Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de acces la exploatatii forestiere in comuna Putna, judetul Suceava.


Detaliu pentru invitatia numarul 326589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PUTNA (PRIMARIA PUTNA)
Numar invitatie: 326589/11.05.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de acces la exploatatii forestiere in comuna Putna, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PUTNA (PRIMARIA PUTNA)Cod fiscal: 4441379, Adresa: com. Putna, jud. Suceava, str. Principala, Putna, Telefon: 0230/414102, Fax: 0230/414102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Putna, jud. Suceava, str. Principala, Putna, Romania, cod postal: 727455, telefon: +40 230414102, fax: +40 230414102, persoana de contact: VASILE HOTNOGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Putna, com. Putna, jud. Suceava, str. Principala, Putna, Romania, cod postal: 727455, telefon: +40 230414102, fax: +40 230414102, persoana de contact: VASILE HOTNOGU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de acces la exploatatii forestiere in comuna Putna, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executia de lucrari de modernizare drumuri de acces la exploatatii forestiere in comuna Putna, judetul Suceava.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 823, 919.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 116.470, 00 Iei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica;2. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO77TREZ5955006XXX000097 deschis la Trezoreria municipiului RADAUTI(C.IF. 4441379).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul depunerii unei contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatiaca ca nefondata , ofertantul se obliga fata de Comuna Putna, sa plateasca suma calculata conform art. 2781 alin. 1 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, la prima sa cerere scrisa si fara ca autoritatea contractanta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul ?(in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, comuna Putna are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul B (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)completat. Atentie! Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d).Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.1 )Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale a sediului si punctelor de lucru, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate).Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii restante la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?.b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5.Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati.-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul C completat.-Mod de participare cu oferta independenta .Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta ? Formularul D.-DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul ? Formularul E. Persoanele cu functii de decitie din cadrul autoritatii contractante sunt: Hotnogu Vasile- Primar, Spac Anca ? Secretar, Aanei Marius Cristian- Inspector asistent achizitii publice , Cuciurean Gheorghe- Viceprimar, Aga Vasile- Referent asistent, Gherasim Florentin Calin- referent superior, Bicu Stefan- Referent superior. Pentru persoane juridice/fizice romane Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este resident in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul sau autorizatie de functionare in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul .Se vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa execute lucrarile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura.Cerinta nr. 1 Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care face obiectul principal al procedurii de achizitie. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al achizitiei publice.Nota: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei conform art. 9 alin.3 din Legea 359/2004.Cerinta nr. 2 Detinerea certificatului de atestare pentru proiectare drumuri forestiere emis in conformitate cu OM 576/2009.Cerinta nr. 3 Detinerea certificatului de atestare pentru elaborarea documentatiilor in domeniul apelor emis in conformitate cu OM 1671/2007.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Dovada realizarii unei cifre de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani incheiati mai mare decat pragul de 11.640.000, 00 lei, Cerinta nr. 2Demonstrarea ca ofertantul are disponibile sau ca va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 992.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 90 de zile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Detinerea experientei specifice privind proiectarea de drumuri cu fazele: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, in valoare minima de 202.000 lei fara TVA.Documente doveditoare: lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, fisa de experienta similara, copie dupa informatiile relevante din contracte, procese verbale de predare- primire si certificari de buna executie. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere cel mult doua contracte care sa confirme prestarea de servicii similare., Cerinta nr.2Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri cu imbracaminte din beton de ciment, investitii noi sau modernizare in valoare minima de 5.620.000, 00 lei fara TVA.Documente doveditoare: lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, fisa de experienta similara, copie dupa informatiile relevante din contracte, procese verbale de predare- primire si certificari de buna executie. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere cel mult doua contracte care sa confirme executia lucrarilor., Cerinta nr.3Asigurarea cu personal de specialitate pentru servicii de proiectare.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor in conformitate cu Formularul K.Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal (angajat sau al carui angajament de participare a fost obtinut) cu urmatoarele atributii si competente: a)Coordonator de proiect (inginer absolvent al unei facultati de profil- CFDP ) cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;b) Inginer geotehnician ? absolvent al unei facultati tehnice de profil, cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;c) Persoana specializata in masuratori terestre si cadastru ? absolvent al unei facultati tehnice de profil, cu experienta profesionala in domeniu, ,Cerinta nr.4Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor.Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii, cu dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii., Cerinta nr. 5Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.Personal minim obligatoriu: Sef santier executie (inginer absolvent al unei facultati de profil- CFDP) cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;b) Responsabil tehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?.c) Responsabil SSM.Se vor prezenta CV-uri intocmite , diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile in perioada de valabilitate. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate., Cerinta nr. 6Asigurarea cu personal de executie (direct productiv) pentru servicii si lucrari.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 7Asigurarea cu utilaje, echipamente tehnice, instalatii pentru servicii de proiectare.Dotari minime: Calculator cu licenta-5 buc;Soft specializat pentru proiectare asistata de calculator-2 buc;Soft specializat pentru calculul devizelor?min.1 buc;Imprimanta-1buc;Plotter-1 buc;Mijloc de transport-min.2 buc., Cerinta nr. 8Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru executie de lucrariDeclaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc si dovada detinerii lor.Ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini.Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: exploatare de agregate (balastiera); statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor; statie de preparare a betoanelor de ciment; echipamente pentru asternerea betonului de ciment (ex. repartizator vibro-finisor); laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei -Inspectoratul de Stat in Constructii aflata in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei., Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantiiOfertantii vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul)., Cerinta nr. 7Declaratie pe propia raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul implinirii contractului de lucrari. Cerinta nr, 1Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii serviciilor si lucrarilor (managementul calitatii)- ISO 9001 sau echivalent- care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor., Cerinta nr. 2Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului- ISO 14001 sau echivalent-pentru activitatile de executie de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertat
Termen de executare a contractului
30
Descriere: Pentru cel mai mic termen de executare a contractului se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 30 de puncte.Pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: T(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim acordat 30 puncte, unde: T(n) ? Termen ofertat pentru executarea contractului. Durata minima este de 3 luni iar durata maxima este de 17 luni.Oferta cu durata sub cea minima indicata nu se puncteaza suplimentar, iar oferta cu perioada mai mare decat cea maxima indicata este considerata neconforma.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor este de minim 24 de luni si de maxim 60 de luni de la terminarea lucrarilor.a) pentru o perioada de garantie de 60 de luni calendaristice, se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv ? 10 puncte.b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la litera a ) se acorda punctajul astfel: P = (perioada ofertata/60) x punctajul maxim acordat 10 puncte, unde: P ? Perioada de garantie acordata lucrarilor.Durata de garantie acordata lucrarii nu poate fi mai mica de 24 luni calendaristice, clauza de excludere. Perioada de garantie a lucrarii executate trebuie justificata conform normativelor tehnice in vigoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer