Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale in comuna Tatarusi, judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 334631
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334631/31.08.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in comuna Tatarusi, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TATARUSICod fiscal: 4541408, Adresa: sat TATARUSI, str. DC 132, Tatarusi, Telefon: 0232 - 714500; 722828, Fax: 0232 - 714500; 722828
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat TATARUSI, str. DC 132, Tatarusi, Romania, cod postal: 707500, telefon: +40 232714500, fax: +40 232722828, persoana de contact: COSTEL IOSUB
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Tatarusi, Comuna TATARUSI, str. DC 132, Localitatea: Tatarusi, Cod postal: 707500, jud.Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in comuna Tatarusi, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitie inclus in cadrul proiectului- Modernizare drumuri drumuri comunale in comuna Tatarusi, judetul Iasi.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 345, 019 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este de 126.000 lei.Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 8.194, 50 lei. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trez. Mun.Pascani RO76TREZ4075006XXX001683, Cod fiscal Comuna Tatarusi: 4541408. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare?90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 12. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 14. Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 si HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Ab) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Bc) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Cd) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dima Gheorghe;Sava Constantin; Gafita Dumitru; Vasiliu Toader;Ailincai Costel; Albu Costel; Vasiliu Mures; Petrisor Ion; Gorcioaia Gheorghe;Patlagica Neculae;Damian Daniel; Iosub Dumitru; Costan Ion Tiberiu;Amariei Vasile; Boca Vasile ? consilieri locali; Costel Iosub-primar, Dima Gheorghe- viceprimar, Valentina Iosub-secretar, Istina Oana Raluca-cons.jr.; Iulian Angheluta-inginer AP, Iosub Raluca Marinica, Donisan Maria -formular 1De) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.h) pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri si/sau poduri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 12.500.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR.Curs mediu anual comunicat de BNR: Anul 2009 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 1 euro = 4, 2379 lei, 2. Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarii.Resurse financiare reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de indeplinire (realizare) a contractului de lucrari, in suma de: 1.500.000 lei cu valabilitate de 120 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 2. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cu succes lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 2 contracte de lucrari de modernizare drumuri, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 6.300.000 lei., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 4. Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;b) un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;c) 2 (doi) ingineri drumuri - poduri, cu experienta specifica in derularea unor lucrari similare., 5. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariCerinta minima dotare tehnica: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune ? contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): a) Statie de preparat mixturi asfaltice, autorizata conform normativelor in vigoare - 1 buc;b) repartizator de mixturi asfaltice - 1 buc.c)Laboratorde incercari autorizat de grad II.-1 buc., 6. Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular 1D). 1. Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent, 2. Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificatul ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: 1. Punctajul (65 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei" se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi, se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pn = (pretul cel mai mic ofertat/pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul) x punctajul maxim alocat
Termenul de executie a lucrarii
35
Descriere: 2.Punctajul (35 puncte) pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarii? se acorda astfel: a) Pentru cel mai mic Termen de executie a lucrarii, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru alt termen de executie a lucrarii decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda proportional, astfel: Pn = (termenul de executie cel mai mic/termenul de executie ofertat de op. ec. pentru care se calculeaza punctajul) x punctajul maxim alocat.Termenul de executie a lucrarii reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sa execute lucrarea, conform formularului de oferta, a graficului fizic si valoric de executie a lucrarii si a graficului de detaliu. Termenul de executie se va exprima in luni. Durata minima este de 6 luni iar durata maxima este de 12 luni.Oferta cu durata sub cea minima indicata nu se puncteaza suplimentar, iar oferta cu perioada mai mare decat cea maxima indicata este considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 11:35