Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE,COMUNA VINATORI,JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 350205
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vinatori (Primaria Vinatori)
Numar invitatie: 350205/10.07.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, COMUNA VINATORI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vinatori (Primaria Vinatori)Cod fiscal: 4297975, Adresa: Com. Vanatori, jud. Vrancea, Vanatori, Telefon: 0237/262334, Fax: 0237/262334
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Vanatori, jud. Vrancea, Vanatori, Romania, cod postal: 627395, telefon: +40 0237262334, fax: +40 0237262334, persoana de contact: SIRBU SILVIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Vinatori, Com. Vanatori, jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, COMUNA VINATORI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia consta in servicii de proiectare , asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrari asa cum sunt estimate in continuare.Procentulde 5.29072 % aferent chetuielilor diverse si neprevazutereprezinta suma de 112.475 lei (5.29072% dinvaloarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).Valoarea estimataa contractului fara diverse si neprevazute este de 2.196.698 lei fara T.V.A.(reprezentand 502.136, 83 euro, 1 euro = 4, 3747 lei/euro din data de 18.04.2013) si este compusa din: - proiectare si inginerie si asistenta tehnica- 70.806 lei, care la randul ei este compusa din: a)proiect tehnic 41.249 lei , b) detalii de executie 22.211 lei, c)verificarea tehnica a proiectului 1.000lei, d)asistenta tehnica din partea proiectantului 6.346 lei si-constructie montaj 2.125.892 leiModernizarea drumurilor locale se va face astfel: -pe o lungime totala de 3, 305 km- latime de 6 m, -podete tubulare- semnalizare rutiera
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 309, 173 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
21.970 lei (sau echivalent in euro). Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data publicarii invitatiei de participare.Respingerea contestatiei: daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia achizitorul va retine contestatorului din garantie 5.976, 69lei, (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Constituirea garantiei (art. 86 din H.G. nr. 925/2006): scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile (Formularul 12) sau instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile sau ordin de plata cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (contul IBAN al autoritatii contractante este RO87TREZ6915006XXX004538, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 4297975). Cuantumul garantiei pentru IMM-uri: garantia este in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Formularul 9)conform Legii nr. 346/2004 si Ordonantei Guvernului nr. 27/2006. Pentru asocieri atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M. Prezentarea garantiei: garantia se prezinta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
10% (5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA. Constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In ultimul caz contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Emiterea de pretentii asupra garantiei: se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Lupu Ionel-primar, Mihalache-Nichita Adrian Gabriel-viceprimar, Hustiu Elena-contabil, Zara Marian-secretar UAT .Consilieri locali: Macovei Gheorghe, Glavana Ion, Toma Daniela, Mihalache-Nichita Adrian Gabriel, Acxente Mitica, Dragan Emil, Paraschiv Constantin, Craciun Marius-Daniel, Necula Cristea, Rotaru Costel, Popa Maricica, Gavrila Paun, Lupu Neculai, Nica Costica, Butuceanu Gheorghe .4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).6. Certificate de atestare.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.- Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantulnu se emitcertificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta vaaccepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens- in conformitate cu art.182 alin.3 din OUG 34/2006.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, bugetele locale (sau documente echivalente) urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.O.N.G. ? urile/Persoanele juridice non-profit, vor depune: - Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Persoanele juridice straine vor depune: Vor prezenta documente edificatoare , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilita, in conformitate cu art.183 din OUG 34/2006, modificata si completata.Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 4.390.000 lei. In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Pentru IMM-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50%. In cazul asocieri atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul. Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si lucrari executate in ultimii 5 ani care sa prezinte cel putin unul, maxim 3 contracte care contin servicii similare in valoare cumulata de cel putin 63.000 lei, exclusiv TVA si cel putin unul, maxim 3 contracte care contin lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 2.125.800 lei, exclusiv TVA.Lista va fi insotita de certificate/documente pentru confirmarea serviciilor similare si certificari de buna executie pentru lucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit in conformitatecu prevederile art. 188 alin. (2) si (3), lit. a) din OUG 34/2006 . Lista prezentatapoate sa continacontracte distincte pentru proiectare si executie lucrari si/sau contracte care contin servicii de proiectare si executie lucrari.In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din documente care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Vor depune documentele solicitate la acest punct: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea?conform cu originalul? si stampila operatorului economic. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Lista personalului propus, Formular 15, pentru indeplinirea contractului va contine minim urmatorii: a) Pentru executie?1 Responsabil Tehnic cu Executia: Certificat RTE in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata si legitimatie cu valabilitate la data limita depunerii ofertelor;?1 Responsabil CQ: studii superioare finalizate prin diploma de licenta/masterat/ doctorat; Decizia interna de numire?1 Sef santier, inginer CFDP: studii superioare in domeniul drumuri si poduri finalizate cu diploma de licenta/ doctorat/ masterat;b) Pentru proiectare?2 proiectanti CFDP: studii superioare in domeniul drumuri si poduri finalizate cu diploma de licenta/ doctorat/ masterat;? 1 inginer topo: studii superioare cu specializarea cadastruPentru personalul cu atributii majore mentionat anterior cu exceptia RTE, se va prezenta: - diploma de studii; - cv; - contract de munca sau contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate (Formularul 10) pe perioada lucrarilor din partea personalului propus pentru indeplinirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de lucrari.Prezentarea dovezilor ca beneficiaza de urmatoarele echipamente/ utilaje simijloace de transport, indiferent de modalitatea juridica de detinere (proprietate, inchiriere, leasing etc.): -autocisterna cu dispozitiv de stropire; -autogudronator; -perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri; -autogreger; -incarcator frontal -repartizator mixtura asfaltica -compactor -masina marcaj -autobasculanteSe vor prezenta documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune de echipamentele respective (dotare proprie, inchiriere, angajamente de punere la dispozitie etc.).Daca este cazul se prezinta lista cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op. economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoareTert sustinatorIn conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere- declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ? dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului si anume -servicii de proiectare si lucrari drumuri(pentru asistenta tehnica nu se solicita), in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune)pentru partea de contract realizata., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitieisi anume -servicii de proiectare si lucrari drumuri(pentru asistenta tehnica nu se solicita).Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune) pentru partea de contract realizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a proiectarii
25
Descriere: Durata minimaa executiei proiectarii va fi de 10 zile sub care oferta va fi declarata neconforma.Durata maximaa executiei proiectarii va fi de 40 zile peste care oferta nu va fi punctata suplimentar
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer