Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri comunale si satesti in comuna Cornesti


Detaliu pentru invitatia numarul 333965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CORNESTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 333965/21.08.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri comunale si satesti in comuna Cornesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORNESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4402744, Adresa: comuna CORNESTI, sat CORNESTI, Cornesti, Telefon: 0245 241654, Fax: 0245 241654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna CORNESTI, sat CORNESTI, Cornesti, Romania, cod postal: 137150, telefon: +40 245241654, fax: +40 245241654, persoana de contact: Serban Liliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Cornesti , jud Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri comunale si satesti in comuna Cornesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie drumuri comunale si satesti 7598 ml
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
140000 lei.Durata de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va pua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de participant la proceduraCompletarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69~1 din OUG 34/2006. Persoanele imputernicite sa ia decizii in legatura cuprocedurile de achizitii publice sunt: Serban Vasile-primar, Stoica Ion - viceprimar, Stan Gheorghita - secretar, Serban Liliana - contabil sef, consilieri: Andrei Nicolae, Barbu Teodora, Burlacu Ion, Cristea Ion, Crudu Ioana, Chivu Gheorghe, Gheorghe Florin, Ghinea Marin, Grigore Daniel, Ion Gabriel, Ionescu Gheorghita, Ionica Adrian Catalin, Stan Mariacompletarea declaratiei de participant cu oferta independenta conf ORD 314/2011 ANRMAPcertificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.certificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele. certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate si eventualele inregistrari privind insolventa.Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu14 000 000 leiPrezentarea copiilor dupa bilanturile contabile sau orice document relevantcare sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2009, 2010 si2011. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anulin cauza.Prezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimiitrei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara va consta in: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie pt. cele mai importante lucrari de drumuri.Aceasta lista va fi insotita de: - pentru proiectare - ?dovada finalizarii in ultimii trei ani a minim un contract maxim trei contracte avand ca obiect servicii de proiectare sisteme rutiere in valoare totala de minim 90000 lei fara TVA- pentru executie- dovada finalizarii totale sau partiale a minim unui contract - maxim 3 contracte de lucrari de drumuri in ultimii cinci ani in valoare totalade minim 7200000 leiprezentarea de copii dupa parti relevante din contracte( denumirea partilor semnatare, obiect, pret, termen, semnaturi)insotite de procese verbale de receptie partiala sau totala si de recomandari., utilaje si echipament.Ofertantii vor prezenta declaratia cu utilaje din sectiunea formulare care va cuprinde minim urmatoarele utilaje si echipamentepentru proiectare: - plotter- imprimanta LASER- statie topografica- calculatoare minim 3pentru executie: - buldoexcavator- autogreder- incarcator frontal- cilindru compactor lis-cilindru compactor pe pneuri- repartitor asfalt- autobasculanta- statie betoane- statie asfalt, personalul solicitat se refara la urmatoarele categorii: pentru proiectare: - minim 2 ingineri constructori specialitarea drumuri si poduri- topometrist cadastrist autorizatpentru executie: - inginer constructor specialitatea drumuri si poduri altul decat cel de laproiectare- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractului- manager calitatemanager mediuPentru personalul propus se vor prezenta copii dupa actele de studii, cartificate, diplome, legitimatii, CV-uri, declaratii de disponibilitate si copiidupa contractele de munca sau prestari servicii. In cazul in care ofertantulnu prezinta copiile dupa contractele de munca are obligatia sa dea initial odeclaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in careva fi declarat castigator sa incheie contractele cu persoanele desemnatepana la semnmarea contractului de achizitie publica certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent indomeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent indomeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
25
Descriere: durata de executie se va exprima in zile calendaristice. Durata de executie sub care ofertanu va primi punctaj suplimentar va fide 90 de zile, durata maxima de executie peste care oferta va fi declarata neconforma va fi de 240 zile. Oferta cu cea mai scurta durata de executie va primi 25 puncte, pentru alte oferte se va aplica formula: punctaj oferta = durata cea mai scurta/durata oferta x 25
termen de interventie la remedierea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: Termanul de interventie la remedierea defectiunilor se exprima in ore si reprezinta termenul in care ofertantul se prezinta la obiectivul investitiei de la solicitarea beneficiarului pentru constatarea defectiunii. Oferta cu cel mai scurt termen de interventie va primi 5 puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula : punctaj oferta= termenul cel mai scurt / termen oferta x 5
perioada de garantie
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarii de catre ofertant se exprima in luni de la receptia lucrarii. Perioada de garantie minima sub care oferta va fi declarata neconforma va fi de 24 de luni. Perioada de garantie peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 48 de luni. Oferta cu cea mai lunga durata de garantie va primi 20 de puncte. pentru alte oferte se va aplica formula: punctaj oferta = perioada oferta/perioada cea mai lunga x 20
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila inSEAP .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2012 20:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer