PSI, autorizat/acreditat de institutii abilitate.Pentru fiecare lot: Se vor prez. copii dupa cv, diplome studii pentru fiecare persoana nominalizata si decizii de numire CQ, atestate RTE ., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul), Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora(daca este cazul)Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Informatii privind managementul mediului ISO 14001 sau echivalent valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?60 puncte .b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 60;
Termen de realizare proiect tehnic
20
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic se acorda punctaj maxim alocat ?20 de puncte b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20;pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene situatii de distorsionare rezultat procedura se stabilesc urmatoarele limite: termen minim 30 de zile, termenmaxim 60 de zile. Termenul va fi exprimat in zile calendaristice.Termenul de realizare a proiectului tehnic este perioada cuprinsa intre data primirii ordinului de incepere a proiectarii si data la care documentatia tehnica(proiectul tehnic detalii de executie, documentatie pentru avize acorduri, autorizatii)vor fi predate autoritatii contractante.
Durata de executie
20
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 20puncte.b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20;pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabileste urmatoarea limita: durata de executie acceptata este de maxim 5 luni si de minim 4 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare la procedura.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 14:42