Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL
Detaliu pentru invitatia numarul 319973
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319973/07.02.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Letca Noua Judetul Giurgiu (Primaria)Cod fiscal: 5123713, Adresa: Comuna Letca Noua Judetul Giurgiu, Letca Noua, Telefon: 0246/260015, Fax: 0246/260015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Letca Noua Judetul Giurgiu, Letca Noua, Romania, cod postal: 087155, telefon: +40 246260015, fax: +40 246260015, persoana de contact: Gheorghe Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Letca Noua jud Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie lucrari modernizare drumuri L=4.712 m
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
120000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de primire aofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de cosntituire este in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HG nr.925/2006 si prevederile HG nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie de eligibilitatedeclaratie neincadrare in prev art 181/ouG34/2006declaratie neincadrare in prev art 69`1 din OUG 34Persoanele cu functii de decizie in derularea procedurilor de achizite publica sunt: Maria Gheorgheprimar, Miu Adrian, presedinteMinzu Marius Ilie, membruMarin Ion, membrudeclaratie participant cu oferta independenta la licitatie( Ord ANRMAP 314/2010)Certificat ANAF pentru indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si Bugetul consolidat al statuluidin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limuia de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificateIn situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata inainte de atransmite comunicarea cu rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie pe ultimii 3 aani mai mare sau egala cu 12 000 000 ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: B. experienta similaraExecutiedovada experientei similare pentru LUCRARI DE DRUMURI IN VALOARE TOTALA DE PESTE 6000000 LEI FARA TVA( MINIM UN CONTRACT MAXIM 5), UTILAJE SI DOTARI PROIECTARE- autoutilitara sau autoturism- plotter, copiator- statie totala topometrie- calculator, UTILAJE SI DOTARI EXECUTIEDeclaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., PERSONAL PROIECTAREdovada disponibilitatii pentru urmatoarele categorii de personal tehnic de specialitate: inginer specialitatea CFDP- inginer cadastru avizat ANCPI- manager al sistemuluide management al calitatii, PERSONAL EXECUTIE-INGINER CFDPRESPONSABIL TEHNIC cu executia pentru lucrari de drumuri dobada certificarii ISO 9001 sau echivalent pentru proiectare, dovada certificarii ISO 14001 pentru servicii de proiectare, dovada certificarii ISO 9001 pentru lucrari de constructii, dovada certificarii ISO 14001 sau echivalent pentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
30
Descriere: durata minima sub care oferta nu vava primi punctaj suplimentar este de 3 luni de la data semnarii contractului iar durata maxima peste care oferta va fi declarata neconforma este de 8 luni.Oferta cu durata de executue cea mai scurta va primi maxim de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: P oferta =durata cea mai scurta/durata oferta x30
garantia lucrarii
30
Descriere: garantia minima sub careoferta este declarata neconforma este de 12 luni. Durata maximapeste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de24 luni.Pentru oferta cu cea mai lunga durata de garantie se vor acorda 30 de puncte.Pentru alte oferte se va aplica formula: P oferta=durata oferta/durata cea mai lunga x30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 17:37