Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de exploatatie agricola in comuna Silistea Gumesti? Comuna Silistea Gumesti, judetul Telorman


Detaliu pentru invitatia numarul 330010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SILISTEA GUMESTI (PRIMARIA SILISTEA GUMESTI)
Numar invitatie: 330010/20.06.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de exploatatie agricola in comuna Silistea Gumesti? Comuna Silistea Gumesti, judetul Telorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SILISTEA GUMESTI (PRIMARIA SILISTEA GUMESTI)Cod fiscal: 6938073, Adresa: SILISTEA GUMESTI , TELEORMAN, Silistea Gumesti, Telefon: 0247336083, Fax: 0247336083
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SILISTEA GUMESTI , TELEORMAN, Silistea Gumesti, Romania, cod postal: 147350, telefon: +40 756064382, fax: +40 247336083, persoana de contact: MIHAI PETRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SILISTEA GUMESTI , TELEORMAN, Romania, cod postal: 147350
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de exploatatie agricola in comuna Silistea Gumesti? Comuna Silistea Gumesti, judetul Telorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor proiecta ?i executa lucrari de modernizare ?i exploatare agricola in comuna Sili?tea Gume?ti, jude?ul Teleorman
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 766, 034 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 60.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se constituie conform prevedrilor art.86 alin (1) din HG nr.925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO04TREZ60821340202X XXXX Trezoreria Rosiorii de Vede.Cod de inregistrare fiscala 6938073.Conform prevederilor art. 2781 alin. (1), lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care CNSC o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.157 leiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50%din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului /reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr.1 si nr.2 din Ordonanta nr.27/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 5 % din pretulcontractului fara TVA.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.Procesele-verbale de receptie finala pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor HG nr.1045/2011 retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeConstituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.90 alin.(1) din HG. Nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: 1. Formularul nr.10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic2. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie conforma cu originalul sau copii legalizate si din care trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314 din 12.10.2010, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.62) Documentele vor fi prezentate in original, copie conforma cu originalul sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi exclusi din procedura.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar Petrescu Mihai, Comisia de evaluare: Ivan Marina ? Presedinte, Avram Iulica ? membru, Petrescu Eugenia ? membru, Rizoiu Stefan ? membru, Popa Florica ? membru, echipa elaborare documentatie de atribuire: Petrescu Dorel Nicu, Dicu Anisoara, consilieri locali: Anghel Emil, Anghelache Constantin, Avram Iulica, Ciupageanu Niculae, Iordan Mariana, Mocanu Virgil, Niculae Stelian, Chirita Costel, Rosu Dorel, Zaharia Ionel, Botoghina Cristian Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.- Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatiiNota: Pentru a fi valabile, documentelevor fi prezentate in original, copie conforma cu originalul sau in copie legalizata.- sau autorizatie de functionare/altele echivalenteCerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.- Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii.Documentele vor fi prezentate in original, copie conforma cu originalul sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita: - Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.- Cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea operatorului economic din ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de min. 6.600.000 lei, adica 1.497.345, 61 euro(1 euro = 4, 4078 lei) (Formularul nr.11).Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2009 ? 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 leiPentru anul 2011 nu este obligatorie prezentarea bilantului la 31.12.2011 si se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a anului 2011., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, din OUG nr. 34/2006,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a derulat in ultimii 5 ani un contract de lucraridedrumuria carui valoare, ca dovada a experientei lui similare, sa fie de minim 3.300.000 lei, adica 748.672, 81 euro, fara TVASe vor prezenta copii dupa documentele care dovedesc acest lucru, Informatii referitoare la personal: a) Pentru proiectare: 1 specialist cu studii superioare in drumuri, cu experienta in proiectare drumuri. Proiectarea se poate realiza si cu firme specializate in baza contractelor incheiate legal.b) Pentru executie: Sef punct de lucru, inginer/subinginer cu studii superioare in domeniul drumuri si cu experienta in lucrari de constructii;Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul drumuri, atestat profesional de institutiile abilitate, in domeniul drumuri, valabil la data deschiderii ofertei;Responsabil Siguranta si securitatea muncii autorizat care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului.Lista personalului tehnic de specialitate nu este limitativa, Un personal tehnic de specialitate nu poate cumula mai multe pozitii, Se vor prezenta CV, copii ale diplomelor, atestatelor, legitimatiilor valabile la data deschiderii ofertelor, cartilor de munca, contractelor de munca sau angajamentelor de participare; CV-ul va include informatii referitoare la experienta anterioara, detalii referitoare la proiectele realizate, numele angajatorului, atributiile si realizarile, numele si datele de contact ale persoanelor care pot confirma experienta similaraDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, Ofertantul va prezenta un Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial, declaratia de disponibilitate, Dotarea minima: Denumire/CantitateStatie de asfalt/1Repartizator de asfalt (latime minima=3, 0 m)/1Autogreder/2Buldozer pe senile/1Cilindru compactor pe pneuri/2Cilindru vibrator mixt/2Incarcator frontal/1Pentru asigurarea temperaturilor corespunzatoare la preparare, asternere si cilindrare a mixturii asfaltice, statia de asfalt (fixa sau mobila) trebuie sa fie cu autorizatie de mediu, in valabilitate. In acest sens se vor prezenta documente justificative.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada accesului (act proprietate, contract leasing, inchiriere, furnizare sau angajamente de punere la dispozitie) la statia de aspfalt si autovehiculele si utilajele solicitate mai sus. Autorizatie laborator sau un contract de colaborare pentru executia lucrarilor de laborator, minim grad II., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Se vor prezenta documente justificative pentru utilajele ce fac obiectul sustinerii tehnice. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006, Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, nu se vor inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initialeIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, la incheierea contractului de achizitie publica se vor prezenta contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta, Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular ANEXA nr. 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare., In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza., Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) (Formularul ANEXA nr. 19) si la art. 190 alin. (2) (Formularele ANEXA nr. 20, 21, 22) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Se solicita certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 in valabilitate, emis pentru obiectul de activitate: Lucrari de drumuri privind implementarea standardelor de management al calitatii, emis de un organism acreditatSe va prezenta copia acestuia. Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Se solicita certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 in valabilitate, emis pentru obiectul de activitate: Lucrari de drumuri privind implementarea standardelor de management al mediului, emis de un organism acreditatSe va prezenta copia acestuia. Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prinSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer