Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Modernizare drumuri comunale in satele Solesti si Satu Nou comuna Solesti, judetul Vaslui"


Detaliu pentru invitatia numarul 353722
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SOLESTI
Numar invitatie: 353722/16.09.2013
Denumire contract: "Modernizare drumuri comunale in satele Solesti si Satu Nou comuna Solesti, judetul Vaslui"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOLESTICod fiscal: 3337583, Adresa: STR. PRINCIPALA, Solesti, Telefon: +40 0788705643, Fax: +40 0235343179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, Solesti, Romania, cod postal: 737475, telefon: +40 730091243, fax: +40 235343179, persoana de contact: Hincu Viorica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Solesti, loc. Solesti, com. Solesti, jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Modernizare drumuri comunale in satele Solesti si Satu Nou comuna Solesti, judetul Vaslui"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv: "Modernizare drumuri comunale in satele Solesti si Satu Nou comuna Solesti, judetul Vaslui" Modernizarea a4.217, 9 m de drumuri comunale si satesti astfel: -In localitatea Solesti- 3.272, 9 m.-In localitatea Satu Nou- 945m.Lucrarile ce urmeaza sa se execute: -Modernizarea Drumuri comnualeprin executare: -Terasamente-Suprastructura drum comunal, strazi-Semnalizare rutiera-Scurgerea si evacuarea apelor, -Suprastructura drumurilor lateraleValoarea estimata, fara TVA pentru acest obiectiv este de 3.340.871, 11 lei, din care 176.568, 11 lei fara TVA reprezinta valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute in procent de 5, 58%;Procentul de 5, 58% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 176.568, 11 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 340, 871.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 51.000, 00 lei . Perioada de valabilitate: 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata vizat de banca sau a unei file CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO46TREZ6565006XXX002693 deschis la Trez. Vaslui, codul fiscal este 3337583. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar CNSC respinge pe fond contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG34/2006. Retinerea din garantia de participare a sumelor prevazute in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG34/2006 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului/invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.1) Garantia de buna executie se poate constitui: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala depusa in acest cont nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va completa Formularul nr. 0 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;
-Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune urmatoarele: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b)Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" al operatorului economic. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.c)Cazier judiciar al/ale administratorului/administratorilor.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al/ale administratorului/administratorilor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" al operatorului economic din care sa reiasa ca administratorul/administratorii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune urmatoarele: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul nr. 2.b)Persoanele juridice romane vor atasa Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Certificate de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu ( datorii la Fondul de mediu care este componenta bugetara a bugetului general consolidat ). Referitor la Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluanti in atmosfera sunt obligati a declara si a plati taxa la Fondul de Mediu, in cuantumul si pentru substantele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu dovedeste lipsa obligatiilor la componenta bugetara : "Fondul de mediu" a bugetului general consolidat . Prezentarea tuturor certificatelor solicitate va demonstra ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 181 litera c) din OUG nr. 34/2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele Documentele, se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".c)Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele, se vor atasa in original si traducere autorizata in limba romana.-Declaratie pe proprie raspundere ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Lista persoanelor ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, din cadrul Comunei Solesti: Primar: BujorMonaViceprimar: Moldoveanu Nelu GicuSecretar: Burghelea George DanConsilierContabil: Hincu VioricaInspector fiscal: Cucu Elena FeliciaConsilierii locali ai comunei Solesti: Ababei DanielIsac MarcicaBarbieru CostelMacovei DorinaIancu GheorgheIancu MarcelIlie IoanLibiti IoanPivniceru MarianCucu DanCumpana MihaiAxinte ViorelCarare Vasile.Se va completa Formularul nr. 32 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici, participanti la procedura, trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Se va completa : Formularul nr. 3 (declaratia privind calitatea de participant la procedura) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa execute lucrari de drumuri.Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului . Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: 1)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2)codul unic de inregistrare;3)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4)structura actionariatului;5)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6)domeniul de activitate principal;7)domeniile de activitate secundare;8)activitatile autorizate.Declaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului. Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2)codul unic de inregistrare;3)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4)structura actionariatului;5)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6)domeniul de activitate principal;7)domeniile de activitate secundare;8)activitatile autorizate.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul demonstreaza posibilitatea realizarii de cash-flow de executie a lucrarii sau indeplinirea cerintei privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia la data depunerii ofertelor de a dovedi prin documente emise de institutii bancare sau alte institutii financiare, sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c1 si d, precum si art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006., Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani de referinta 2010, 2011, 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 6.328.000, 00 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala pe ultimul an.Ofertantul va prezenta orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc.)Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Valoarea pentru cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani este stabilita in concordanta cu prevederile cu art. 9, alin a) din HG 925/2006., Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 395.000, 00 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la data depunerii ofertelor va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire executie lucrari in valoare de minim 395.000, 00 lei pentru o perioada de minim 3 luni .La momentul deschiderii ofertelor este suficienta prezentarea unei declaratii pe propria raspundere si documente din care sa rezulte disponibilitatile de care dispune ofertantul. In cazul in care oferta este declarata castigatoare va prezenta la momentul semnarii contractului documente din care sa rezulte imobilizarea respectivei sume pentru realizarea contractului respectiv, precum si perioada de imobilizare de minimum 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea tehnica si profesionala, formularele si declaratiile se vor prezenta in original, semnate si stampilate (unde este cazul) . Celelate Documente se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatii privind dotarile specifice Executie lucrari : ofertantul trebuie sa detina minim urmatoarea dotare tehnica proprie / cu contract de prestare/angajament de punere la dispozitie etc.: autobasculante, excavator, buldoexcavator, incarcator, repartizator finisor mixturi asfaltice, instalatie de aplicare a emulsiilor bituminoase, vibrocompactor cu cilindru lis, vibrocompactor pe pneuri, autogreder, instalatie de preparare a mixturilor asfaltice, instalatie de preparare betoane (fixa sau mobila).Se vor prezenta documente care sa demonstreze indeplinirea cerintei privind dotarea tehnica minima (liste de inventar pentru dotarea proprie, precontracte de inchiriere sau declaratii de punere la dispozitie pentru dotarea ce urmeaza a fi inchiriata etc.)., Experienta specifica in executie privind lucrarile de drumuri. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract asemanator ca natura si complexitate cu obiectului contractului, in valoare de minim 3.164.000, 00 lei, fara TVA, insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Valoarea contractului de experienta similara este stabilita in concordanta cu prevederile cu art. 9, alin a) din HG 925/2006., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experienta specifica, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice, umane si experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c1 si d, precum si art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006.Tertul sustinator va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract asemanator ca natura si complexitate cu obiectului contractului, in valoare de minim 3.164.000, 00 lei, fara TVA, insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii generale privind angajatii Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Executie: 1 Sef santier - inginer/subinginer specialitatea constructii rutiere drumuri si poduri sau CCIA; 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniul constructii rutiere, drumuri, (domeniul II), in conformitate cu Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent; 1 Responsabil control tehnic de calitate in constructii, desemnat prin decizie interna; 1 Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca ( conform HG 300/2006 ).Pentru fiecare specialist nominalizat se va atasa: Curriculum vitae; Copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective; angajamentul de participare in conformitate cu art. 188 alin. 3 litera b din OUG 34/2006., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 , art. 181 literele a, c1 si d, precum si art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006. Formularele si declaratiile se vor prezenta in original, semnate si stampilate (unde este cazul) . Celelate Documente se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ., Informatii generale privind subcontractantii (daca este cazul). In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractual respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor., Informatii generale privind asocierea. In situatia in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestia vor prezenta un Acord de asociere original, semnat si stampilat. In conditiile in care ofertantul este contractant unic, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 14 mentionandu-se ?Nu este cazul". In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata, doar daca va considera ca aceasta masura este necesara pentru buna realizare a contractului. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent.Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent .In cazul unei asocieri, prezentarea ambelor certificate este obligatorie pentru toti Asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer