Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale in satele Urzica si Stavaru, com. Urzica, jud. Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 351142
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351142/25.07.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in satele Urzica si Stavaru, com. Urzica, jud. Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Urzica (Consiliul Local Urzica)Cod fiscal: 5102370, Adresa: comuna Urzica, judetul Olt, Urzica, Telefon: 0249538301, Fax: 0249538301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Urzica, judetul Olt, Urzica, Romania, cod postal: 237500, telefon: +40 249538301, fax: +40 249538301, persoana de contact: ion spiridon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria)Urzica. jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale in satele Urzica si Stavaru, com. Urzica, jud. Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri comunale in satele Urzica si Stavaru, com. Urzica, jud. Olt-Structura rutiera supla (elastica), 3325 m lungime;
- 4 cm strat de uzura BA16';
- 6 cm strat de legatura BAD25; - 20 cm piatra sparta; - corectarea stratului de fundare cu 10 cm balast; - scarificarea, reprofilarea si nivelarea pietruirii existente. Acostamentele se vor completa cu balast amestec optimal, 12 cm piatra sparta si tratament dublu bituminos.Valoare Estimata: 2821685 lei, fara TVA, din care: PROIECTARE=76 955 lei;EXECUTIE LUCRARI= 2 502 591 lei;Organizarede santier=74 469 lei;CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE(6, 5%) =167 670 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 821, 685 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare =53080, 30 lei, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.;3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata, vizat de catre banca, in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazulin care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Conditii de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitarea de indeplinire: Declaratie pe propie raspundere (completare Formular nr.4)2.Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul 4Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.3.Cazier judiciarCerinta obligatorie: Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?din care sa reiasa ca administratorul/administratorii si/sau asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti;Cazierul judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;4.Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 4A5.Cazier fiscalCerinta obligatorie: Cazier fiscal al companiei (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003.Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic.Cazier fiscal"- informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor6.Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7.Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaMod de dovedire: Se va complete Formularul 58.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Spiridon Ion- primar, Vulpe Ion- viceprimar, Rica Iulian- secretar, Nacea Florina-contabil, consilieri locali: Achimescu Iulica, Andronache Eugen Gearge, Bildea Picu, Ciocan Paul, Jianu Aurel, Mincan Marian, Petrescu Nicoleta, Pisla Stefanita, Sarmon Ion, Stroe Marian.Mod de dovedire: Se va complete Formularul 6. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane, documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii de drumuri - sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine, documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privindezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 5308030 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. ( Completare Formular nr.7), Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului. Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie(termen minim 90 zile pana la efectuarea platilor partiale, conf. contract, la care se adauga cel mult 30 zile), in valoare de 816 620 lei pentru lucrarea ?Modernizare drumuri comunale in satele Urzica si Stavaru, com. Urzica, jud. Olt?.Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente. Modalitatea de indeplinireOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, de816 620 lei lei pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie. Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigurasustinerea financiara, obligatoriu, nu trebuie sa se afle in situatiile caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit.a), c) si d)din OUG nr.34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate., Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: ? cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare privind lucrari de drumuri, a caror valoare cumulata sa fie minim 2502591 lei; ? cel putin un contract de prestari servicii proiectare similar (proiect tehnic si detalii de executie) sau cel mult doua contracte similare cu cel supus procedurii de achizitie publica - servicii proiectare lucrari de drumuri cu o valoare minima de 76955 lei.Modul de indeplinire: Formularul nr.8, 8A;Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ( cf art.188 alin(2) din OUG nr 34/2006) pentru partea de proiectare, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele necesare: -autobasculante; -autogreder; -incarcator frontal/buldoexcavator; -compactor autopropulsat cu rulouri; -compactor autopropulsat cu pneuri; -instalatie preparat mixturi asfaltice la cald; -repartizator finisor mixturi asfaltice ; -autogudronator.Prezentarea de catre ofertanti a acestor utilaje si echipamente (in dotare proprie, leasing, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinireacerintelor minime impuse de autoritatea contractanta nu conduc la restrictionarea participarii la procedura de atribuire si respecta principiul proportionalitatii, acoperind riscul neindeplinirii lucrarilor de calitatea solicitata de acest proiectDocumente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copiedocumente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimalesolicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/ echipament/statie etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, seva permite si prezentarea unui angajament., Declar. privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, -Formular nr.11 ; Personal cheie care va fi utilizat -Formular nr. 13.Executantul sa dispuna de: - Coordonator lucrari/Reprezentantul antreprenorului - studii superioare;1 Sef santier ? Inginer sau subinginer(specializ. Constructii drumuri), cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
1 Responsabil tehnic cu executiaatestatin domeniul Constructii drumuri.1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de drumuri;1 Responsabil cu sanatate si securitatea in munca;Pentru proiectare: 1 sef proiect ? Inginer (specializarea drumuri) cu experienta inproiectare; 1 inginer proiectant specializ. drumuri., Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului
cheie Formular 11A. Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat se vor atasa: i) Copii lizibile ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna-pt.Responsabil cu controlul calitatii, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentru
personalul desemnat pentru derularea acestui
contract se vor prezenta CV- uri (se excepteaza prez CV de catre RTE)semnate in original. Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a
subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de
achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi
subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in
anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului,
contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in
oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a
acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau
financiare initiale.Pentru subcontractanti se vor prezenta: - lista cuprinzand
subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ?exprimata/exprimate in procent si specializarea acestora., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.
Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte
oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de
subcontractant la procedura. La ofertare se va prezenta acordul de asociereintocmit si semnat de fiecare asociat in parte. - Se va preciza clar in Acordul
de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte
de terminarea contractului. - Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre
ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari sise va preda autoritatii contractante., Acordul de asociere Formularului nr.3a. trebuie sa contina cel putin: - lista
tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare -
nominalizarea liderului de asociatie - clauze privind raspunderea solidara a
asociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirea liderului
asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele
asociatilor, individual si colectiv., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in carecandidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8Bal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. Iar in cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare reflectata prinprezentarea unor liste de lucrari/servicii, angajamentul ferm trebuie sa garanteze ca persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sadirecta.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisacompletarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completareadocumentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006 actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit . Se va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cu originalul certificatul ISO 9001 sau echivalent., Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuitPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni)se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 17:46