Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATARE COMUNA SLOBOZIA BRADULUI, JUDE?UL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 341192
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Slobozia Bradului
Numar invitatie: 341192/19.12.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATARE COMUNA SLOBOZIA BRADULUI, JUDE?UL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Slobozia BraduluiCod fiscal: 4410658, Adresa: Com Slobozia Bradului, Vrancea, Slobozia Bradului, Telefon: 0237/259003, Fax: 0237/259003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com Slobozia Bradului, Vrancea, Slobozia Bradului, Romania, cod postal: 627305, telefon: +40 0237/259003, fax: +40 0237/259003, persoana de contact: Valerica Zamfirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Slobozia Bradului, judetul Vrancea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATARE COMUNA SLOBOZIA BRADULUI, JUDE?UL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie ?MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATARE COMUNA SLOBOZIA BRADULUI, JUDETUL VRANCEA?-modernizarea a 2 drumuri de exploatare in lungime totala de 3.370 m (2.430 + 940)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 366, 448 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 27.328 lei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original.Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile art. 86, al.(1) din HG 925/2006, la alegere, prin: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Focsani, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, astfel incat inainte de data deschiderii licitatia suma respectiva sa se afle in contul autoritatii contractante ;In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formularul 12 din sectiunea Formulare.Contul de garantii RO55TREZ6915006XXX003659 deschis la Trezoreria FocsaniCod fiscal 4410658NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 5.146, 45lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu doua zile inainte.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conformLegii nr. 346/2004
Garantie de buna executie
Cuant.garantiei reprez.10% din val.contractului si se const. pe o perioada care nu va depasi cumai mult de 14 zile data incheieriiprocesului-verbal de receptie la term. lucr. executate in baza pt., intr-un cont deschis pentru autoritatea contract. si inchis pentru operatorul ec., pe intreaga perioada de valab.a contr., incepand cu data semnarii contractului.Garant. seva constitui fie printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, fie prin scrisoare de garantie, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organuluifiscal competentun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de 1% din val.contractului.Cuan. garan.se elibereaza/restituie conf art.92 alin.4 din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 5Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 6Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Completare Formular nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Completare Formular nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalziarea procedurii de atribuire sunt: -Zamfirescu Valerica?Primar, Bodoc Ion?Contabil Sef, Turcitu Benone?Viceprimar , Socol Sandica ? Secretar, Ursica Dan ? Compartiment UrbanismPersoanele care aproba bugetul localita?ii, necear finan?arii contractelor de achizi?ie publica sunt consilierii locali: Maxim Fanuta, Costache Voica, Dumitru Vasile, Oprea Ion, Boboc Marcel, Turcitu Neculai, Filip Marian, Stoica Fildes, Turcitu Nicolae, Toader Botan Liliana Mihaela, Filip Ion, Vasile Cristinel, Dumitru Iulian, Turcitu CrinisorIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)6) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala.7) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Completare Formular nr. 3 Pentru persoanele fizice/juridice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra globala de afaceri medie in ultimii 3 ani nu mai mica de1.366.448 lei, echivalentul a 312.473 euro.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro curs BCE este 28.03.2012, 1 Eur = 4, 3733 lei Formularul 7 Fisa de informatii generale (declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati): Documentele doveditoare pentru indeplinirea acestei cerinte de calificare vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele mentionate. Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., Continuare cerinta 1 In cazul in care ofertantul isi demonsteaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economico-financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economicofinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Din declaratia conf.are 181 din OUG 34/2006trebuie sa rezulte neicadrarea la pct. a, c indice 1 si d., Sustinerea capacitatii economico-financiare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate.Pentru tertul sustinator se va completa declaratia privind neincadrarea in situatii prevazute la art.69 indice 1din OUG nr.34/2006., Continuare cerinta 1In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele economico-financiare se cumuleaza
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract in valoare de minim 1.366.448 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.Experien?a similara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro curs BCE este 28.03.2012, 1 Eur = 4, 3733 lei.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani .Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta: copie dupa procesul verbal de receptie partiala/copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/copie dupa procesul verbal de receptive finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor si Recomandare de la beneficiar ? original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?., Continuare cerinta 1 Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Experien?a similara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experien?a similara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca asigura sustinere ofertantului pentru indeplinirea nivelului minim al experientei similare (Formularul 15).ofertantului pentru indeplinirea nivelului minim al experientei similare (Formularul 15). Persoana care asigura, Continuare cerinta 1 Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinerea experien?ei similare va fi acceptata in masura in care autoritatea contractanta va avea certitudinea ca ofertantul, pe perioada executarii contractului, va putea sa dispuna in mod efectiv de resursele externe indicate. In situatia in care se depune o oferta comuna, pentru demonstrarea acestei cerinte, resursele se cumuleaza.Pentru tertul sustinator se va adauga si declararia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006. Din declaratia conf. art.181 din OUG 34/2006 se solicita neincadrarea la punctele a, c indice 1 si d., Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor dotari minime: Repartizator asfalt ? 1, Cilindru compactor ? 1, Buldoexcavator ? 1, Excavator ? 1, Autobasculanta ? 1, Autobetoniera ? 1, Autogreder ? 1, Cisterna ? 1, Sa faca dovada accesului la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract furnizare.Ofertantul desemnat castigator va prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Continuare cerinta 2 Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Cerinte minime personal de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor: Sef de santier cu studii de inginerie constructii si experienta in constructii de minim 3 ani;Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei, atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico? profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi;Responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (CQ); studii de inginerie CFDP, cu vechime minima in constructii de 3 ani.Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se vor depune CV-urile data si semnate in original pentru personalul de specialitae pentru executia acestor lucrari Certificare ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta documente, valabile la data procedurii, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor executate (managementul calitatii), pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor., Certificare ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta documente, valabile la data procedurii, care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile desfasurate. Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documente care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al standardelor de protectie a mediului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro-Proceduri de atribuire-Cerere de oferta-Invitatie de participare-Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer