Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drumuri de exploatare agricola in comuna Selaru, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 343535
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SELARU
Numar invitatie: 343535/06.03.2013
Denumire contract: ?Modernizare drumuri de exploatare agricola in comuna Selaru, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SELARUCod fiscal: 4532515, Adresa: SELARU, selaru, Telefon: 0245-723024, Fax: 0245-723024
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SELARU, selaru, Romania, cod postal: 137425, telefon: +40 245723024, fax: +40 245723024, persoana de contact: GABRIEL LUCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Selaru, sat Selaru, comuna Selaru, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri de exploatare agricola in comuna Selaru, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari executie conform caietului de sarcini. Drumurile propuse spre modernizare au o lungime totala de 9870 m.Facem precizarea ca din valoarea estimata a contractului, respectiv 4.012.517 lei, suma de 202.108 lei este aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute (conform preveederilor OUG77/2012).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 012, 517 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip: 76.208, 18 lei.Per de valab a garant de particip: va fi cel putin egala cu per minima de valab a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de dep a ofertelor. Data coresp cursului calculat de BCE, la care se det echiv leu/euro este 28.03.2012; 1 EURO = 4, 3733 lei.In situatia in care rezultatul proced de achiz publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garant de particip mentionata mai sus se va retine contestat suma de 7.590, 40lei, calc conf art.278indice1, alin.(1), lit.a) din OUG nr.34/2006.I.M.M.?urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prez garant pt particip in cuantum de 50% din valoarea mai sus preciz. Ofertantii declarati IMM?uri vor prez anexat form de garantie o Declaratieprivindincadrareaintrep in categ IMM?formularul nr.17, in conf cu Ordinul nr.27/26.01.2006, pentru modifi si compl Legii nr. 346/2004. Modul de constit a garant particip: - scrisoare de garantie bancara in fav autoritatii contractante (se prezinta in original);
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (se prezinta in original)-virament bancar in contul autoritatii contractante RO24TREZ 2735006XXX000063? Trezoreria GaestiIn cazul in care ofertantul alege ca instrum de garantare polita de asig, se impune ca la data si ora de depunere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator.Garantia de particip se va returna in conf cu prev art.88din HG925/2006.In orice situatie, dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata, in origi, in cuantumul si pentru perioada de valabilit solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val. contractului, fara TVA. Modul de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se regasescin categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92 alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular nr.1(inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- cazier judiciar al societatii si al administratorului, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular nr.2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular nr. 3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular nr. 4; Nota: In czul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.- Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular nr.5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: Dutica FlorianConsilieri locali: Niculae Mugurel, Raducanu Marian, Stoian Aurel, Dragusin Relu, Tudorica Valentin, Ileana StanStoica Niculae , Oana AureliaComisia de evaluare: Presedinte ? Dragne Emilian PetreMembrii ? Luca Gabriel, Toader Marian, Petre Marian, Matei GheorghitaCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului)Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului) - Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data depunerii ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale cu activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Aceasta trebuie sa fie egala sau mai mare de 7.620.818 lei. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in estimarea indeplinirii cerintei de calificare.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2010 ? 1 euro = 4, 2373 lei- 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei- 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR, -Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru arealiza cash-flow de executie a lucrariiin valoare de minim 1.524.164 lei pe o perioada de 6 luni de derulare a contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5ani insotita de certificari de buna executie pentru executia celor mai importante lucrari. Certificarile vor indica: valori, perioade de executie, benficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii vor demonstra prin certificate/documente implicarea inmaximum 3 contracte de lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei, al caror obiect este similar cu obiectul contractului (lucrari de drumuri), cu o valoare de cel putin 3.810.409lei, fara TVANota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata.Daca din documentele anexateFormularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 181 lit. c1 din OUG 34/2006., Cerinta 2Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul trebuie sa detinacel putin urmatoarele echipamente: -statie de preparare mixture asfaltice;
- buldoexcavator;
- autobasculante;
- autogredere;
-rulouri compactoare- repartizor, finisor mixture asfaltica- laborator de gradul II.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de proprietate, contracte de inchiriere, contract de concesiune, leasing, colaborare, etc.Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor, etc. se face si prin angajament de punere la dispozitie., Cerinta 3Cerinta 3.1: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.Cerinta 3.2: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: - sef de santier (inginer constructor in domeniul drumuri si poduri);
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri (conform ordinului MDLPL 651/2007);
- responsabil tehnic cu controlul calitatii;
- responsabil in materie de sanatate si securitate in muncaSe nomonalizeaza persoane diferite pentru fiecare pozitie.va prezentain copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestatea profesionala) + C.V. -uri;
-autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente ( aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor), sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea ( pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), se accepta si angajamentul departicipare (conf.art. 188, alin (3) lit. b din OUG 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare este obligat sa prezinte formularul nr. 9 si nr. 20, dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte., Cerinta 4Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor., Cerinta 5Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere, Cerinta 6Informatii privind tertul sustinatorIn caz de sustinere financiara, tertul va completa angajament privind sustinerea financiara a ofertantuluiIn caz de sustinere tehinca si profesionala tertul va completa angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.Certificat ISO 14001In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor esteobligatorie pentru toti asociatii.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociatprivind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii (exprimata in luni)
20
Descriere: Garantia lucrarii este intre: Min 36luni -max 60 luni. In cazul in care perioada acordata pentru garantia lucrarii va fi mai mare de 60 de luni sau mai mica de 36 de luni, oferta va fi declarata necastigatoare.
Durata de executie a lucrarii (exprimata in luni)
20
Descriere: Termenul de executie se va exprima in luni (minim 10 luni ? max. 15 luni.) . In cazul in care perioada acordata pentru executia lucrarii va fi mai mare de 15luni sau mai mica de 10 luni, oferta va fi declarata necastigatoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer