Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE ,COMUNA PAUSESTI,JUDETUL VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 340290
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340290/29.11.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE , COMUNA PAUSESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pausesti (Primaria Pausesti)Cod fiscal: 2541851, Adresa: loc. Pausesti, nr.85, ,judetul Valcea, Pausesti-Otasau, Telefon: 0250/774060, Fax: 0250/774261
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Pausesti, nr.85, ,judetul Valcea, Pausesti-Otasau, Romania, cod postal: 247460, telefon: +40 250774060, fax: +40 250774261, persoana de contact: Gheorghe Pirvulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Pausesti, nr.85, ,judetul Valcea, Pausesti-Otasau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE , COMUNA PAUSESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drum comunal DC 124 si Reabilitare Drum satesc Primarie - Scoala, Valoare proiectare 143.440, 22 lei fara TVAValoare executie: 4.725.712, 96 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 869, 153.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 97.383, 06 leivalabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se constituie prin oricare din modurile prevazute la art86 din HG925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar garantia se depune in contul RO62TREZ6745006XXX000804deschis la Trezoreria Horezu.In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG925/2006 si art 278 ind 1 din OUG 34/2006Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data de 29.11.2012.
Garantie de buna executie
Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conf art.90 din HG925/2006 prin retineri suucesive sau instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau societate de asigurare valabila in perioada de executie a lucrarilor , cu respectarea prevederilor art 88 alin 2-3 din HG 925/2006 .In cazul constituirii prin retineri suucesive ofertantul castigator va avea in vedere prevederile Hg 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;
- Situatii scadente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat si bugetul local- Certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
- Pentru persoane juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana, in copie conform cu originalul;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69A1 ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;
-In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pirvulescu Gheorghe -Primar, Avan Catalin-Viceprimar, Paloiu Daniela-Secretar, Bobilca Dan-Contabil, Avan Catalin - Consilier Local , Bazac Dumitru - Consilier Local , Deaconu Vasile - Consilier Local , Fota Nicolae Cristian - Consilier Local, Udrescu Mihai -Consilier Local, Ciuculescu Iordan - Consilier Local, Goran Gheorghe - Consilier Local, Gainuse Emil - Consilier Local , Toabes Constantin Iulian - Consilier Local, Gruianu Gabriel - Consilier Local , Achim Dumitru - Consilier Local. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentruverificarea conformitatii documentului depus in ofertaDocumente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoaneautorizate .Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, iar informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilorfinanciare (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente, conform Art. 185, lit. b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul")
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca a executat minim o lucrare similara insotite de documente constatatoare/certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari;, Declaratie privind utilajele , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alecadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 ), separat pe fiecarean in parte.2. Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului- Personalul propus pentru executarea contractului (inginer constructor -specializarea CFDP, responsabil tehnic cu executia, responsabil control calitate, responsabilmanagement calitate, responsabil management mediu, responsabilsecuritatea muncii);pentru fiecare se va completa si prezenta : copii dupa documentele deatestare profesionala si CV-iuri pentru personalul propus pentru executarea Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalentSe va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Nu se accepta prezentarea de documentedin care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare., Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 14:47