Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale in comuna Fratautii Vechi - 2 Loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 320900
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320900/28.02.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in comuna Fratautii Vechi - 2 Loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Fratautii Vechi (Primaria Comunei Fratautii Vechi)Cod fiscal: 4244342, Adresa: Comuna Fratautii Vechi, centru, Fratautii Vechi, Telefon: 0230 411596, Fax: 0230 411596
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Fratautii Vechi, centru, Fratautii Vechi, Romania, cod postal: 727255, telefon: +40 230411596, fax: +40 230411596, persoana de contact: Ioan Vataman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Fratautii Vechi, centru, Fratautii Vechi, Romania, cod postal: 727255
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in comuna Fratautii Vechi - 2 Loturi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri comunale in comuna Fratautii Vechi - 2 LoturiLotul 1 - Modernizare drumuri comunale prin asfaltare, 3, 69 Km reprezentand 5 tronsoane.Lotul 2 - Modernizare drumuri comunale prin betonare cu BcR, 2, 48 Km reprezentand 3 tronsoane.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 118, 605 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui pentru suma de 62.000 Lei (cf. Legii 346/2004 IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50%) defalcata pentru fiecare lot conform descrierii din cadrul Loturilor. Se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o Banca sau Societate de asigurari (documentul se prezinta in original) sau prin virament in contul RO11TREZ5955006XXX000897 deschis la Trezoreria Radauti.Conditii de retinere a garantiei de participare - prezentate la Art. 87 din HG 925/2006 - se retine integral sila Art. 278/1 din OUG 34/2006 - se retine partial, in cuantumul sumei calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera b)din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 10% (5% in cazul IMM cf Legii 346/2004) din valoarea contractului fara TVA intr-una din urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o institutie financiara (Banca sau Societate de asigurari)- retineri succesive din plata facturilor emise , in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formularul A;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (obligatii exigibile de plata = obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor)5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local (obligatii exigibile de plata = obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor)6. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 217.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul vis-a-vis de situatiile de incompatibilitate prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar: Ionesi Vasile; Contabil: Bujdei Elena; Responsabil achizitie: Ionesi Gheorghe; Economist: Breaban Mia; Urbanism: Artemie Cristinel Dinu Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (obiect principal si activitati autorizate) corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Daca documentul este prezentat initial in copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul situat pe primul loc , are obligatia ca la solicitarea comisiei de evaluare sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara a ofertantului.Bilantul contabilla 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, Bilantul contabil la 31.12.2011 sau Balanta de verificare la 31.12.2011Ofertantii a caror activitate este mai mica de 3 ani vor prezenta documentele solicitate pentru perioada de cand functioneaza., Declaratie privind cifra medie de afaceri , globala, pentru ultimii 3 ani.Cifra Medie de Afaceri globala pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de activitate de cand sunt infiintatidaca aceasta este mai mica de 3 ani: Pentru Lotul 1 ? Modernizare DC prin asfaltare = minim 3.400.000 LeiPentru Lotul 2 ? Modernizare DC prin Betonare cu BcR minim 2.835.000 LeiEchivalenta Leu-Euro pentru fiecare an in parte este (Anul 2009 - 1 Euro = 4, 2738 Lei; Anul 2010 - 1 Euro = 4, 2943 Lei, Anul 2011 - 1 Euro = 4, 3215 Lei), Documente/declaratii privind asigurarea riscului profesional, Capacitatea de asigurare a finantarii lucrarilor , cash-flow pentru executia lucrarilor in primele 4 luni de contract termen la care se va face prima receptie partiala a lucrarilor, respectiv: Pentru Lotul I cash-flow de minim 283.555 Lei / 65.630 EuroPentru Lotul 2 cash flow de minim 235.000 Lei / 54.391, 85 Eurola curs BCE valabil ptr. luna ian. 2012, 1 Euro = 4, 3205 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Cerinta minima: Pentru Lot 1 ? Modernizare DC prin asfaltare ?lucrari similare ? construire/modernizare drumuri efectuate in ultimii 5 ani in valoare de cel putin 1.700.000 Lei fara TVA luvcrari executate in cadrul unui singur contract.Pentru Lot 2 ? Modernizare DC prin betonare cu BcR ? lucrari similare ? construire/modernizare drumuri efectuate in ultimii 5 ani in valoare de cel putin 1.415.000 Lei fara TVA, lucrari executate in cadrul unui singur contract., Declaratie privind efectivele de personal, personalul tehnic de specialitate, se solicita: a) RTE ? in domeniul Drumuri si podurib) CQ? in domeniul constructii Drumuri si poduri;produse pentru constructii, inginer specializare CFDP , (dovedita cu Atestat sau Decizie de numire - document considerat suficient)c) Sef Santier ? inginer CFDP, experienta generala (ing. CFDP) minim 5 anid) Sef punct lucru - inginer CFDP (2 persoane cate una pentru fiecare Lot in cazul ofertarii ambelor Loturi) ? experienta generala (ing. CFDP) - minim 3 anie)Personal specializat pe linie de securitatea si sanatatea in munca/ protectia muncii ? Certificare/Atestat profesional recunoscut de Min. Muncii si Familiei., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului/lor de lucrari.Cerinta minima: Lot 1 = Buldoexcavator / Buldozersi Excavator; Incarcator frontal;Cilindru compactor;Autogreder; autobasculante ? minim 5 buc; autobetoniere ? minim 2 buc; Statie mixturi asfaltice autorizata de mediu si ISC; Repartizor finisor asfaltLotul 2 =Buldoexcavator / Buldozersi Excavator; Incarcator frontal;Cilindru compactor;Autogreder; autobasculante ? minim 5 buc; autobetoniere ? minim 2 buc; Repartizor vibrofinisor beton sau sau utilaje echivalente; Utilaj pentru taiere rosturi betonResursele solicitate se cumuleaza in cazul ofertarii ambelor loturi , lucrarile efectuandu-se concomitent.Se solicita si: laborator specializat grad II, autorizat ISC; statie de producere agregate autorizata de mediu, ANAR si ISC; statie de betoane, autorizatade mediu si ISC;, Declaratie privind subcontractantii, Declaratie pe propia raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul implinirii contractului de lucrari Certificarea implementarii in cadrul organizatiei a standardelor de calitate tip ISO 9001 si ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 14:07