Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale prin asfaltare, DC 105, Sat Cobiuta, L=0,745 km si DC 105B, Ulita Scolii, sat Capsuna, L= 1,270 km, comuna Cobia, judetul Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 329493
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329493/14.06.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale prin asfaltare, DC 105, Sat Cobiuta, L=0, 745 km si DC 105B, Ulita Scolii, sat Capsuna, L= 1, 270 km, comuna Cobia, judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corabia (Primaria Cobia)Cod fiscal: 4449429, Adresa: judetul Dambovita , comuna Cobia, Cobia, Telefon: 0245713235, Fax: 0245713235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: judetul Dambovita , comuna Cobia, Cobia, Romania, cod postal: 137095, telefon: +40 245713235, fax: +40 245713235, persoana de contact: VALERIU ALECU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cobia, sat Gherghitesti, jud. Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale prin asfaltare, DC 105, Sat Cobiuta, L=0, 745 km si DC 105B, Ulita Scolii, sat Capsuna, L= 1, 270 km, comuna Cobia, judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri comunale prin asfaltare, DC 105, Sat Cobiuta, L=0, 745 km si DC 105B, Ulita Scolii, sat Capsuna, L= 1, 270 km, comuna Cobia, judetul Dambovita
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 104, 798 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 20.000 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO51TREZ2735006XXX000062 Trezoreria Gaesti. In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 32 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 18.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 4884, 797 lei.
Garantie de buna executie
DA.1)Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.b)Modul de constituire: 1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;2)prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.c) Restituirea. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinirea)Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.b)Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii societatii mentionati in certificatul Constatator valabil la data deschiderii ofertelor;c) Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil) valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui ANRAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinireSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 2- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.- Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinireSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireSe va atasa de catre toti operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Observatii(1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.(2) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoanele cu functie de decizie (respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) din cadrul autoritatii contractante sau in cadrul autoritatii publice in numele careia actioneaza autoritatea contractanta, este exclus din procedura de atribuire.Mentiunia. Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: 1)Marin Manda - primar comuna Cobia2)Neagu Daniela - secretar primarie3)Craciunescu Vasilica - contabil sefNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular A1. Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireCertificat constatator, in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de ORC din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Note: i.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.ii.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Mentiune: In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataA2. Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire1) Se vor atasa in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, copii dupa original, si traducereautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Note: i.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.ii.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Mentiune: In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata si traducereautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim (30 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) =Pretmin/Pret (n) x 30 puncte , unde P(n) = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?; Pretmin =pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) = pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.In cazul in care se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale si punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari, in vederea transmiterii de catre operatorii economici in plic inchis alte oferte care sa contina preturi noi.
Termenul de executie
35
Descriere: a)nu se accepta term.exec. mai mic de 6 zile calend. b)pentru oferta care prevede un term.exec egal cu 30 zilecalendaristice se acorda 0 pcte; c)oferta care prevede un term.exec mai mare de 30 zile calendaristice se respingere conf.art.36, alin (2), din HGR 925/2006 ; d)oferta care prezinta alt termen decat cele prevazute la pct. b) si c) se acorda punctajul astfel: Texec.=(Tmin/Tn)x10. Unde: - Texec. = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie?;Tn = term.exec ofertat de operatorul economic ?n? pentru care se calculeaza punctajul; Tmin. = termenul de executie min accept. in cadrul procedurii;Note: Termenul de exec. a lucrarilor se va exprima in luni calend; Termenul de exec. este de max. 30 zile si min. 6 zile de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor
Perioada de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: -a)nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calend; b)pentru ofertele care prevad garantia acordata lucrarii egala cu 24 luni calend se acorda 0p; c)pentru oferta care prevede cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii, demax.60 de luni, se acorda 10p Gmax.garantie;d) pentru alta perioada decat cea prevazuta la pct. b) si c) se acorda punctajul astfel Pg(n)=Gn/Gmaxx10. Unde: - Pg(n) = punctajul ofertei ?n? pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarii?; Gn=perioada de garantie ofertata de operatorul economic ?n? pentru care se calculeaza punctajul; G max.=perioada de garantie max acceptata in cadrul procedurii de atribuire, 60 luni.Note: Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilori
Termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie
5
Descriere: Termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie - 1 puncte;pentru termenul de raspuns cel mai mic- 5 puncte.pentru termenul de raspuns mai mare decat prevazut la punctul 1), se acorda punctajul astfel: Poferta ?n? = (Traspuns min./T raspuns oferta ?n?)x5. Nu se accepta termen de raspuns mai mic de 24 de ore si mai mare de 4 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesand sistemul informatic www.e-licitatie.ro.SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 11:48