Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN LOCALITATEA COJOCNA, COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 322700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cojocna (Consiliul Local Cojocna)
Numar invitatie: 322700/23.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN LOCALITATEA COJOCNA, COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cojocna (Consiliul Local Cojocna)Cod fiscal: 5022204, Adresa: str. Republicii, nr. 106, Cojocna, Telefon: 0264-234075, Fax: 0264-234075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 106, Cojocna, Romania, cod postal: 407240, telefon: +40 0264234075, fax: +40 0264234075, persoana de contact: Andrea Debreczeni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Republicii, nr. 106, Cojocna, Romania, cod postal: 407240, telefon: +40 0264234075, fax: +40 0264234075, persoana de contact: Andrea Debreczeni, Capraru Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN LOCALITATEA COJOCNA, COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de modernizare drum se refera la constructia a 2, 3 km drum cu imbracaminte asfaltica
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 322, 578 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip este 65.000 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 926/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se constituie sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Conform art. 89 alin 2 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara T.V.A., garantia de buna executie se va constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Decl. privind calit. de particip. la proced., decl. neincadr. in art. 181, decl. eligibilit.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011Art. 691 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: - Dl. Primar RANGA Sorin- D-na Andreea Debreczeni ? responsabila cu achizitiile publice;
- Dl. Secretar Marcu Liviu- D-na Rus Ibolya- Dl Mirza Iuliu- Dl. Debreczeni Iosif- Dl. Lazar Ioan Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;2) Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant pentru ultimul an. Media cifrei de afaceri globala pt ultimii 3 ani minimum 8.600.000 lei- formular informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrari in ultimii 5 ani Ofertantul trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani a executat cel putin o lucrare similara de constructie drum public in valoare de minim 3.000.000 de lei. Decl. personal propus.Se nominaliz sef santier, resp tehnic, controlor calitate .Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp a contractului de lucrari Certificate ISO 9001:2001 sau echivalent Certificat ISO 14001:2005 / sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate descarca de pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer