Achizitie publica - Modernizare drumuri de exploatatii agricola in comuna Golaiesti, judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 319684
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319684/24.01.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de exploatatii agricola in comuna Golaiesti, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)Cod fiscal: 4540577, Adresa: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Telefon: 0232/236614, Fax: 0232/236614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisinaului, nr.27, et.1 cam 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisinaului, nr.27, et.1 cam 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de exploatatii agricola in comuna Golaiesti, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitie inclus in cadrul proiectului- Modernizare drumuri de exploatatii agricola in comuna Golaiesti, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 759, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 75.000 lei, Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50%din cunatumul precizat.Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react.Contul: RO93TREZ406509802X013813 deschis la TREZORERIA Iasi, cod fiscal 4540577.Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului , suma de 7539, 96 lei stabilita procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizataGarantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberatANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta-PrezentareCERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta ? conformORDINANRMAP Nr. 314din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data deschiderii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularulnr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Bizdiga Mihai ? Primar, Bojoga Mihai ? Viceprimar, Consilieri: Bechet Valeriu, Negru Sorin, Ungheanu Gheorghe, Boz Vasile, Mares Aurel, Mocanu Ion, Dumitrascu Catalin, Simion Constantin, Paduraru Petronel, Bulai Gheorghe, Danila Ioan, Gatu Adrian;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazulasocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractuluipentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificaresi aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).- Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 7.500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara: Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin 1 contract de executie lucrari, a carui valoare fara TVA sa fie de minim 3.750.000 lei., Informatii privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, laboratoare, etc.: pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a urmatoarelor masini, utilaje, echipamente sau echivalente: -utilaje terasiere (autogreder, buldozer, buldoexcavator, compactor);
-instalatie de pulverizat emulsie;
-rulou compactor-vibrator;
- laboratoare de analiza., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune depersonal calificat pentru realizarea lucrarilor respectiv: - 1 inginer specialitatea CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia;
- 1 responsabil control calitate;
- 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestat de MMFPS si MECTS;
- 1 responsabil SSM., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatii Informatii privind managementul calitatii in domeniul executiei de lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Informatiivprivind managementul mediului in domeniul executiei de lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: Punctj pntr fact de ev durata de executie: a) pntr cel mai scaz term de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 30 puncte. b) pntr alt termen decat cel prev la lit. a) se acorda pnctj astfel: P(t) = term minim/term (n) x 30; Durata de exec ofert repr per cup intre emiterea ordinului de incepere a lucrarilor si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Durata de executie ofertata va fi justificata din punct de vedere tehnologic astfel incat ofertantul sa demonstreze ca poate executa lucrarea in termenul ofertat cu personalul declarat disponibil si utilajele avute la dispozitie, utilizand tehnologiile proprii adoptate.Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (12 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 2 luni).
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
10
Descriere: ?Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor?-Tmcd se va expr. in ore si reprezinta per. de timp in care op. se mobil. sa ajunga la locul defect. si sa constate problema sesizata. Per. va fi cuprinsa intre data primirii sesizarii din partea aut. contr. si data la care acesta va aduce la cunostinta acesteia defectiunea constatata printr-o notificare scrisa inregistrata la sediul autoritatii Punctajul pentru factorul de evaluare ?Tmcd?se va acorda astfel: a) Pentru cel mai scurt ?Tmcd? se vor acorda 10 puncteb) Pentru alt timp de mobilizare decat cel prevazut la litera a) punctajul se calculeaza astfel: P(t) = timp minim/termen (n) x 10.Tmcd maxim admis este de 120 ore de la primirea sesizarii din partea aut. contr. si minim admis 24 ore de la primirea sesizarii.Ofertarea unui Tmcd mai mare decat timpul maxim stabilit mai conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Aut. contr. nu va puncta suplimentar ofertarea unui Tmcd mai mic decat cel min prec mai sus
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, documentatia fiind atasata prezentie invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2012 11:13