Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE ACCES SI EXPLOATARE AGRICOLA, COMUNA REVIGA JUDETUL IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 355071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA REVIGA (CONSILIUL LOCAL REVIGA)
Numar invitatie: 355071/24.10.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE ACCES SI EXPLOATARE AGRICOLA, COMUNA REVIGA JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REVIGA (CONSILIUL LOCAL REVIGA)Cod fiscal: 4231660, Adresa: LOCALTATEAREVIGA, JUDETUL IALOMITA, Reviga, Telefon: 0243246199, Fax: 0243246343
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALTATEAREVIGA, JUDETUL IALOMITA, Reviga, Romania, cod postal: 927195, telefon: +40 243246199, fax: +40 243246343, persoana de contact: NICULAE BEGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Reviga, Sos.A.I.Cuza, nr.19, judet Ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE ACCES SI EXPLOATARE AGRICOLA, COMUNA REVIGA JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii MODERNIZARE DRUMURI DE ACCES SI EXPLOATARE AGRICOLA, COMUNA REVIGA JUDETUL IALOMITASe vor executa lucrari pentru modernizarea a patru tronsoane de drum de exploatare existente De 410, De 44, De 42, De 394/2 cu lungimea totala de 10.777, 00 ml.Prin drumurile de exploatare propuse in acest proiect se urmareste preluarea traficului agricol de pe drumurile comunale si de pedrumul judetean DJ 102H .Valoarea estimata a contractului este de 4.037.425, 72 lei fara TVA, inclusiv valoarea de diverse si neprevazute aferente contractului de lucrari, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, respectiv 285.873, 72lei fara TVA. Procentul de diverse si neprevazute, astfel cum se defineste in devizul general este de 7, 6958%Valoarea estimata in functie de care se vor elabora si evalua ofertele va include valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, aferenta contractului de lucrari, acestea fiind utilizate doar in cazul in care va fi necesara suplimentarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 037, 425.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare: 16.000lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 ind.1 este7.817, 42lei.? Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.? Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006, fie: -un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, (conform formular 4) fie- un ordin de plata: in contul RO72TREZ3915006XXX003911 deschis la Trezoreria Slobozia beneficiar Comuna Reviga, Cod de Identificare Fiscala 4261660 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 4 din cap.Formulare sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In situatia in care garantia de participare se achita/depune in euro/altamonedasuma stabilita drept garantie de participare se va calcula la cursul BNR euro / alta moneda, anterior cu trei zile datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante si/sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, conform HG 1045/2011 aveti obligatia de a deschide cont la Trezoreria Statului decare apartine.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de bunaexecutie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va complrta formularul A de la cap. Formulare (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Tertii sustinatori vor depune si ei declaratia in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va completa formularul B de la cap. Formulare (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAP.Modalitatea de indeplinire: - Se va atasa Formularul CPIcompletat (conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2012), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri. In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Neincadrarea in prevederile art. 46 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 2, in original ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, de la cap. Formulare.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 46 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..Tertii sustinatori vor depune si ei declaratia in original.Modalitatea de indeplinire: - Prezentare in original a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular ulJ de la cap. FormularePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sau implicate in procedura de atribuire sunt: Primar: Began Niculae; contabil: Staicu Olimpiu, secretar Mitrea Danut, Presedinte comisie evaluare Mitrea Danut; membrii comisiei de evaluare: Basturea Ilie, Francu Andrei, membrii consiliului local: Preda George, Andrei Marian, Pacureanu Viorel -Iulian, Dinu Despina, Barbu Nitu, Sandu Mariana, Brebeanu Dumitru, Pandelica Ovidiu Casian, Radu Romel, Buga Constantin si Grigore Sandu;Nota: Documentul va fi prezentat de catre tertul sustinator si de catre subcontractant/subcontractanti (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acestava fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 6:1. Prezentarea CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Prezentarea CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: (1) Din aceste doua certificate de atestare fiscala trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.(2) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(4) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.(5) Declaratia initiala pentru indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la art. 176.Conform H.G. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului.Modalitatea de indeplinire: Persoanele juridice/fizice romane: 1. CERTIFICAT CONSTATATOR ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare, structura actionariatului, reprezentant legal);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali, asociati, actionari;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni se poate prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/ fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de traducator autorizat.2. Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la cap. III.2.1.a, III.2.1.b orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, si fiscale sau orice alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile se accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.ATENTIEToate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele care vor fi prezentate altfel vor fi considerate lipsa.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 7.500.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in lei/alta valuta la cursul mediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularB2, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel operatorul economic trebuie sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente, de minim 721.452, 30 lei pentru a realiza cash ? flow-ul de executie a lucrarii pentru primele 5 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa o Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca, in situatia in care va fi declarat castigator, respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale acestuia., Cerinta 3: Prezentare Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente).Bilanturile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011 si 2012) sau in conditiile in care bilantul corespunzator anului 2012 nu este finalizat, conform termenelor legale, se vor depune si alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 4: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri., Cerinta 5: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptulca au un statut similar celui de IMM din Romania.b) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMMPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul a executat: ? lucrari similare, in ultimii 5 ani, avand ca obiect constructii de drumuri, a caror valoare cumulata, daca este cazul, a fost de cel putin 3.750.000lei fara TVA;Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta urmatoarele documente: A. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie/documente constatatoare/ recomandari ( prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului ) pt cele mai importante lucrari.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta contractul de subcontractare sau asociere.B. Formularul C1 (experienta similara) din capitolul Formulare., Cerinta 2: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere, un angajament ferm) cel putin utilajele/ echipamentele tehnice precizate, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: a) Statie producere mixturi asfaltice (sau contract de furnizare pentru prezentul contract cu o statie de producere mixturi asfaltice);b) Laborator minim gradul II cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier;c) autocisterna cu dispozitiv de stropitd) autogreder;e) compactor;f) excavator;g) perie mecanica pentru curatat;h) repartizor finisor;
- Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011., Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii trei ani., Cerinta nr.4: Nominalizarea personalului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: a) sef de santierb) responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor de drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.c) responsabil cu sanatateasisecuritatea in munca.d) responsabil cu calitateaPentru persoanele nominalizate, cu exceptia RTE, se vor prezenta CV urile acestora- Pentru RTE se va prezenta copia atestatului eliberat de MDRT, in conformitate cu legea 10 / 1995, HG 925 / 95 si ordinele MLPTL 777/2003 si 651/2007, precum si copia legitimatiei atestatului, in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor.- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Pentru responsabilul cu calitatea este suficient dispozitia conducatorului / administratorului de numire in aceasta functie, Cerinta nr.5: Informatii privind subcontractantii (formular D si anexa la formularul D) /asociatii(formularul G ) - daca este cazul.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular G, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului. Ofertantii asociati vor stipula toate clauzele contractuale care consfintesc intelegerea acestora pentru derularea prezentului contract., Cerinta nr.6: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma, Cerinta nr.7: In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.- Se va prezenta un angajament ferm., Cerinta nr.8: In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului.- Prezentarea unui angajament ferm ce trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.- Se va prezenta un angajament ferm. Cerinta 1Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul: constructii de drumuri.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta 2 Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul: constructii de drumuri.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificareaIn cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu, astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer