Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de acces la exploatatiile agricole si la alte cai de comunicatie, in Comuna Ion Neculce, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 339923
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ION NECULCE (CONSILIUL LOCAL COMUNAL ION NECULCE)
Numar invitatie: 339923/23.11.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de acces la exploatatiile agricole si la alte cai de comunicatie, in Comuna Ion Neculce, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ION NECULCE (CONSILIUL LOCAL COMUNAL ION NECULCE)Cod fiscal: 4541050, Adresa: LOC.RAZBOIENI COM.ION NECULCE, Ion Neculce, Telefon: 0232 710880, Fax: 0232/710780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr.1, Ion Neculce, Romania, cod postal: 705311, telefon: +40 232710880, fax: +40 232710780, persoana de contact: Baltag Raluca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr.1, Ion Neculce, Romania, cod postal: 705311, telefon: +40 232710880, fax: +40 232710780, persoana de contact: Baltag Raluca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de acces la exploatatiile agricole si la alte cai de comunicatie, in Comuna Ion Neculce, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri si autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitii inclus in cadrul proiectului
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 008, 196 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 80.000 lei (optzecidemiilei).In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentare document prevazut in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul garantiei de participare solicitate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garant de participare se constituie in conformitate cu disp. art. 86 din HG 925/2006 reactulizata si se prezinta in original cu o valabilitate pentru o perioada de 90 de zile calendaristice.Garant de particip se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din H.G nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul dispune respingerea acesteia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cuvaloarea estimata a contractului o suma stabilita procentual asa cum apare prevazut la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.Contul in care se poate face plata garant de particip este: contul COMUNEI ION NECULCE, IBAN RO93TREZ4085006XXX000054 - TREZ TARGU FRUMOS, CUI 4541050.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA).Garant de buna executie se constituie conform art. 89 si 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin 4.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentare document prevazut in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul garantiei de buna executie solicitate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei asocieri fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente - se va completa formular nr. 3;Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa formular nr. 4;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre autoritatile locale eliberat de ANAF, in original, in copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;3. Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - se va completa formular nr. 5;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa formular nr.6;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa formular nr. 7;Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, este exclus din procedura de atribuire?.Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Rusu Vasile ? Primar, Stefan Constantin, Iftimiei Mihai, Baciu Madalina Maria, Varvara Alexandru, Calin Nicoleta Ramona, Rusu Petronela Maria, Calin Catalin, Valeanu Gheorghe, Baltag Raluca Andreea, Grosu Gheorghe.Consilieri locali: Caras Tiberiu, Cartita Mihai, Hogas Gheorghe, Iordache Gheorghe, Lita Ioan, Lodba Vasile, Mai Marin, Marian Florentina, Musat Mihaita, Popa Ioan, Popa Ioan Romica, Rusu Constantin, Rusu Adrian, Sata Costel.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. - Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea rezultatului procedurii documentul in original sau copie legalizata pentru conformitate. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.- Daca este cazul se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii; se va completa formular nr. 9. In cazul asocierii, documentul de mai sus va fi prezentat obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea.- Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente- Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.-Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasaurmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 7.800.000 lei - Se va tine cont de cursul euro-mediu afisat de BNR pentru 2009, 2010 si 2011 atunci cand se va complete formularul de informatii generale - sectiunea cifra de afaceri anuala la 31 dec *echivalent euro*: 2009 ? 4, 2373, 2010 ? 4, 20992011 ? 4, 2379. Bilantul contabil pe cei trei ani se va prezenta in copie certificata confrm cu orig. In cazul ofertantilor din categ Intrepr Mici si Mijl (facand dovada in acest sens prin prezentare document prevazut in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. La situatia economica financiara nu se iau in considerare datele subcontractantilor., 2. Demonstrarea faptului ca ofertantul are capacitatea de a sustine din punct de vedere financiar executia lucrarilor pe o perioada de minim 4 luni calendaristice; suma de 1.100.000 lei, excl. TVA. La momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.100.000 lei, excl. TVA pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Perioada de derulare contract este de 14 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;2.Lista principalelor servicii de proiectare realizate in ultimii 3 ani - Declaratie privind lista contractelor de servicii de proiectare realizate in ultimii 3 ani., 3. Experienta similara executie: cel putin un contract de lucrari de executie drumuri a carui valoare sa fie de minim 3.920.000 lei fara TVA. Se vor prezenta copii dupa certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.4. Experienta similara proiectare: cel putin un contract de servicii de proiectare a carui valoare sa fie de minim 87.000 lei fara TVA. Se vor prezenta copii dupa certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 5. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: - utilaje terasiere (autogreder, buldozer, buldoexcavator, compactor);
- instalatie de pulverizat emulsie;
- rulou compactor-vibrator;
- compactor cu rulouri;
- rulou compactor pentru mixture asfaltice cu pneuri;
- compactor static autopropulsat pe pneuri pentru mixture asfaltice;
- repartizator finisor de mixture asfaltice cu palpator;
- masina de trasat benzi de circulatie;
- matura mecanica;
- autocisterna cu dispozitiv de stropire;
- automacara pentru montat prefabricate;
- vibratoare pentru betoane;
- laboratoare de analiza acreditat pentru obiectul contractului;Ofertantul va prezenta declaratie care sa cuprinda lista utilajelor, instalalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare, etc. pe care opeatoriir economici se obliga a le utiliz pentru indeplinirea contractului de executie lucrari in conformitate cu documen, 6.Cerinte minime pers. de specialitate executie: - sef de santier, ing. licentiat in spec.drumuri si poduri cu exp.prof. in domeniniu;
- maistru construct.-respons.tehnic cu executia;
- respons. AQ;
- respons. CQ;
- topograf; - respons. tehnic productie PM si PSI atestat de MMFPS si MECTS; - muncitori calificati, soferi, mecanici de utilaje;
- muncitori necalificatiDoc. solicit.- Doc.atestare profes. (diplome, certif, atestate)- CV ? resp. de contract si anume: - CV? resp tehnic cu executia (RTE), - Atestat de catre MDRT ? resp. tehnic cu executia (RTE) pentru domen. supus licitatiei, in copie;
- Legitimatie ? resp. tehnic cu executia (RTE), in copie;
- CV - resp.l calitate (CQ), - Certificat de atestare sau decizie interna ? resp.calitate (CQ) pentru domeniul supus licitatiei, in copie.Pers. poate fi fie pers. propriu al of. fie alt specialist al carui angajament participare a fost obtinut de catre acesta. Pentru acestia din urma se va prezenta angajamentul de participare., 7.Cerinte minime personal servicii de proiectare: - Minim 1 (una) persoana cu calificare in domeniul supus licitatiei (inginer absolvent CFDP).Documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copie dupa contractul de munca/contract de colaborare. Personalul prezentat poate fi fie personal propriu al ofertantului fie alt specialist al carui angajament de participare a fost obtinut de catre acesta. Pentru acestia din urma se va prezenta angajamentul de participare conf.art.188 alin 3 lit b din OUG 34/2006 reactualizata, 8.Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente in acest sens.Se solicita prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente in acest sens., 9. Informatii privind asociatii ?Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze forma de asocieriere. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere legal. A se vedea sectiunea alte informatii pentru o detaliere a cerintelo 1. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent in domeniul executiei de lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realize. Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor., 2. Informarii privind managementul mediului ISO 14001 sau echivalent in domeniul executiei de lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realize. Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: 1.1. pentru pretul cel mai scazut se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare si anume 60 puncte; 1.2. pentru alt pret decat cel prevazut la punctul 1, punctajul se acorda astfel : Pt = (pretul ofertei cu pretul cel mai mic/pretul ofertei luate in calcul) x punctaj maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate fara TVA.
Termen de realizare proiect tehnic
15
Descriere: 2. Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de realizare proiect tehnic? se acorda astfel: 2.1. pentru cel mai mic termen de realizare a proiectului se acorda punctajul maxim alocat criteriului de evaluare respectiv 15 puncte; 2.2. pentru un termen de realizare a proiectului mai mare se acorda punctajul astfel: Pt= (termenul cel mai mic oferit/termenul ofertei luate in calcul ) x punctajul maxim alocat; Termenul de realizare a proiectului tehnic cuprinde termenul de realizare a proiectului si perioada de obtinere a avizelor acordurilor si autorizatiilor aferente proiectului realizat. Ofertele cu un termen de realizare mai mare de 60 zile vor fi declarate neconforme. Ofertele cu un termen de realizare mai mic de 20 de zile nu vor fi punctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Termenul de realizare a proiectului tehnic va fi exprimat in zile calendaristice.
Durata de executie
20
Descriere: 3. Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie? se acorda astfel: 3.1. pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat criteriului de evaluare respectiv 20 puncte; 3.2. pentru o durata de executie mai mare se acorda punctajul astfel: Pt= (durata de executie cea mai mica/durata de executie luata in calcul ) x punctajul maxim alocat; Ofertele cu durata de executie mai mare de 12 luni vor fi declarate neconforme.Ofertele cu durata de executie mai mica de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.Durata de executie va fi exprimata in luni calendaristice.
Perioada de garantie a lucrarilor
5
Descriere: 4. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarilor? se acorda astfel: 4.1. pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim alocat criteriului de evaluare respectiv 5 puncte; 4.2. pentru o perioada de garantie mai mica se acorda punctajul astfel: Pt= (perioada de garantie oferita /durata de garantie maxima) x punctajul maxim alocat;Ofertele cu durata de garantie minima mai mica de 12 luni vor fi declarate neconforme. Termenul maxim acceptat este de 84 de luni.Pentru ofertele cu perioada de garantie a lucrarilor mai mare de 84 de luni se acorda tot 5 puncte, adica peste durata maxima ofertata nu vor fi punctare suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Perioada de garantie a lucrarilor va si exprimata in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer