Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE COMUNA DAESTI , JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 338005
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Daesti (Primaria Comunei Daesti)
Numar invitatie: 338005/23.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE COMUNA DAESTI , JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Daesti (Primaria Comunei Daesti)Cod fiscal: 2540651, Adresa: Comuna Daesti, Sat Daesti, Daesti, Telefon: 0250753428, Fax: 0250753428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Daesti, Sat Daesti, Daesti, Romania, cod postal: 247125, telefon: +40 350425873, fax: +40 350425873, persoana de contact: Ionut-Daniel Mincu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Daesti , sat Sinbotin , Primaria comunei Desti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE COMUNA DAESTI , JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de proiectare si executie pentru modernizarea drumurilor comunale si locale din comuna Daesti
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 929, 621 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 75000 lei valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se constituie prin oricare din modurile prevazute la art86 din HG925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar garantia se depune in contulRO80TREZ67124840271XXXXX deschis la Trezoreria Valcea.In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG925/2006 si art 278 ind 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conf art.90 din HG925/2006 prin retineri suucesive sau instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau societate de asigurare valabila in perioada de executie a lucrarilor , cu respectarea prevederilor art 88 alin 2-3 din HG 925/2006 .In cazul constituirii prin retineri suucesive ofertantul castigator va avea in vedere prevederile Hg 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;
- Situatii scadente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat si bugetul local- Certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Pentru persoane juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana, in copie conform cu originalul;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ;
-In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popolan Gheorghe Valerian ?Primar, Calin Stefan ?Viceprimar, Carceag Ana ?Secretar, Cornel Dumitru ?Contabil, Ionescu Emilia ?Referent contabilitate, Barbu Nicolae ?Consilier local , Jibleanu Aurel - Consilier local, Tololoanca Ion - Consilier local, Pacaleanu Ilie - Consilier local, Olteanu Marius - Consilier local, Turca Adrian - Consilier local, Olaru Ciprian - Consilier local, Costoiu Ioan - Consilier local, Dobre Ion - Consilier local, Ionescu Petre - Consilier local, Voicila Adrian - Consilier local, Valcu Constantin - Consilier local -Documente care dovedesc forma de inregistrare : Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului si Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de datade depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Operatorii economici nerezidenti (straini): Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilorfinanciare (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente, conform Art. 185, lit. b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca a executat minim o lucrare similara , proces verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului, Declaratie privind utilajele , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 ), separat pe fiecare an in parte.2. Se va nominaliza personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pentru personalul ?cheie?, se vor prezenta: CV-uri , declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract, diplome care atesta specializarea , autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii . Ofertantul trebuie sa aiba cel putin un inginer specializarea drmuri . Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul deasigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalentSe va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta prezentarea de documentedin care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare., Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalentNu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 50, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Termen de proiectare
90
Descriere: Punctajul pentru ?Termen de proiectare? a) pentru cel mai mic termen de proiectare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (25 puncte ); b) pentru alt termen de proiectare se acorda punctajul astfel: Pn = (Termen minim/Termen n) x punctajul maxim alocat. c) pentru termen de proiectare mai mare de 90 zile oferta va fi declarata neconforma; iar pentru un termen de realizare nerealist de mic (sub 20 de zile), oferta nu va fi punctata suplimentarNota: Termenul de proiectare se exprima in zile calendaristice.
Termenul de interventie la aparitia defectiunilor in perioada de garantie
10
Descriere: Punctajul pentru ?Termenul de interventie la aparitia defectiunilor in perioada de garantie? Se puncteaza timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului in perioada de garantie, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce. a) pentru cel mai mic termen de interventie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ); b) pentru alt termen de interventie se acorda punctajul astfel: Pn = (Termen minim/Termen n) x punctajul maxim alocat. c) pentru termen de interventie mai mare de 30 zile oferta va fi declarata neconforma; Nota: Termenul de interventie se exprima in zile calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: diresct din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer