Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE PE L = 2 Km IN COMUNA CORBII MARI, Judetul Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 338662
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CORBII MARI (PRIMARIA CORBII MARI)
Numar invitatie: 338662/02.11.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE PE L = 2 Km IN COMUNA CORBII MARI, Judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORBII MARI (PRIMARIA CORBII MARI)Cod fiscal: 4402612, Adresa: str. Principala nr. 1, Corbii Mari, Telefon: 0245716444, Fax: 0245716444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 1, Corbii Mari, Romania, cod postal: 137135, telefon: +40 0245716444, fax: +40 0245716444, persoana de contact: Gheorghe Stroe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala nr. 1, Comuna Corbii Mari, Judetul Dambovita, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE PE L = 2 Km IN COMUNA CORBII MARI, Judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE PE L = 2 Km IN COMUNA CORBII MARI, Judetul Dambovita
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 870, 382 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare are o valoare de 18.000, 00 lei, fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original; - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original; - virament bancar in contul autoritatii contractante comuna Corbii Marideschis la Trezoreria Titu, codul fiscal al autoritatii contractante Comuna Corbii Mari 4402612 ? se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. - fila CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii ti dezvoltarea IMM. In cazul in care ofertantul depune Contesta?ie, iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781 din OUG34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 89 si 90 din HG 925/2006 modificata si completata. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat silegalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69' din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Anghel Constantin ? primar;
- Patrascu Mircea - viceprimar;
- Stroe Gheorghe ? contabil;
- Ion Maruntelu Maria - secretar comuna.-Consilieri locali: Alecu Victor, Ion Ion, Dorobantu Tudor, Gheorghe Adrian, Ilie Ion, Milosi Ionel, Dinca Dumitru, Mihai Gheorghe, Pavelescu Nicolae, Miu Iulian, Barbes Aurica, Sandu Aurelia, Patrascu Mircea, Iancu Nicolae, Stroe Ion.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69' din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari oriasociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69' din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectele de activitate stipulate in documentele prezentate.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4211 (Rev. 2) ? Lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani care trebuie sa fie de minim 1.800.000 lei.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economic-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte fisa deInformatii generale si de Identificare financiara cat si copii ale bilanturilorcontabile;Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economicnu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptulde a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altordocumente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si, continuare cerinta 1In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economic-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte fisa deInformatii generale si de Identificare financiara cat si copii ale bilanturilorcontabile;Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economicnu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptulde a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altordocumente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, valoarea, perioada in care au fost executate si daca s-au respectat normele profesionale din domeniu.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea a: - 1 contract de lucrari (drumuri) finalizat, insotit de proces verbal la terminarea lucrarilor, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul prezentei procedurii cu o lungime de cel putin 2 km., Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze cadetine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului deexecutie lucrari (drumuri) la urmatoarele utilaje/ echipamente/instalatii: ? autogreder de pana la175 CP - 1 buc? compactor de pana la 16 TF - 1 buc? repartizator finisor mixturi asfaltice de pana la 92 CP ? 1 buc? autogudronator 3500-3600 l ? 1 buc? autocistrna cu sistem de stropire 5-8T - 1 bucata, - Formularul ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor e conducere in ultimii 3 ani?Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate necesar indepliniriicontractului de executie lucrari: ? 1 inginer drumuri si poduri? 1 Responsabil Tehnic cu Executia cu atestat valabil pentru domeniul drumuri si poduri? 1 Responsabil cu Calitatea? 3 asfaltatori? 2 pavatoriPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - CV-uri datate si semnate in original (Formular 10);
- declaratii de disponibilitate semnate in original (Formular 11);
- copie lizibila conform cu originalul dupa diplome de studii din care sa reiasaspecializarea solicitata pentru personalul de specialitate, copie lizibila custampila ?conform cu originalul?;
- copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul? dupa certificatul deatestare si autorizatia tehnico-profesionala pentru responsabilul tehnic cu executia Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care saateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectuluiprocedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fiindeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii inexecutarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarearespectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificareDaca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alteprobe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezise confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care saateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectuluiprocedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementuluimediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte carevizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de aceladintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentruexecutarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alteprobe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezise confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata integral acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer