Achizitie publica - ?MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATATIE AGRICOLA : CARAREA MARIUSULUI, GUDURII, VALEA MOSULUI SI BARSAREL, IN COMUNA BARSAU, JUD. SATU MARE?
Detaliu pentru invitatia numarul 340937
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340937/12.12.2012
Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATATIE AGRICOLA : CARAREA MARIUSULUI, GUDURII, VALEA MOSULUI SI BARSAREL, IN COMUNA BARSAU, JUD. SATU MARE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARSAU (PRIMARIA BARSAU)Cod fiscal: 3897289, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 277, BARSAU DE SUS, JUS. SATU MARE, Barsau, Telefon: 0261876021, Fax: 0261876021
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 277, BARSAU DE SUS, JUS. SATU MARE, Barsau, Romania, cod postal: 447037, telefon: +40 0261876021, fax: +40 0261876021, persoana de contact: TRAIAN CIURDAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA, NR. 277, BARSAU DE SUS, JUS. SATU MARE, Barsau, Romania, cod postal: 447037
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATATIE AGRICOLA : CARAREA MARIUSULUI, GUDURII, VALEA MOSULUI SI BARSAREL, IN COMUNA BARSAU, JUD. SATU MARE?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE A DRUMURILOR AGRICOLE DN COMUNA BARSAU, JUD. SATU MARE
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 718, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 74.360 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: ? prin virament bancar in contul de garantii RO21 TREZ 5502 9510 271X XXXXdeschis la Trezoreria Satu Mare? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;In cazul in care ofertantul formuleaza o contestatie cu privire la rezultatul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 alin 1 lit b) din OUG 34/2006.Pentru constituirea garantiei de participare in valuta se va utilize cursul de schimb stabilit de BNRpentru ziua publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Se constituie in conditiile art.90(1)din HG 925/2006 modif.prin HG 834/2009 sau prin retineri succesive incond.prevazute la art.90(3)din HG 925/2006 modif.prin HG 1045/2011.In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul va fi de0, 5%din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are oblig.de a constitui gar.in cond.de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zilede la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut.contractanta va elibera/restitui gar.conf.prev.art.91-92 din HG925/2006.Ofertantul poate constitui garantia in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conf.cu prev.L.346/2004, concretizata intr-un instrument de garantare ce va fi inmanat Beneficiarului, valabil pe toata per.de derulare a contractului care se constituie in Anexa lacontract, in conformitate cu prevederile art.89 alin.1 si art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 - Formular 3Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - Formular 4Comisia de evaluare : PINTE MRICICA- presedinte, functia inspector (contabil), CRISAN ADELA DANUTA ? membru, functia consilier asistent, GAVRIS BIANCA MARIA- membru, funcia consilier asistent, OSAN MARIUS- membru de rezerva, functia referent (SVSU), MAN LOREDANA MARIA ? expert tehnic, BURULEA ANNA ? experteconomic, COZA VAMERIAN ? expert juridic, Consiliul local format din CRISAN LIVIU, JURGE AUGUSTIN, ANDOR GAVRIL, TATAR VIOREL, MURESAN NECULAIE, MEZEI IOAN ?LEON, BONTE GAVRIL IOAN, DRAGAN PAUL GRATIAN, OSAN IOAN, OSAN DORIN IOAN, BRAN GAVRILAceasta declaratie se va completa inclusiv de subcontractanti si tertul sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 CMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat - Formular anexa nr. 44.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Prezentarea in oferta a formularului Anexa nr. 10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic.Ofertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul Formular 1.Certificate constatatoare privind plata taxelor catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel localCerinta minima obligatorie: - Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si TaxeLocale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau sub forma de copie lizibila cumentiunea conform cu originalul.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiilede plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta - in original, copie legalizata sau in copie conform cu originalulIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.CERTIFICATELE DE ATESARE FISCALA TREBUIE SA PREZINTE SITUATIA OBLIGATIILOR EXIGIBILE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE;Pentru persoanele juridice /fizice straine : Pentru a-si demontra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inegistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pt conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Tertul sustinator va dovedi neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 literele a, c^1 si d din OUG 34/2006 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. INFORMATIILE DIN CERTIFICAT TREBUIE SA FIE REALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original.Pentru a-si demontra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inegistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pt conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita situatiile financiare aferente ultimilor 3 ani pentru verificarea cifrei de afaceri medie pe ultimii 3 ani.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 3.000.000. Daca operatorul economic sau fiecare asociat se incadreaza in categoria IMM valoarea minima solicitata privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50% in conformitate cu L.346/2004.Cursul euro de referinta este, cursul BCE pentru anii 2009, 2010 si 2011, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 1.000.000 lei pentru o perioada de 4 luni de la inceperea lucrarilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea experientei similare se solicita: contract(certificari de buna executie), recomandare, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor (SAU PARTIALE)Se va prezenta in oferta : -Anexa 16-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Formular nr.4;
-recomandare din partea beneficiarului;
-Prezentarea in oferta a formularului Anexa 14-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se solicita minim un contract de lucrari similare cu valoare minim egala cu 3718040 lei fara TVA, Informatii privind capacitatea tehnica-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/ grupului de operatori economici (daca este cazul)Declaratie tert sustinator tehnic si profesional Anexa 21 Declaratie tert sustinator tehnic si profesional Anexa 22 Prezentarea in oferta a Formularului Anexa 13-Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (alocate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului);Formular-Anexa 44 sau formular Anexa 18A -daca este cazul.-Se solicita lista si specializarile minimale: sef santier, RTE, responsabil cu calitatea, (CV-uri, diplome, atestate, documente privind relatiile de munca dintre ofertanti si specialisti, declaratie de disponibilitate- formular) - pt RTE se solicitaatestatul. Pt CQ se solicita decizia de numire, DECLARATIA PRIVIND RESPECTAREA CONDITIILOR REFERITOARE LA PROTECTIA MEDIULUI REPREZINTA CERINTA DE CALIFICARE IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE ART. 188 ALIN.3 LITERA E DIN OUG 34/2006 - CIMPLETARE FORMULAR Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul activitatilor aferente obiectului proceduri, in copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIRECT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 10:19