Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drumuri de exploatare agricola, comuna Limanu, judetul Constanta?


Detaliu pentru invitatia numarul 352595
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LIMANU
Numar invitatie: 352595/12.08.2013
Denumire contract: ?Modernizare drumuri de exploatare agricola, comuna Limanu, judetul Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIMANUCod fiscal: 4671688, Adresa: str. Castanului, 32, Limanu, Telefon: 0241858204, Fax: 0241858201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Castanului, 32, Limanu, Romania, cod postal: 907160, telefon: +40 241858204, fax: +402 41858201, persoana de contact: Bogdan Voicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Limanu: str. Castanului, 32, Limanu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri de exploatare agricola, comuna Limanu, judetul Constanta?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: I.DRUM EXPLOATATIE ?DE 312 ? L = 401.256 mII.DRUM EXPLOTATIE ? DE 328- L = 989.530 mIII. DRUM EXPLOATATIE ?DE 327- L = 549.863 mIV. DRUM EXPLOATATIE ?DE 416- L = 500.236 mV. DRUM EXPLOATATIE ?DE 409- L=2001.103 mVI. DRUM EXPLOATATIE ?DE 453- L=1098.689 mVII. DRUM EXPLOATATIE ?DE 447- L =128.740 mConform Devizului general aferent proiectului tehnic nr. 12/2012si Anexei III- Bugetul indicativ al proiectului ? la contractul de finantare nr. C 125A011121400006/27.02.2012 incheiat intre Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit si Unitatea Administrativ Teritoriala ? Comuna Limanu, valoarea estimata a contractului de achizitie publica avand ca obiect ?Modernizare drumuri de exploatare agricola, comuna Limanu, judetul Constanta? este de :3.597.641, 14 lei (exclusiv TVA), avand un echivalent a814.664, 55 euro, defalcata dupa cum urmeaza: 1. 3.235.151, 00 lei(exclusiv TVA), pentru cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza;2.38.974, 00 lei(exclusiv TVA), pentru cap.5.1 Constructii si instalatii aferente organizarii de santier ;3.323.515, 10 lei(exclusiv TVA), pentru cap.5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute, valoarea obtinuta prin aplicarea procentului de 10%, aferent cheltuielilor diverse si neprevazute, la valoarea cheltuielilor prevazute la punctul 1
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 597, 641.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de participare se va constitui in cuantum de 30.000, 00 lei. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Gar. de part. se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO88TREZ2335006XXX000033, deschis la Tre. Mun. Mangalia, jud. Cta, cod fiscal 4671688, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Model: Formular nr. 3 ? Sectiunea a II-a - Formulare.Gar. de part. poate fi depusa si in alte monede cat leul, caz in care se va utiliza cursul leu/valuta stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de part.Documentul care atesta constituirea gar. de participare , se depune in original, intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de part. la procedura. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile .In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 , acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4.200, 00 lei + 0, 1% din ce depaseste 420.000, 00 lei, respectiv 7.054, 12 lei.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie va fi in cuantum de10 %din pretul contractului, faraT.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art.90alin.(1)dinHG 925/2006sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In situatia in care gar.de buna executie se va consitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitateaTrez.Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de0, 5%din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc.de atribuire. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Din contul de disponibil deschis la Trez.Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatiiTrez.Statului, cat si de unitatea Trez.Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita gar.de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.GBE a contractului trebuie constituita in termen de max. 7 zile de la data semnarii contr.de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere of. vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele solicitate, emise de autoritati competente, pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerinta nr. 1: Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006In vederea demonstrarii indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele documente: a) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 10, din Sectiunea II ? Formulare. Documentul se depune in original.b) Cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetene in a carui raza teritoriala operatorul economic isi aresediul; documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.c) Cazier judiciar al administratorului/ administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului ComertuluiNota: Documentele aferente cerintei 1 vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr. 2: Neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006In vederea demonstrarii indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele documente: a) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 11, din Sectiunea II ? Formulare. Documentul se depune in original.Pentru persoane juridice romane: b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social, din care sa reiasa situatia lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelorc) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelord) Cazier fiscal al societatii, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social valabil la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine: e) Documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Documentele aferente cerintei 2 vor fi depuse de ofertanti/asociati. Tertii sustinatorivor depune doar Formularul nr. 12, din Sectiunea II ? Formulare, cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. .13, din Sectiunea II - Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Nota: Documentul aferent cerintei 3 va fi depus de ofertanti/asociatiCerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 14, din Sectiunea II - Formulare.Nota: Documentul aferent cerintei 4 va fi depus de ofertanti/asociatiCerinta nr. 5: Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006In vederea demonstrarii indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele documente: a) Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formularul nr. .15, din Sectiunea II - Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Nicolae Iustin URDEA ? PrimarMarius DUMITRU - ViceprimarBogdan VOICU- SecretarTanta MANDACHE - ContabilNineta PETRACHE -JuristIonut HUHULEA ? Responsabil Achizitii Publice/Membru comisie de evaluareSeividan SENER ? presedinte comisie de evaluareMurat SOIUM - Membru comisie de evaluareLista persoanelor care aproba bugetul: Barbat Claudia VasilicaBobosatu AurelCraciun NicolaeDumitrache CristianEnacache Fevronia LilianaFeodorof MihaiGeorgescu Gheorghe DanielLuca Liviu DanielMaricoiu Ionut CalinMarinica StefanPopa MarcelStanica GheorgheStefan TudorZaharia MariaNota 1: Documentul aferent cerintei 5 va fi depus de ofertanti/asociati/terti sustinatori/subcontractanti.Nota 2: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru: 1.Persoane juridice/fizice romanea) Pentru persoane juridice se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC ? cerinta minima: obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile cuprinse in cadrul certificatului constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b) Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-se va demonstra(dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentul aferent cerintei 1 va fi depus de ofertanti/asociati
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) sa fie de minim 6.000.000, 00 lei.Convertirea in alte monede decat leul se va realiza la cursul mediu anual leu ? valuta stabilit de Banca Nationala a Romaniei pe site-ul www.bnr.ro, pentru anii respectivi.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei.Ofertantii vor prezenta: 1) Formular nr. 16 INFORMATII GENERALE, din Sectiunea II ? Formulare, din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) Documentul se depune in original.2) orice documente financiar-contabile prin care ofertantul poate face dovada indeplinirii acestei cerinte, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant (bilant, balanta, etc).Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata., Cerinta nr. 2Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.Ofertantii vor prezenta :1. Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Model - Formularul nr. 22 Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea II ? FormularePersoana care asigura sustinerea financiara va prezenta: 1. Formularul nr. 10 Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea II ? Formulare, e va prezenta documentul in original);2. Formularul nr.12 Declaratie privind neincadrarea la art.181, lit. a), c1) si d), din Sectiunea II (se va prezenta documentul in original);3.Formularul nr.15 din Sectiunea II (se va prezenta documentul in original);5. Documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Ofertantii vor prezenta: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formular 17 din Sectiunea II Formulare., Cerinta nr. 2In vederea indeplinirii cerintei minime cu privire la experienta similara, ofertantul are obligatia de a face dovada executarii si ducerii la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, la nivelul unui contract similar, in valoare de minim 3.274.125, 00leiIn situatia in care contractul afost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in alte monede decat leul se va calcula la cursul mediu anual leu ? valuta stabilit de Banca Nationala a Romaniei pe site-ul www.bnr.ro, pentru anii respectivi.In cazul in care contractul invocat in vederea dovedirii indeplinirii acestei cerinte minime a fost derulat intr-o forma de asociere/subcontractare se va prezenta si acordul de asociere/subcontractare sau orice alt document echivalent din care sa reiasa procentul indeplinit de ofertant; in etapa de evaluare a documentelor de calificare autoritatea contractanta va tine cont doar de procentul indeplinit de catre ofertantOfertantii vor prezenta: 1. Fisa experienta similara pentru contractul prezentat pentru dovedirea experientei similare - Formular 18 din Sectiunea II Formulare.2. Pentru contractul de lucrari prezentat ca experienta similara se vor depune certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar prin care se confirma executia respectivelor lucrari continand referiri la: beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei de lucrari similare se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere.Deasemenea, daca este cazul, este permisa si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv .In cazul in care contractul invocat in vederea dovedirii indeplinirii acestei cerinte minime a fost derulat intr-o forma de asociere se va prezenta si acordul de asociere sau orice alt document echivalent din care sa reiasa procentul indeplinit de ofertant; in etapa de evaluare a documentelor de calificare autoritatea contractanta va tine cont doar de procentul indeplinit de catre ofertant, Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Echipamente minim solicitate: - autobasculante, autogreder, buldoexcavator, cilindu compactor, buldozer, repartitor mixtura asfaltica, statie de preparare a mixturilor asfaltice, laborator autorizat de minim grad II pentru lucrari de infrastructura rutiera (cf prevederilor Legii 10/1995 art. 15, HG 808/2005 si Ordin MDRT nr. 1470/2011)Ofertantii vor prezenta: 1.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, conform Formular 19 din Sectiunea II Formulare.2.Documente care atesta faptul ca ofertantul poate dispune ( dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice minim solicitate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Documentele se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 4
Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Ofertantii vor prezenta: 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formular nr.25, din Sectiunea II ? Formulare., Cerinta nr. 5
Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate decare dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Cerinta minima: Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus urmatorul personal responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari: 1. Responsabil de contract/sef santier / Coordonator de lucrareCerinte minime : studii superioare in domeniul constructie drumuri absolvite cu diploma de licenta; experienta generala in domeniul studiilor de minim 4 ani; experienta specifica in pozitia propusa in cadrul a cel putin unui alt proiect/contract.2.Responsabil RTE pe domeniul constructii drumuriCerinte minime : atestat profesional eliberat de institutiile abilitate (MDRT), conform Ordinului 777/2003, cu modificarile si completarile ulterioare pentru domeniul - II Constructii rutiere, drumuri si tunele, valabil la data depunerii ofertelor3. Responsabil asigurarea calitatiiCerinte minime : studii superioare in domeniul constructiilor, desemnat prin decizie interna de catre ofertantsa indeplineasca aceasta activitate (sau alta modalitate de desemnare a acestuia )4.Responsabil securitate si sanatate in munca: atestat/certificat profesional ca poate desfasura activitati de responsabil cu protectia muncii, (conform legii nr 319/2008 si HG 1425/2006
Ofertantii vor prezenta: 1. Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate? Formular nr.26, din Sectiunea II ? Formulare.2. CV, in original, semnat si datat. Model - Formular nr.27, din Sectiunea II ? Formulare.3. Documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sauangajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat (se va completa Declaratia de angajament ? Formular nr. 28 - )4. diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, certificate, etc.5 Decizii interne de numire, pentru specialistii responsabili cu controlul tehnic de calitate.6. Documente- suport relevante ce atesta experienta generala sau specifica: fisa de post, contract de munca, recomandare sau orice document similar.
Pentru RTE pe domeniul constructii drumuri se vor prezenta doar documentele de la punctul 1, 3, 4, Cerinta nr. 6
Informatii privind subcontractantiiAutoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare.In cazul in care oferta devine castigatoare, acordul de subcontractare, semnat si stampilat atat de ofertant cat si de subcontractant, devine anexa la contractul de achizitie publica.(original)Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul nr.20 din Sectiunea II ? Formulare ;
Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.
Ofertantii vor prezenta :
1. Declaratia si Lista cu subcontractanti ? Formular nr.20 din Sectiunea II ? Formulare si Acordurile de subcontractare(Formular 21);Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze precum si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.
Declaratiava contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie subcontracte, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.
In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 7Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii vor prezenta :1. Formular nr. 23, din Sectiunea II ? angajament sustinere tehnica, In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului (personal, echipamente etc) angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Astfel, persoana careasigura sustinerea tehnica va mai completa, in functie de obiectulangajamentului, declaratiile conform formularului nr. 23 A si formularului nr. 23 B, din Sectiunea II.Persoana care asigura sustinerea tehnicasi/sau profesionala va prezenta: 2. Formularul nr. 10Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea II(se va prezenta documentul in original);3. Formularul nr.12 Declaratie privind neincadrarea la art.181, lit. a), c1) si d), din Sectiunea II (se va prezenta documentul in original);4.Formularul nr.15 din Sectiunea II (se va prezenta documentul in original);5. Documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea., Cerinta nr.8Asocierea: Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de management al calitatiiCerinta minima : Ofertantultrebuie sa dovedeasca ca are implementat si certificat un sistem de management al calitatii, in domeniulaferent contractului, conform ISO 9001 sau echivalent, . Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul in care oferta este depusa in asociere, cerinta va fi indeplinita individual de catre fiecare memebru pentru partea de contract pe care o realizeaza ., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiCerinta minima: Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are implementat si certificat un sistem de management de, in domeniulaferent contractului, conform ISO 14001 sau echivalent, . Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul in care oferta este depusa in asociere, cerinta va fi indeplinita individual de catre fiecare memebru pentru partea de contract pe care o realizeaza .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 02.01.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer