Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale pe teritoriul administrativ al comunei Luncoiu de Jos, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 341821
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LUNCOIU DE JOS
Numar invitatie: 341821/16.01.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale pe teritoriul administrativ al comunei Luncoiu de Jos, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNCOIU DE JOSCod fiscal: 4468323, Adresa: LUNCOIU DE JOS, NR.119, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Telefon: +40 0254684610, Fax: +40 0254684610
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LUNCOIU DE JOS, NR.119, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Romania, cod postal: 337310, telefon: +40 0254684610, fax: +40 0254684610, persoana de contact: Dud Calin Dorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA LUNCOIU DE JOS, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Telefon: +40 0254684610, Fax: +40 0254684610 , Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale pe teritoriul administrativ al comunei Luncoiu de Jos, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de drumuri: terasamente, rigole, zid de sprijin, podete tubulare, suprastructura
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 427, 251 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 68.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO92TREZ36924510220XXXXX deschis la Trezoreria Brad sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la data publicarii invitatiei de participare.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este 7.207, 25. lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a ctr. va fi de 5% din pretul ctr. fara T.V.A. Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante-Comuna Luncoiu de Jos. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul ctr. Pe parcursul indeplinirii ctr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.- Cazier judiciar si cazier fiscal pentru operatorul economic.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul pentru lit. a, c1 si d.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante :1.Malea Ancuta Ioana, Presedinte, Resp Achizitii Publice2.Rusu Lucia., Membru, Secretar UAT3.Ciuclan Ileana, Membru, Contabil4.Mindula Florea, Membru supleant, Sef SVSUPersoane cu decizii in cadrul autoritatii contractante: Dud Calin Dorin Primar, Benea Leba Ramona Maria Viceprimar, Rusu Lucia-Secretar, Ciuclan Ileana-Compartiment Financiar-Contabilitate, Petrut Viorel- sef serviciu UADPP-Achizitii publice.Persoanele ce fac parte din Comisiacomunei Luncoiu de Jos pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, formata din consilieri: Boldura Romulus-Alin, Bota Nicolae-Daniel, Isac Adina-Ana-Maria, Jurca Claudia-Elena, Jurj Daniel-Teodor, Petrut Ioan, Petrut Olimpiu-Florin, Radulov Gabriela, Vasiu Alexe-Ionel, Dan Dan Ioan6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor;b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente)., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 6.800.000 lei (exclusiv TVA). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 428.000 lei pentru o perioada de 3 luni. Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu 428.000 lei avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va completa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularul nr. 7, Cerinta nr. 2.Experienta similara. Se va completa -Formularul nr. 8 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similare de natura, complexitatea si valoarea celor prevazute in caietul de sarcini 3.420.000 lei fara TVA. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.3.Se va completa Form nr.9- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si anexa la Form nr. 9. In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte Form nr. 9 din Sectiunea Formulare.Utilaje dotare minima: statie de prep a mixturilor asfaltice; statie de prep betoane de ciment;repartizator finisor; autogudronator; autogreder;buldozer;buldoexcavator;compactor static autopropulsat; compactor pe pneuri; incarcator frontal; autobasculanta;autobetoniera. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc, sau angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr. 4. Se vor completa Formularul nr. 10 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si Formularul nr. 11 - Persoanele responsabile cu executia lucrarilor. In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte Formularul nr. 10 din Sectiunea Formulare.Decl privind efectivele medii de personal. Pers necesar - nivel minim: 1 sef de santier, ing constructor de drumuri si poduri cu experienta prof gen de minim de 5 ani in inginerie; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri; 1 responsabil cu controlul calitatii (CTC), ing constructor de drumuri si poduri; 1 topograf; Pers de exec calificat: 4 pers cu calific asfaltator; 4 pers cu calific lucrator in drumuri; 4 pers cu calific masinist utilaje; 4 pers cu calific conducator auto;, Continuare cerinta nr. 4Pentru pers nominalizat cu indeplinirea contract, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: -CV in orig, semnat si datat; -angaj de particip al pers/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contract(daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de pers/ persoane), in orig, semnat si datat; -diplome studii de profil, acte calificari, in copie conf cu orig. Pentru pers de exec(calificat)se vor prez decl de disponibilit si diplom calificare, Cerinta nr. 5. Se va completa Formularul nr.13 - Model declaratie subcontractanti.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Autoritatea contractanta solicita aceste informatii iar ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor ., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer