Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale in satele Cosna si Tesna din Comuna Cosna, judetul Suceava cod CPV 45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri


Detaliu pentru invitatia numarul 357008
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Cosna
Numar invitatie: 357008/20.01.2014
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in satele Cosna si Tesna din Comuna Cosna, judetul Suceavacod CPV 45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CosnaCod fiscal: 15971184, Adresa: STRADA PRINCIPALA, NR.1, Cosna, Telefon: +40 0230575142, Fax: +40 0230575142
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, NR.1, Cosna, Romania, cod postal: 727191, telefon: +40 0230575142, fax: +40 0230575142, persoana de contact: VALENTIN ARVINTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cosna, judetul suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in satele Cosna si Tesna din Comuna Cosna, judetul Suceavacod CPV 45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia Modernizare drumuri comunale in satele Cosna si Tesna din Comuna Cosna, judetul Suceavainclud : Lucrari de constructie (Drumuri comunale; Santuri; Podete; Lucrari accesorii si consolidare; Amenajare doua drumuri laterale)Valoarea estimata fara TVA este: 536.028, 73lei si cuprinde: -Lucrari de constructii: 520.669, 00lei (valoare fata TVA)-Cheltuieli diverse si neprevazute: 15.359, 73 lei, reprezentand2, 95 % din valoarea lucrarilor de constructii.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 028.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10.400 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO74TREZ5975006XXX000900 deschis la Trezoreria Vatra Dornei ( CIF 15971184 ).In cazul in care CNSC respinge contestatia sauin cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine suma de 4.300, 66lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 lit b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completata in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Declaratia va fi prezentata in original, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 5), Cazier judiciar al operatorului economic si Cazier judiciar al administratorului/directorului general. Cazierele judiciare se prezinta in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Declaratia va fi prezentata in original , dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 6)3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscalacare sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4. Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publicalocala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publicaConditie de calificare : Declaratia va fi prezentata in original , dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 7)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 9)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.8)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gavril Pardau ? Primar, Dorina Iuga ? Viceprimar, Mariana Ivan ? Secretar, Claudia Todasca ? consilier contabil , Valentin Arvinte ? consilier urbanism , Gratiela Popescu ? consilier juridic, Gavril Candrea ? Bozga ? referent de specialitate, Iliuta Ivan ? consilier local, Sorin Ivan ? consilier local, Gheorghe Borgovan ? consilier local, Gheorghe Popescu ? consilier local, Aurora Negrea ? consilier local, Ioan ? Bogdan Sandu ? consilier local, Danut Todasca ? consilier local, Silviu Tolos ? consilier local Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, dintre codurile CAEN autorizate aferente acestora.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 1.000.000 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Ofertantii vor prezenta documentul ?Informatii generale? continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati;, Demonstrarea ca la data semnarii contractului, ofertantul va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii, in suma de 260.334, 49 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni.Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face sub una din urmatoarele forme: a)Prezentarea, in original, a unei scrisori angajante din partea unei banci, adresata beneficiarului, care sa confirme angajamentul de a deschide o linie de credit avand ca destinatie exclusiv contractul care face obiectul procedurii de atribuire, document avand o perioada de valabilitate de 90 de zile. Deschiderea acreditivului nu trebuie sa fie conditionata decat exclusiv de prezentarea contractului de lucrari incheiat de operatorul economic cu Comuna Cosna;b)Prezentarea, in original, a unei scrisori de confort emisa de o banca comerciala care sa confirme ca ofertantul dispune de fondurile solicitate si ca acestea au fost blocate/rezervate exclusiv pentru indeplinirea contractului de lucrari. Documentul va fi adresat Comunei Cosna si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor;c)Confirmarea detinerii unei linii de credit al carei sold neangajat (neconsumat) este cel putin egal cu suma solicitata precum si mentiunea bancii cu privire la faptul ca linia de credit (soldul neangajat) poate fi utilizata pentru indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;d)Confirmarea constituirii unui depozit colateral avand ca destinatie exclusiv indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;e) Orice alt document care sa confirme indeplinirea cerintei., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 20, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina cel putin undocument/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc.de lucrari similare obiectului contractului executat in ultimii 5 ani pana la data limita a depunerii ofertelor, din care sa rezulte: Detinerea experientei similare privind executia de drumuri (noi sau modernizate) avand lungimea totala egala sau mai mare cu 0, 8 km. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara prin prezentarea minim a unui contract. Se solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani - Formular nr. 11, (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea - Formular nr. 11a; - Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: contract/ document constatator (Formular nr. 11b)/ recomandare/proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ proces-verbal de receptie finala; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinire. (Formular nr. 13)Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) de urmatoarele utilaje : ? - statie de betoane? laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? I.S.C. aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si HG 808/2005 publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 735 din 12.08.2005). (Formular nr. 13)? exavatoare, autobasculante, buldoexcavatoare, cilindrii compactori, utilaje asternere beton.Ofertantii vor face dovada dispunerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului. Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se solicita prezentarea listei cu incercarile autorizate care trebuie sa confirme autorizarea incercarilor/determinarilor specifice lucrarilor care fac obiectul contractului. Utilajele/echipamentele/mijloacele fixe declarate trebuia sa fie suficiente pentru a asigura intregul volum de lucrari si trebuie sa indeplineasca conditiile legale de functionare., Operatorul economic va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru lucrarile de executia : a) Responsabil cu controlul tehnic de calitatein constructii in domeniul Drumuri, poduri.In vederea demostrarii indeplinirii cerintei, ofertantii vor prezenta pentru persoana nominalizata: CV, declaratie de disponibilitate si diploma de studii, Dispozitie de numire a persoanei pentru exercitarea atributiunii de CQ, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persoana propusa CQ, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. CV-ul si Declaratia de disponibilitate vor fi prezentate cu semnatura titularului in original.b) Sef punct de lucru ? persoana cu studii superioarede specialitateabsolvent al unei facultati tehnice, specializarea CFDP, cu experienta generala in domeniul studiilor si experienta specifica in constructii de drumuri demonstrata prin participarea cel putin intr-un contract cu obiect similar. Ofertantii vor prezenta : CV-ul si Declaratia de disponibilitate cu semnatura titularului in original, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persoana propusa .c) Responsabil tehnic cu executia lucrarilor deconstructii (RTE) in domeniul II ? constructii drumuri si poduri (conform Legii 10/1995);d) Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale, valabil la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana; . Ofertantii vor prezenta : CV-ul si Declaratia de disponibilitate cu semnatura titularului in original, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persoana propusa .Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoanele desemnate RTE se solicita doar prezentarea de copii dupa certificatele de atestare si legitimatia aflata in perioada de valabilitate la data limita comunicata pentru depunerea ofertelor. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate. CV-ul si Declaratia de disponibilitate vor fi prezentate cu semnatura titularului in original., Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe meserii , conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza ? anexa la Formularul 12a.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 21 , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular nr. 14). Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie (executie) pentru lucrari de constructii de drumuri ?i poduri, precizate in cadrul certificatului, Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie (executie) pentru lucrari de constructii de drumuri ?i poduri, precizate in cadrul certificatului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
40
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilorP2 = (g ofertat / g max X 40 puncte), in care
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer