Achizitie publica - Modernizare drumuri de exploatatie agricola, comuna Movileni, judetul Iasi.
Detaliu pentru invitatia numarul 335926
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335926/24.09.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de exploatatie agricola, comuna Movileni, judetul Iasi.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOVILENI (PRIMARIA COMUNEI MOVILENI)Cod fiscal: 4540410, Adresa: IASI, SAT MOVILENI, COM MOVILENI, JUD IASI, Movileni, Telefon: 0232297878, Fax: 0232297878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de exploatatie agricola, comuna Movileni, judetul Iasi.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitie: Modernizare drumuri de exploatatie agricola, comuna Movileni, judetul Iasi.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 894, 603 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 77.000 lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul RO01TREZ406506XXX013172 deschis la trezoreria Iasi Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Consiliul Local: Anitei Costache Balaur Neculai Bura Constantin Cislaru Ioan Cojocaru Constantin Gradinaru Ioan Holbura Gheorghe Iacomi Radu Nechifor Mihai Necula Vasile Scoban Mihai Primar - Rimbu Cristian Viceprimar Holbura Gheorghe Secretar: Alupei Daniela Contabil: Muraru Daniela;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 7.700.000 lei.Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm., Capacitatea financiara cash-flow pentru executie in valoare de 3.158.222 lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 5 luni. Formula de calcul conf. Ordin 925/2011 : (valoare estimata contract/ perioada derulare contract) X perioada solicitata de aut.contr. Dovada cash flow se solic.numai pentru executia lucrarilor din acest contract nu si pentru proiectare(dur totala contr. 12 luni, dur. maxima exec. lucr. 6 luni). Astfel: val. estimata contract pentru care se solic. cash flow este valoarea estim.exec: 3.789.867 lei fara TVA, perioada de derulare contract este perioada maximaadmisa de executie lucrari(6 luni conform cap.IV.2.1, punct 3), perioada solicitata de aut. contr. 5 luni. (3.789.867/6) X5=3.158.222 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin 1 contract care sa aiba ca obiect prestarea de servicii de proiectare si execute de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a carui valoare sa fie de minim 3.770.000 lei fara TVA din care proiectarea trebuie sa fie de cel putin 70.000 lei fara TVA , iar executia de cel putin 3.700.000 lei fara TVA. Conditia poate fi indeplinita si prin prezentarea a doua contracte separate, unul de servicii de proiectare cu obiect similar cu al prezentei proceduri cu o valoare de minim 70.000 lei fara TVA si unul de executie lucrari similare cu cele ale prezentei proceduri cu o valoare de minim 3.700.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conf cu alin 3 litera a) din OUG 34/2006, Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (pentru executant lucrari) Informatii privind lista principalelor servicii de proiectare realizate in ultimii 3 ani (pentru servicii de proiectare), Pentru executie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: - utilaje terasiere (autogreder, buldozer); - rulou compactor-vibrator; -macara, -laborator de analiza, Pentru proiectare: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de servicii de proiectare : - mijloace de transport;
- echipament topografic( statie topografica si nivela);
- calculatoare;
- imprimanta A2 si A3 ;
- minim o licenta pentru program de devize;, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea proiectului tehnic.Cerinte minime personal servicii de proiectare: -1 inginer constructor-2 ingineri proiectanti specializarea CFDPSe vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor.Cerinte minime personal de specialitate executie - 1 inginer specialitatea CFDP; - 1 responsabil tehnic cu executia; - 1 responsabil control calitate; - 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestat de MMFPS si MECTS sau echivalent; Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat., Informatii PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care nu se va subc parte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu este cazul?. Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Informatii privind managementul mediului ISO 14001 sau echivalent valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?60puncte .b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 60;
Termen de realizare proiect tehnic:
20
Descriere: cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic se acorda punctaj maxim alocat ?20puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20 unde: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 2 luni si nici mai mic de 1.5 luni .Ofertarea unui termen de realizarea a proiectului tehnic mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (2 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 1.5 luni ).
Durata de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de excutie a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 20puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20, unde: In aceasta formula termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 6 luni si nici mai mic de 5 luni.Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (6luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 5 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 11:15