Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale in comuna Vedea ,judetul Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 337421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VEDEA (CONSILIUL LOCAL VEDEA)
Numar invitatie: 337421/12.10.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in comuna Vedea , judetul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VEDEA (CONSILIUL LOCAL VEDEA)Cod fiscal: 5519611, Adresa: COM. VEDEA, Vedea, Telefon: 0246240120, Fax: 0246240120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ARSACHE NR. 130, Vedea, Romania, cod postal: 087260, telefon: +40 0246240120, fax: +40 0246240120, persoana de contact: Primaria Vedea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA VEDEA, JUDETUL GIURGIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in comuna Vedea , judetul Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: Modernizare drumuri comunale in Comuna Vedea, Judetul Giurgiu. Mai multe informatii se regasesc in caietul de sarcini atasat prezentei fise de date.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 011, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 2.011, 2 lei (1% din valoarea estimata fara TVA a contractului).In cazul constituirii prin OPsuma se va depune in contul : RO03TREZ3215006XXX003382? Trezoreria Municipiului Giurgiu. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancare se va utiliza Formularul nr. 11. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila . Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat.Perioada de valabilitate a garantie este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006, la incheierea contractului care se atribuie. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in sit. prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, 2006 Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr 12 A Declaratie privind eligibilitatea.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr 12BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, in original.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste doc.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formularul nr 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr 2 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste doc.Cerinta nr. 5Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Formularul nr 3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest doc.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Balan Marian, Clejanu Lucian, Taranu Chiru, Ghimus Marin, Coarda Stelian, Iofcea Sever, Ducman Valentin, Badoi Sorin Ionut, Caciulan Tudor, Stefanica Ion, Furnica Gheorghe, Togoe Mariana, Chiripuci Aurel, Iofcea Gheorghe, Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de la data limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorulIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul ofertantului castigator se va solicita inainte de comunicarea rezultatului procedurii certificatul constator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraSe va completa fisa de , ,Informatii generale?Se solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani.Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii trei ani , sa fie de minim: 4.000.000 lei.Pentru ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaSe va solicita prezentarea listei cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, respectiv lista serviciilor prestate in ultimii 3 aniCerinta nr. 2Experienta similaraSe solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 anipentru proiectare sa se fi executat cel putin un contract- maxim doua contracte avandobiect similar contractului supus licitatiei, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/modernizare drumuripentru minim 51.000 lei, fara TVA.; Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim 1.950.000 lei, fara TVA., Cerinta nr. 3Informatii privind dotarile specificeSe solicita Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru: -Statie mixturi asfaltice cu capac min 120 to/h;Repartizator, finisor mixtura asfalticaIncarcator excavatorAutobasculanteAutobetoniereVibrator beton internLaborator de gradul IIAutogudronatorAutogreder, Cerinta nr. 4Informatii privind resursele umaneSe solicita Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original.Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: - sef de santier- inginerCFDP- cu experienta adecvata in cel putin un proiect similar si de calificare profesionala dovedita in domeniul constructiilor de drumuri cu experienta adecvata in cel putin un proiect similar- inginer/subinginer CFDP cu experienta adecvata si calificare profesionala dovedita in domeniul constructiilor de drumuri-RTEatestat in domeniul drumurilor .-CQ pentru categoria constructii rutiere, drumuri .- manager al sistemelor de management de mediu- manager al sistemelor de management al calitati- responsabil SSM Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalentNu se admit ofertanti in curs de certificareCerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiSe solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalentNu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul in caietul de sarcini
Durata de predare proiect
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer